Ja bym się tego nie odważył robić w skrzyni bez systematycznego serwisowania i z większym przebiegiem. Dolał bym jedynie oleju aby jego poziom był prawidłowy. Za dużo jest przypadków klękania skrzyni niedługo po wymianie oleju.Simone331 pisze: a jeszcze lepiej wymiana całego oleju w ASB
A8 D2 by foxik33
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Simone331 pisze:Jak najbardziej wygląda to właśnie na niski poziom oleju, więc dolewka a jeszcze lepiej wymiana całego oleju w ASB.
Co do Midparts to dużo forumowiczów tam jeździ i bardzo ich poleca. Napisz do FOSSa, bo ma tam znajomego, Mirka jak dobrze kojarzę i pewnie będzie mógł przyśpieszyć ewentualny termin i może jakiś rabacik też dla Ciebie wywalczy.
O widziałeś! dzięki za info. Skontaktuje się z FOSS-em
to może najpierw kupić jakiś niedrogi olej ATF z 1L, dolać i sprawdzić, czy nie można mieszać?
Kompletnie nie wiadomo co tam w tej skrzyni jest zalane..
No masz rację. Zależy właśnie co tam było robione i kiedy, ja jednak skusiłbym się o wymianę tego oleju. Jeśli pojedzie np. do Midparts, to pewnie mu powiedzą co byłoby w jego przypadku najlepsze.krzychu22.p1i pisze:Ja bym się tego nie odważył robić w skrzyni bez systematycznego serwisowania i z większym przebiegiem. Dolał bym jedynie oleju aby jego poziom był prawidłowy. Za dużo jest przypadków klękania skrzyni niedługo po wymianie oleju.
No mam do nich ze 130km w jedną stronę..Simone331 pisze:No masz rację. Zależy właśnie co tam było robione i kiedy, ja jednak skusiłbym się o wymianę tego oleju. Jeśli pojedzie np. do Midparts, to pewnie mu powiedzą co byłoby w jego przypadku najlepsze.
Dolewka i test, czy odrazu jechać na wymiane?
Orientacyjne koszty?
- tutenhamon
- Super Klubowicz
- Posty: 1674
- Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
- Lokalizacja: Choszczno
foxik33, Powoli poznajesz swe auto, tylko zbieraj faktury :lol: bo w końcu zgubisz rachubę ile to wpakowałeś w swą brykę . Ale powodzenia w doprowadzaniu autka do perfekt . ;-) Czego to nie zrobimy dla naszych 8-mek :mrgreen:
luknij tu http://moto.allegro.pl/pompa-paliwa-kos ... 29092.html
luknij tu http://moto.allegro.pl/pompa-paliwa-kos ... 29092.html
Noo 400zł to całkiem nieźle..tutenhamon pisze:luknij tu http://moto.allegro.pl/pompa-paliwa-kos ... 29092.html
Ale czy jest sens pompę z koszem za 400, czy może lepiej cały bak za jakieś 500 ?
Zapewne w baku powinny być przewody jakieś do "ssania" PB... Ciekawe czy są..
2.8, 3.7, i 4.2 to te same zbiorniki i pompy? Wg. sprzedawców na allegro " niby " tak..
No doprowadzam ją do stanu takiego który będzie mnie satysfakcjonował. Bez obaw że gdzieś wyjade, i będę musiał wracać na lawecie :lol:
Wczoraj autkiem nabite 400km i skrzynia pracuje zdecydowanie lepiej.. :d
Można i cały bak. Tylko ile czasu poświęcisz na wymianę i jakie problemy napotkasz. Kosz da radę kupić i taniej tylko trzeba trafić. Wymiana samego kosza to w najgorszym wypadku godzina roboty. Biorąc poprawkę na to że robi się to pierwszy raz to 1,5 godziny.
Jeśli kupujesz zbiornik to raczej kupisz go z instalacją czyli rurkami w środku ale raczej bez kosza.
Jeśli kupujesz zbiornik to raczej kupisz go z instalacją czyli rurkami w środku ale raczej bez kosza.
Dążenie do doskonałości.
Mam dwa kosze na pompę paliwa ale oba z S8 po FL więc prawdopodobnie nie będą pasowały..... po numerach pewnikiem będą inne ale nie wiem w czym dokładnie leży różnica :roll:foxik33 pisze:Noo 400zł to całkiem nieźle..
Ale czy jest sens pompę z koszem za 400, czy może lepiej cały bak za jakieś 500 ?
Zapewne w baku powinny być przewody jakieś do "ssania" PB... Ciekawe czy są..
2.8, 3.7, i 4.2 to te same zbiorniki i pompy? Wg. sprzedawców na allegro " niby " tak..
Mam też cały zbiornik paliwa.... oraz wlew paliwa... i zbiorniki na powietrze... również od S8 D2 FL.
Ale zbiornik paliwa sprzedaję oddzielnie od kosza na pompę paliwa.... tym bardziej, że zbiornik jest prawdopodobnie taki sam także w innych wersjach D2-ek.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- tutenhamon
- Super Klubowicz
- Posty: 1674
- Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
- Lokalizacja: Choszczno
Jak myślicie? Zakup 2szt i odrazu wymiana.
http://allegro.pl/przegub-ruville-audi- ... 41100.html
Dziś lewy usłyszałem.. wole wymienić wcześniej, niż wracać 200km na lawecie tak jak to było z poprzednim wozem - a6 c5 ASB..
Zastanawiam sie jeszcze nad tarczami i klockami.. za ok 600-700 mozna zrobic fajne heble..
Bo cos w stylu przetoczenie tarcz to chyba " out " co?
http://allegro.pl/przegub-ruville-audi- ... 41100.html
Dziś lewy usłyszałem.. wole wymienić wcześniej, niż wracać 200km na lawecie tak jak to było z poprzednim wozem - a6 c5 ASB..
Zastanawiam sie jeszcze nad tarczami i klockami.. za ok 600-700 mozna zrobic fajne heble..
Bo cos w stylu przetoczenie tarcz to chyba " out " co?
foxik33, Ja mam te przeguby u siebie , wymieniałem ostatnio .
O przeguby się nie martw w Quattro , jak spokojnie jeździsz to wytrzymają .
Ośka ma to do siebie że musi uciągnąć całe auto , a quattro pcha w większości tył .
( i ole pamiętam to było 40 przód / 60 tył )
O przeguby się nie martw w Quattro , jak spokojnie jeździsz to wytrzymają .
Ośka ma to do siebie że musi uciągnąć całe auto , a quattro pcha w większości tył .
( i ole pamiętam to było 40 przód / 60 tył )
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.