Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl Sklep Motostacja


[inne] Uturbienie 4,2 V8 z gwarancja - badanie rynku

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego w tym również chiptuning.
Gość

Post autor: Gość » 20 lut 2013, 21:52

adrian949, Kup sobie lepiej drugą S8 w manualu i bedziesz sie cieszył.
CO do tematu to tak sobie w głowie kalkuluje i wzmocnienie silnika wraz z ASB to z 5k.euro wyjdzie...A do tego im wiecej mocy tym wieksze przeróbki konieczne(o ile mozliwe w wyższym zakresie. Chciał bym mieć 500KM ale nie wiem jak to bedzie banglać a auto na codzień więc przy 650NM zadowoli mnie 400KM :)

adrian949

Post autor: adrian949 » 20 lut 2013, 21:59

Dlaczego mam kupować drugą, jak w A8 mogę mieć manuala. Skrzynie kupiłem 4 miesiące temu i tak biedna leży i czeka na montaż! No już się nie wtrącam w temat! ;-)

Awatar użytkownika
sebos17
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 768
Rejestracja: 09 sty 2010, 23:22
Lokalizacja: Bielsk Podlaski

Post autor: sebos17 » 20 lut 2013, 22:05

adrian949, po przeczytaniu Twojego linku z mniejszym optymizmem podchodzę już do tego tematu...

adrian949

Post autor: adrian949 » 20 lut 2013, 22:13

Za darmo automatu nikt nie przerobi żeby wytrzymał takie obciążenie!

Awatar użytkownika
jacek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 336
Rejestracja: 19 wrz 2012, 17:50
Lokalizacja: Kujawsko - Pomorskie

Post autor: jacek » 20 lut 2013, 22:30

Koledzy 12-14 tyś,. tuning silnika to początek wydatków następnie wzmocnienie skrzyni i napędów , potem trzeba jeszcze to zatrzymać więc inwestycja w hamulce , jeszcze wypadało by dłubnąć zawieszenie . Razem wyjdzie tyle że S8 , S6 lub RS6 będzie lepszym wyborem.

guzior
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 60
Rejestracja: 30 sty 2010, 08:52
Lokalizacja: Żyrardów

Post autor: guzior » 20 lut 2013, 22:50

Gwarancja na rok lub 10000km. Gwarancja obejmuje silnik w kwestji mechanicznej, po usprzednim sprawdzeniu jego stanu (np. zajrzenie do panewek) i stosowaniu sie do zalecen typu paliwo 98 zawsze, olej motul itp.

Nie obejmuje natomiast rzeczy takich jak - leje sie spod dekla, z uszczelniacza walu itp, przegub zaczal stukac czy pekl pasek rozrzadu/ew rozrzad przeskoczyl, chyba ze byl wymieniony u mnie przy modach.
Generalnie od takich modow sie te rzeczy nie dzieja :)

Wiecej o projektach najlepiej poczytac na facebooku.
Firma BRmotoRS :)
Dzialamy w Żyrardowie

FOSS - D3 rowniez. Silnik 40v na pasku tozsamy w koncu z AQF :)
Z elektronika problemu nie bedzie. Mam programistow od seryjnych ECU, mam swojego strojeniowca/elektronika.

A droga zabawa przekładka na manual 4.2 32v ? Druga sprawa silniki 32v też są tak wytrzymałe czy raczej tylko 5v/cyl?
Najwiekszym problemem przekladki na manual w 32v jest dostepnosc zamachow na 10 srub :) Poza tym wszystko inne dziala jak w 40v :)
Silniki 32v, jesli np. chodzi o korbowody sa mocniejsze niz 40v (za wyjatkiem AQH, ktory ma korby tak mocne jak ABZ)
A co z tylnym dyfrem i ze skrzynią manualną? Moc rzędu 500 koni nie zmieli ich?
Nie zmieli ich 800 koni :) Polosie w A8 sa najmocniejsze ze wszystkich audic, Dyfer tylny jak w A4/S4, skrzynia rowniez - czyli nie do zabicia.
wzmocnienie skrzyni i napędów
Skrzynia automat - draze temat i napisze co ustalilem. Reszta napedu jest nie do zabicia.

Awatar użytkownika
lubelak
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 82
Rejestracja: 21 cze 2010, 14:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: lubelak » 20 lut 2013, 23:30

czyli domyślam się że zamach pasuje jedynie od s8 32v?

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 20 lut 2013, 23:38

Skrzynia TIP w D3 to podobnież to samo co w RS6 C6 i jeżeli to prawda to ani fabryczne 4.2V8 ani fabryczne 6.0W12 ani pomodzone 4.2V8BiT nie powinno jej zabić ;-)
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

guzior
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 60
Rejestracja: 30 sty 2010, 08:52
Lokalizacja: Żyrardów

Post autor: guzior » 20 lut 2013, 23:56

czyli domyślam się że zamach pasuje jedynie od s8 32v?
Moze byc rownie od Audi V8, Audi S4 C4 v8 i S6 C4 V8. Brakuje im tylko piercienia 60-2
Skrzynia TIP w D3 to podobnież to samo co w RS6 C6
Nie do konca, jest sporo modow, ale oznaczenie 6hp26a wskazuja na ta sama rodzine. To sa mocne skrzynie :)

Awatar użytkownika
sebos17
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 768
Rejestracja: 09 sty 2010, 23:22
Lokalizacja: Bielsk Podlaski

Post autor: sebos17 » 22 lut 2013, 08:19

Ciekawe czy skrzynia od RS6 C5 podejdzie do A8/S8 ? ewentualnie może wystarczy przełożyć jakieś podzespoły aby wytrzymała taką moc.

Z drugiej strony, jeżeli to prawda, że skrzynie w D3 są takie same jak w RS6 C6 to nie ma sensu inwestować w D2, trzeba się rozglądać za zdrowym D3 i rzeźbić z niego potworka :mrgreen:

Gość

Post autor: Gość » 22 lut 2013, 10:11

sebos17 pisze:Z drugiej strony, jeżeli to prawda, że skrzynie w D3 są takie same jak w RS6 C6 to nie ma sensu inwestować w D2, trzeba się rozglądać za zdrowym D3 i rzeźbić z niego potworka :mrgreen:
Nie sądzę żeby wszystkie skrzynie w D3 były identyczne pod wzgledem wytrzymałości. Produkowanie skrzyni co będzie wytrzymywała bardzo duzy moment jest droższe i pakowanie jej bez celu do tysięcy "słabszych" aut z benzyniakami V8 wydaje mi sie bezcelowe. Silniki diesla,czy W12 maja nieco inna charakterystyke pracy niż V8 a skrzynie w zasadzie te same oznaczenie a wiadomo że np diesel ma juz inne przełożenia.
Kiedyś już daaawno widziałem w TV gościa co prezentował swoja D2L ze wzmocnioną V8 i także skrzynią miał tam dobrze ponad 400KM więc na pewno da się wzmocnić.

Ja jeszcze mam pytanie do kolegi guzior, czy fakt posiadania LPG ma jakis wpływ na twoje modyfikacje?? (szczególnie chodzi mi o ten niższy zakres)

Awatar użytkownika
daro72
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1240
Rejestracja: 16 maja 2009, 18:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: daro72 » 24 lut 2013, 09:44

Apophis pisze:Ja jeszcze mam pytanie do kolegi guzior, czy fakt posiadania LPG ma jakis wpływ na twoje modyfikacje?? (szczególnie chodzi mi o ten niższy zakres)
Wydaje mi się, że nie jest to jakiś wielki problem. Kiedyś na modlińskiej w wawce podjechał gość Porsche Cayenne turbo i tankował lpg. Więc na pewno da się takie coś ogarnąć po modyfikacjach instalacji lpg.
Dążenie do doskonałości.

Gość

Post autor: Gość » 24 lut 2013, 13:25

daro72, w warsztacie w ktorym mi robili gazownie takie auto tez widziałem ale zapytac warto bo niektóre formy sa na LPG uczulone...

Awatar użytkownika
robertas
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2044
Rejestracja: 08 paź 2009, 18:44
Lokalizacja: ślask

Post autor: robertas » 24 lut 2013, 13:53

Apophis, tylko ze wiesz....troche sie to mija z celem....majac LPG w domysle chyba chodzi o oszczednosci w paliwie.... a wzmacniajac silnik do 500HP , to nikt nie patrzy na to zeby oszczedzac, bo po takich modach auto bedzie zarlo 25l beny na sete, tak ze ja tu logiki nie widze ;)

adrian949

Post autor: adrian949 » 24 lut 2013, 14:15

Guzior napisał:

Gwarancja na rok lub 10000km. Gwarancja obejmuje silnik w kwestji mechanicznej, po usprzednim sprawdzeniu jego stanu (np. zajrzenie do panewek) i stosowaniu sie do zalecen typu paliwo 98 zawsze, olej motul itp.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe Motostacja.pl części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl