Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl Sklep Motostacja


[D2 00 4.2PB/LPG ] Zaciski z D3 do D2

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego w tym również chiptuning.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Judo
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 242
Rejestracja: 09 sty 2011, 22:07
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: Judo » 22 lut 2016, 10:25

Ok , jeszcze jedno pytanko, czy przewody hamulcowe również coś trzeba przerobić ?

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 22 lut 2016, 10:30

Nie.

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 22 lut 2016, 17:19

Zalezy gdzie, ja w przedlifcie przerabialem. Jedno ucho (wypustke) trzeba przyciąć jesli mamy zamiar zostawic oryginalna blache trzymajaca przewod z d3. D3 ma w innych miejscach blokady przewodu hamulcowego te przed przekrecaniem. Jedna blokade trzeba przyciac bo inaczej nie wejdzie przewod w blache.
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 22 lut 2016, 22:40

U siebie zmieniałem komplet razem z blaszkami i przewodami, ori z D2 trzeba by było przerabiać a tego w układzie hamulcowym chciałem uniknąć.

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 22 lut 2016, 22:44

Judo pisze:czy przewody hamulcowe również coś trzeba przerobić ?
krzychu22.p1i pisze:Nie.
danishow pisze:ori z D2 trzeba by było przerabiać
nie no chłopaki zdecydować sie prosze, bo podobno wszystko jest p&p
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 22 lut 2016, 23:02

By poprawnie zrobić upgrade na D3 trzeba zaopatrzyć się w to:

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 22 lut 2016, 23:08

Ok, a jakie koszta tego są?
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 22 lut 2016, 23:14

7 stron wcześniej.... http://www.a8team.pl/d2-00-42pb-lpg-zac ... htm#152035

Na powyższym zdjęciu są blaszki i przewody z D3. Jeśli masz blaszki już przy zaciskach to masz już 1/2 sukcesu. Możesz jak Wojtek napisał, wypiłować w blaszce oczko na nie symetryczną wypustkę albo zostawić jak jest i dać na ukos. Przewód w D2 jest bodajże 1cm dłuższy mimo to warto wymienić ze względu na wiek.

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 22 lut 2016, 23:19

Dzieki Krzychu wszystko jasne <hihi>
to nie jest zwykły napęd...to

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 23 lut 2016, 09:15

Ja akurat usunalem jedna wypustke z przewodu hamulcowego (bo normalnie są tam dwie). Jedna zupelnie wystarcza zeby zablokowac przewod przed odkrecaniem. Całość włożyłem w oryginalne blaszki z D3 i smiga :)

Przewody dalem nowe z d2 (TRW) bo stare byly tak popękane ze nie moglem w to uwierzyc ..... jak by je ktos nożem ponacinal.
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2737
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 23 lut 2016, 22:31

danishow pisze:By poprawnie zrobić upgrade na D3 trzeba zaopatrzyć się w to:
20150321_140747.jpg
moge prosic o numery tych czesci ?
bądź sobą, wariatów też lubią

Gość

Post autor: Gość » 24 lut 2016, 00:33

preston81 pisze:moge prosic o numery tych czesci ?
Tego tez ci brakło????

Awatar użytkownika
Judo
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 242
Rejestracja: 09 sty 2011, 22:07
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: Judo » 24 lut 2016, 09:59

Heja
No i po swapie , wielkie podziękowania dla kolegów którzy mi pomogli co do doboru części i dobrą radą mr_nuke , michalwruszak , daniell-gda , foss - na priv oraz tutaj koledzy w temacie :)
Było troche przebojów z dystansami, dwa razy podjeżdżałem na małe poprawki bo było bicie , ale wreszcie wszystko jest git.
Jeżeli chodzi o prelifta to wcale nie jest to takie plug&play do końca bo trzeba troszkę przerobić zwrotnice ( nie będzie już powrotu do starych hebli ) , nie pasują otwory pod osłony przeciwkurzowe oraz należy skrócić przewody hamulcowe, przerobić należy kostki od czujników zużycia klocków , reszta wchodzi ładnie pod oryginalne felgi 5 ramienne 17 . Felga wypełniona jest po brzegi :)
Napiszę dla potomnych co i jak żeby nie musieli tak szukać ( D2 prelift ze stalowymi zwrotnicami - NIE ALUMINIOWE ) :

Zaciski z jarzmami oraz tarcze 360 mm od D3 ( ja miałem z d3 4,2 TDI rok 2006 ) - 620
Osłony aluminiowe 4E0615311H oraz 4E0615312H ( pasują również te i są tańsze 4E0615311D 4E0615312D ) - 100
przetoczenie tarcz- 60
Dystanse przód i tył 4 szt 17 mm ( materiał troche przepłaciłem bo była sobota - wałek aluminiowy śr. 130 mm x 120 mm długość , pocięty na kawałki 4 x 40 mm ( warto wziaść jednak o średnicy 135 mm lub 140 mm bo otwory pod piastę na 130 mm są bardzo blisko krawędzi ) - 170 zł
Dystanse robocizna - 240 zł
Śruby 16 sztuk M14x1,5x45 mm - 112
Śruby zabezpieczające M14x1,5x45 mm 4 szt - 140 zł
Klocki TRW GDB1553 komplet przód - 270 zł
Czyli za same graty około 1700 wyszło.
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 24 lut 2016, 19:03

Judo, sporo kasy. Trzeba było zwrotnice od FL i dwa wahacze dokupić, miałbyś znacznie mniej zachodu i dokładnie taki sam efekt ;)

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 24 lut 2016, 19:30

Jak wrażenia po zmianie ? Zwrotnice FL na nieszczęscie dalej kosztują trochę i często pękają jednak
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe Motostacja.pl części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl