Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl Sklep Motostacja


[inne] Uturbienie 4,2 V8 z gwarancja - badanie rynku

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego w tym również chiptuning.
Gość

Post autor: Gość » 24 lut 2013, 16:15

No właśnie panowie ja to czytałem i mam tu wątpliwości ale w moim pytaniu jest wyraźnie że chodzi mi o niższą pólke czyli te 400KM i 650NM co jest dla mnie bardzo zadowalające. Bo nie tyle o moc co o nm idzie. Chce wzmocnić auto i zachowac jego funkcjonalnośc a nie zrobic sobie potworka do zabawy. ;)

olozwirski
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 73
Rejestracja: 14 paź 2012, 20:18
Lokalizacja: wkz

Post autor: olozwirski » 24 lut 2013, 23:24

Nie wiem skąd to przeświadczenie ze skrzynia nie podoła. Czy są jakieś udokumentowane przypadki ze automat pada od modyfikacji? Podpowiem, najważniejsza sprawa jest ograniczenie momentu podczas zmiany biegów.
Pisze o automatach 5HP24 czyli S8 D2, W12, RS6.
Narazie czytam

Gość

Post autor: Gość » 24 lut 2013, 23:40

olozwirski, przecież to oczywiste że każda skrzynia ma okreslona wytrzymałość i jesli silnik ma mieć 400nm to skrzynia ma zawsze lekki zapas ale nie wytrzyma ponad 200nm więcej. Zwyczajnie sie zacznie rozpadać.

guzior
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 60
Rejestracja: 30 sty 2010, 08:52
Lokalizacja: Żyrardów

Post autor: guzior » 25 lut 2013, 21:00

Od razu pisze:
D3 - na miekko bedzie chodzic na ori ecu, i zadnych bledow srac nie bedzie.

LPG - po mydikacjach instalacji da sie to zrobic - ale potrzebne sa mocne parwniki, wielkie wtryski, gruba linia zasilajaca parowniki itp. Stroic LPG tez mozemy :)

Awatar użytkownika
Simone331
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1269
Rejestracja: 15 sty 2012, 18:16
Lokalizacja: GS / TN

Post autor: Simone331 » 25 lut 2013, 21:09

guzior pisze:ale potrzebne sa mocne parwniki,
To ze cztery sztuki będzie trzeba zainstalować. :D

Awatar użytkownika
sebos17
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 768
Rejestracja: 09 sty 2010, 23:22
Lokalizacja: Bielsk Podlaski

Post autor: sebos17 » 25 lut 2013, 22:14

Simone331 pisze:
guzior pisze:ale potrzebne sa mocne parwniki,
To ze cztery sztuki będzie trzeba zainstalować. :D
Mój gazownik montował gaz do RS6 C5 i robił to na trzech. W tym tygodniu powinienem go odwiedzić ponieważ zbliża się wymiana filtrów to rozpytam co i jak o graty jakie tam poszły ;-)

guzior, powiedz Twoja oferta, czyli 12-14 tys zł obejmuje turbo czy kompresor?
Co jest lepszym rozwiązaniem pod względem osiągów, ilości gratów pod maską a żywotnością silnika?
Co lepiej nadaje się do późniejszego zasilania LPG?
Dowiedziałeś się coś na temat ASB?
Ile czasu zajmuje taka modyfikacja?
Ostatnio zmieniony 25 lut 2013, 22:17 przez sebos17, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Simone331
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1269
Rejestracja: 15 sty 2012, 18:16
Lokalizacja: GS / TN

Post autor: Simone331 » 25 lut 2013, 22:17

sebos17 pisze:Mój gazownik montował gaz do RS6 C5 i robił to na trzech.
Nieparzyście? Ciekawe jak to podłączyl z listwami. Plątanina węży na maxa. :shock:

Awatar użytkownika
sebos17
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 768
Rejestracja: 09 sty 2010, 23:22
Lokalizacja: Bielsk Podlaski

Post autor: sebos17 » 25 lut 2013, 22:19

Simone331 pisze:
sebos17 pisze:Mój gazownik montował gaz do RS6 C5 i robił to na trzech.
Nieparzyście? Ciekawe jak to podłączyl z listwami. Plątanina węży na maxa. :shock:
Chyba że ja coś pokręciłem, w piątek wszystkiego dowiem się.

Awatar użytkownika
Simone331
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1269
Rejestracja: 15 sty 2012, 18:16
Lokalizacja: GS / TN

Post autor: Simone331 » 25 lut 2013, 22:27

sebos17 pisze:Chyba że ja coś pokręciłem, w piątek wszystkiego dowiem się.
Nie mówię, że coś nie tak. Poprostu ciekawi mnie to połączenie z listwami, a jakoś ciężko mi to sobie wyobrazić. Ja mam dwa u siebie wrzucone i juz mi się ta plątanina nie podoba.

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 25 lut 2013, 22:52

guzior pisze:Od razu pisze:
D3 - na miekko bedzie chodzic na ori ecu, i zadnych bledow srac nie bedzie.
Tzn. że bi-turbo robisz na ori sterowniku? :shock: niczego w postaci SA?? :roll:
guzior pisze:LPG - po mydikacjach instalacji da sie to zrobic - ale potrzebne sa mocne parwniki, wielkie wtryski, gruba linia zasilajaca parowniki itp. Stroic LPG tez mozemy :)
hmmmm.... jak dużo zmian w moim BRC musiałbym poczynić aby chodziło to poprawnie i nie zwaliło się po kilku miesiącach??....
u mnie siedzą 2 reduktory GeniusMAX ale mam wrażenie, że na 4.2V8BiT to może być już za mało...
i wtryskiwacze chyba też nie podołają....
i jak się tak zagłębić w temat to wyjdzie na to że całe LPG do przebudowy ;-)
Simone331 pisze:
sebos17 pisze:Chyba że ja coś pokręciłem, w piątek wszystkiego dowiem się.
Nie mówię, że coś nie tak. Poprostu ciekawi mnie to połączenie z listwami, a jakoś ciężko mi to sobie wyobrazić. Ja mam dwa u siebie wrzucone i juz mi się ta plątanina nie podoba.
No ale chyba nie masz tak że reduktor 1 zasila jedną stronę silnika a reduktor 2 drugą stronę?...
z tego co się orientuję muszą być połączone razem bo jakby pracowały oddzielnie to długo tak poprawnie pracować raczej nie będą.
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
Simone331
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1269
Rejestracja: 15 sty 2012, 18:16
Lokalizacja: GS / TN

Post autor: Simone331 » 25 lut 2013, 22:58

FOSS pisze:No ale chyba nie masz tak że reduktor 1 zasila jedną stronę silnika a reduktor 2 drugą stronę?...

z tego co się orientuję muszą być połączone razem bo jakby pracowały oddzielnie to długo tak poprawnie pracować raczej nie będą.
Nie nie. Akurat sam montuję gazownie, a reduktory mam skompensowane tak na wejściu na listwy jak i za nimi więc wszystko jest oki. Same reduktory też maja kompensację same ze sobą, bo mam 2x Golda a one mają po dwa wyjscia gazu i tak po jednym z każdego parownika przez filtro-trójnik zasilana jedna strona, a druga para wyjść zasila drugą stronę. Po krótce powinny byc dwie kompensacje a u mnie są trzy. ;)

olozwirski
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 73
Rejestracja: 14 paź 2012, 20:18
Lokalizacja: wkz

Post autor: olozwirski » 26 lut 2013, 00:10

Apophis pisze:olozwirski, przecież to oczywiste że każda skrzynia ma okreslona wytrzymałość i jesli silnik ma mieć 400nm to skrzynia ma zawsze lekki zapas ale nie wytrzyma ponad 200nm więcej. Zwyczajnie sie zacznie rozpadać.
To wcale nie jest takie oczywiste, zwłaszcza w VAGu.
Poczekajmy na efekty, możne ktoś przetrze drogę.
Narazie czytam

Gość

Post autor: Gość » 26 lut 2013, 00:25

olozwirski, No ja cos kiedys o takiej modyfikacji slyszałem i tam było wyraźnie że skrzynia wzmacniana.
Do mojej gazowni przy 400KM wystarczy dorzucić drugiego geniusa więc FOSS to zalezne od tego ile ty chcesz kucy bo jak do 500 to uważam że podola twoja instalka(nie wiem jak tylko same wtryski)

olozwirski
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 73
Rejestracja: 14 paź 2012, 20:18
Lokalizacja: wkz

Post autor: olozwirski » 26 lut 2013, 00:48

Tylko ze nie wiemy co to znaczy skrzynia wzmacniana. Program, wnętrzności, łapy, cokolwiek żeby ładnie brzmiało w folderze? Myślę ze dopóki ktoś tego nie przetestuje i ogłosi to dywagacje nie poparte konkretami nie maja sensu. A ci którzy przetestowali i teraz biorą za to pieniądze robią wszystko żeby rozmydlić obraz i nie chwalić się konkretami.
Powodzenia!
Narazie czytam

Gość

Post autor: Gość » 26 lut 2013, 00:55

olozwirski, Jak już to wnętrzności a dokladnie to co bezpośrednio przenosi moment obrotowy na koła(sprzęgło,wszystkie tryby) Myslę że może znam kogos co ten temat mi może naswietlić więc jeśli będzie chciał to sie dowiem i opowiem. Nie wiem czy nie będzie trzeba tam jechac ale no zobaczymy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe Motostacja.pl części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl