części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

No to uszczęśliwili mnie na siłę 2,0TDi

Linkownia, ciekawostki, pogawędki nie tylko związane z Audi A8 i nie tylko związane z motoryzacją.
Awatar użytkownika
audik
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 328
Rejestracja: 20 kwie 2010, 08:58
Lokalizacja: CRACOVIE

No to uszczęśliwili mnie na siłę 2,0TDi

Post autor: audik » 16 sty 2012, 22:31

I dostałem nowe auto .... :-/

Patata 2,0 TDi, niby tylko się cieszyć, ale z tego co wiem to ostatnio nikt nie wypuścił gorszego silnika niż 2,0TDi ( podobno przebija nawet truposza audi 2,5TDi)

Auto 2007 i silnik 170KM , zrobiłem 800km jeszcze się nie popsuł, jednak wolał bym wiedzieć coś na przyszłość... :/ totalna padaka ??
no i "ni mom" A8 :/

Awatar użytkownika
sylwekr
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 755
Rejestracja: 30 lis 2010, 07:42
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: sylwekr » 16 sty 2012, 23:03

Poczytaj sobie -http://vwszrot.pl/ - nie nastawia optymistycznie do tego cudu techniki.

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 16 sty 2012, 23:08

Cóż audik, gratuluję.... Passat B6 2.0TDI 170KM całkiem fajnie jeździ.... dopóki nie padnie napęd pompy paliwa i przez brak smarowania nie posypie się silnik ;-)

Służbowe niby zawsze jest najlepsze ale... kiedy prywatnie jeździ się autem klasy Audi A8 to twierdzenie to nabiera zdecydowanie innej barwy - znam to z autopsji bo wychowałem się na służbówkach i do niedawna zawsze jakąś, lepszą lub gorszą służbówkę posiadałem :lol:
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

szeryfisch
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1400
Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szeryfisch » 16 sty 2012, 23:23

bardzo fajny silnik :) Teraz przerabiam go tak ze nie ma bata. Calosc idzie na kolach zebatych...
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia

Awatar użytkownika
gierobiala
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 406
Rejestracja: 15 wrz 2009, 18:00
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: gierobiala » 16 sty 2012, 23:24

audik pisze:truposza audi 2,5TDi
Nie jest najgorzej ;-)

gibon
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 218
Rejestracja: 08 lis 2009, 16:34
Lokalizacja: Tczew

Post autor: gibon » 16 sty 2012, 23:46

[quote="FOSS"]Cóż audik, gratuluję.... Passat B6 2.0TDI 170KM całkiem fajnie jeździ.... dopóki nie padnie napęd pompy paliwa i przez brak smarowania nie posypie się silnik ;-)


Chyba napęd pompy oleju ;)

szeryfisch
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1400
Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szeryfisch » 17 sty 2012, 00:16

a najfajniejsze jest to ze kontrolka braku cisnienia zapali sie dopiero gdy obroty beda powyzej 2000rpm, tak wiec zatrzesz go nawet w korku na jalowych obrotach :D
W zasadzie kazdy uzuszkodnik tego gowna powinien obejrzec naped pompy oleju i zmodyfikowac go tak aby nie zaliczyl padaczki.
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia

Awatar użytkownika
Lechu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1139
Rejestracja: 14 maja 2009, 22:27
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: Lechu » 17 sty 2012, 00:19

audik pisze:podobno przebija nawet truposza audi 2,5TDi
oj za mocno poleciałeś po 2003 spełniające normę spalania Euro 3 silniki 163 KM oraz 179 KM są bardzo udane.

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 17 sty 2012, 00:31

gibon pisze:
FOSS pisze:.... dopóki nie padnie napęd pompy paliwa i przez brak smarowania nie posypie się silnik ;-)
Chyba napęd pompy oleju ;)
Ależ babola walnąłem.... oczywiście że o pompę oleju mi chodziło :lol:
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
audik
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 328
Rejestracja: 20 kwie 2010, 08:58
Lokalizacja: CRACOVIE

Post autor: audik » 17 sty 2012, 09:29

sylwekr pisze:Poczytaj sobie -http://vwszrot.pl/ - nie nastawia optymistycznie do tego cudu techniki.
Znam to ;-) jak również na AKP o niejakim A4 2,0TDi ;-)

+ dla passata za mnogość schowków 8-)
no i "ni mom" A8 :/

Awatar użytkownika
123mielony
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2473
Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: 123mielony » 17 sty 2012, 10:14

Nie ma co się martwić na zapas do remontu napewno wytrzyma :-P

Grain
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 361
Rejestracja: 04 maja 2010, 13:24
Lokalizacja: Chojnice

Post autor: Grain » 17 sty 2012, 10:32

Jeżeli auto służbowe to nie ma co się przejmować naprawami

BTW. 2 lata temu odbierałem z Daimlera nowego Peugeota 207 1.4 HDi przejechałem 430 km do domu, na drugi dzień samochód już nie odpalił, laweta i Aso a na liczniku było 450 km :roll:
Było S8....:(

EVAN
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 123
Rejestracja: 15 lut 2011, 12:03
Lokalizacja: małopolska

Post autor: EVAN » 17 sty 2012, 13:44

Problem wałków w 2.0TDI jbył z początku produkcji. Po 2006 to poprawili także nie ma sie czym martwić. Ja znam kilka aut z 2.0TDI mających ponad 200Tkm i nic im sie nie dzieję. Nie żebym bronił passata czy VW ale sypiące się każde 2.0TDI to troche urban legends ;-)

Awatar użytkownika
tutenhamon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1674
Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
Lokalizacja: Choszczno

Post autor: tutenhamon » 17 sty 2012, 18:04

:mrgreen: Na szczęście moim służbowym autem jest VW T4 1,9 turbinka z 1995 roku, 3-trzy latka bez awarji .tylko bieżące naprawy -końcówka, łącznik, gumy. A trzaskam nawet po 840 km w jedną stronę .

adrian949

Post autor: adrian949 » 17 sty 2012, 18:25

I ja potwierdzam T4 nie do zajechania, ja latam T4 2.4d codziennie w pięciu paka załadowana i na haku jeszcze maszyna 1600kg,przez trzy lata wymieniłem tylko sprzęgło, nie licząc klocków i rozrządu, oleju, od wymiany do wymiany nawet ml oleju nie łyknie! :lol:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Na każdy temat”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl