No to uszczęśliwili mnie na siłę 2,0TDi
No to uszczęśliwili mnie na siłę 2,0TDi
I dostałem nowe auto .... :-/
Patata 2,0 TDi, niby tylko się cieszyć, ale z tego co wiem to ostatnio nikt nie wypuścił gorszego silnika niż 2,0TDi ( podobno przebija nawet truposza audi 2,5TDi)
Auto 2007 i silnik 170KM , zrobiłem 800km jeszcze się nie popsuł, jednak wolał bym wiedzieć coś na przyszłość... totalna padaka ??
Patata 2,0 TDi, niby tylko się cieszyć, ale z tego co wiem to ostatnio nikt nie wypuścił gorszego silnika niż 2,0TDi ( podobno przebija nawet truposza audi 2,5TDi)
Auto 2007 i silnik 170KM , zrobiłem 800km jeszcze się nie popsuł, jednak wolał bym wiedzieć coś na przyszłość... totalna padaka ??
no i "ni mom" A8
Poczytaj sobie -http://vwszrot.pl/ - nie nastawia optymistycznie do tego cudu techniki.
Cóż audik, gratuluję.... Passat B6 2.0TDI 170KM całkiem fajnie jeździ.... dopóki nie padnie napęd pompy paliwa i przez brak smarowania nie posypie się silnik ;-)
Służbowe niby zawsze jest najlepsze ale... kiedy prywatnie jeździ się autem klasy Audi A8 to twierdzenie to nabiera zdecydowanie innej barwy - znam to z autopsji bo wychowałem się na służbówkach i do niedawna zawsze jakąś, lepszą lub gorszą służbówkę posiadałem :lol:
Służbowe niby zawsze jest najlepsze ale... kiedy prywatnie jeździ się autem klasy Audi A8 to twierdzenie to nabiera zdecydowanie innej barwy - znam to z autopsji bo wychowałem się na służbówkach i do niedawna zawsze jakąś, lepszą lub gorszą służbówkę posiadałem :lol:
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
- gierobiala
- Super Klubowicz
- Posty: 406
- Rejestracja: 15 wrz 2009, 18:00
- Lokalizacja: lubelskie
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
a najfajniejsze jest to ze kontrolka braku cisnienia zapali sie dopiero gdy obroty beda powyzej 2000rpm, tak wiec zatrzesz go nawet w korku na jalowych obrotach
W zasadzie kazdy uzuszkodnik tego gowna powinien obejrzec naped pompy oleju i zmodyfikowac go tak aby nie zaliczyl padaczki.
W zasadzie kazdy uzuszkodnik tego gowna powinien obejrzec naped pompy oleju i zmodyfikowac go tak aby nie zaliczyl padaczki.
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
Ależ babola walnąłem.... oczywiście że o pompę oleju mi chodziło :lol:gibon pisze:Chyba napęd pompy olejuFOSS pisze:.... dopóki nie padnie napęd pompy paliwa i przez brak smarowania nie posypie się silnik ;-)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Znam to ;-) jak również na AKP o niejakim A4 2,0TDi ;-)sylwekr pisze:Poczytaj sobie -http://vwszrot.pl/ - nie nastawia optymistycznie do tego cudu techniki.
+ dla passata za mnogość schowków 8-)
no i "ni mom" A8
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
- tutenhamon
- Super Klubowicz
- Posty: 1674
- Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
- Lokalizacja: Choszczno