![]() |
![]() |
![]() |
[D2 00 4.2PB/LPG ] Zaciski z D3 do D2
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
-
- Super Klubowicz
- Posty: 824
- Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
- Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Zalezy gdzie, ja w przedlifcie przerabialem. Jedno ucho (wypustke) trzeba przyciąć jesli mamy zamiar zostawic oryginalna blache trzymajaca przewod z d3. D3 ma w innych miejscach blokady przewodu hamulcowego te przed przekrecaniem. Jedna blokade trzeba przyciac bo inaczej nie wejdzie przewod w blache.
Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
- CINEK
- Super Klubowicz
- Posty: 5237
- Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
- Lokalizacja: Konstantynów Łódzki
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
7 stron wcześniej.... http://www.a8team.pl/d2-00-42pb-lpg-zac ... htm#152035
Na powyższym zdjęciu są blaszki i przewody z D3. Jeśli masz blaszki już przy zaciskach to masz już 1/2 sukcesu. Możesz jak Wojtek napisał, wypiłować w blaszce oczko na nie symetryczną wypustkę albo zostawić jak jest i dać na ukos. Przewód w D2 jest bodajże 1cm dłuższy mimo to warto wymienić ze względu na wiek.
Na powyższym zdjęciu są blaszki i przewody z D3. Jeśli masz blaszki już przy zaciskach to masz już 1/2 sukcesu. Możesz jak Wojtek napisał, wypiłować w blaszce oczko na nie symetryczną wypustkę albo zostawić jak jest i dać na ukos. Przewód w D2 jest bodajże 1cm dłuższy mimo to warto wymienić ze względu na wiek.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 824
- Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
- Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
Ja akurat usunalem jedna wypustke z przewodu hamulcowego (bo normalnie są tam dwie). Jedna zupelnie wystarcza zeby zablokowac przewod przed odkrecaniem. Całość włożyłem w oryginalne blaszki z D3 i smiga 
Przewody dalem nowe z d2 (TRW) bo stare byly tak popękane ze nie moglem w to uwierzyc ..... jak by je ktos nożem ponacinal.

Przewody dalem nowe z d2 (TRW) bo stare byly tak popękane ze nie moglem w to uwierzyc ..... jak by je ktos nożem ponacinal.
Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
- Judo
- Forum Audi A8
- Posty: 242
- Rejestracja: 09 sty 2011, 22:07
- Lokalizacja: Pabianice
Heja
No i po swapie , wielkie podziękowania dla kolegów którzy mi pomogli co do doboru części i dobrą radą mr_nuke , michalwruszak , daniell-gda , foss - na priv oraz tutaj koledzy w temacie
Było troche przebojów z dystansami, dwa razy podjeżdżałem na małe poprawki bo było bicie , ale wreszcie wszystko jest git.
Jeżeli chodzi o prelifta to wcale nie jest to takie plug&play do końca bo trzeba troszkę przerobić zwrotnice ( nie będzie już powrotu do starych hebli ) , nie pasują otwory pod osłony przeciwkurzowe oraz należy skrócić przewody hamulcowe, przerobić należy kostki od czujników zużycia klocków , reszta wchodzi ładnie pod oryginalne felgi 5 ramienne 17 . Felga wypełniona jest po brzegi
Napiszę dla potomnych co i jak żeby nie musieli tak szukać ( D2 prelift ze stalowymi zwrotnicami - NIE ALUMINIOWE ) :
Zaciski z jarzmami oraz tarcze 360 mm od D3 ( ja miałem z d3 4,2 TDI rok 2006 ) - 620
Osłony aluminiowe 4E0615311H oraz 4E0615312H ( pasują również te i są tańsze 4E0615311D 4E0615312D ) - 100
przetoczenie tarcz- 60
Dystanse przód i tył 4 szt 17 mm ( materiał troche przepłaciłem bo była sobota - wałek aluminiowy śr. 130 mm x 120 mm długość , pocięty na kawałki 4 x 40 mm ( warto wziaść jednak o średnicy 135 mm lub 140 mm bo otwory pod piastę na 130 mm są bardzo blisko krawędzi ) - 170 zł
Dystanse robocizna - 240 zł
Śruby 16 sztuk M14x1,5x45 mm - 112
Śruby zabezpieczające M14x1,5x45 mm 4 szt - 140 zł
Klocki TRW GDB1553 komplet przód - 270 zł
Czyli za same graty około 1700 wyszło.
Pozdrawiam
No i po swapie , wielkie podziękowania dla kolegów którzy mi pomogli co do doboru części i dobrą radą mr_nuke , michalwruszak , daniell-gda , foss - na priv oraz tutaj koledzy w temacie

Było troche przebojów z dystansami, dwa razy podjeżdżałem na małe poprawki bo było bicie , ale wreszcie wszystko jest git.
Jeżeli chodzi o prelifta to wcale nie jest to takie plug&play do końca bo trzeba troszkę przerobić zwrotnice ( nie będzie już powrotu do starych hebli ) , nie pasują otwory pod osłony przeciwkurzowe oraz należy skrócić przewody hamulcowe, przerobić należy kostki od czujników zużycia klocków , reszta wchodzi ładnie pod oryginalne felgi 5 ramienne 17 . Felga wypełniona jest po brzegi

Napiszę dla potomnych co i jak żeby nie musieli tak szukać ( D2 prelift ze stalowymi zwrotnicami - NIE ALUMINIOWE ) :
Zaciski z jarzmami oraz tarcze 360 mm od D3 ( ja miałem z d3 4,2 TDI rok 2006 ) - 620
Osłony aluminiowe 4E0615311H oraz 4E0615312H ( pasują również te i są tańsze 4E0615311D 4E0615312D ) - 100
przetoczenie tarcz- 60
Dystanse przód i tył 4 szt 17 mm ( materiał troche przepłaciłem bo była sobota - wałek aluminiowy śr. 130 mm x 120 mm długość , pocięty na kawałki 4 x 40 mm ( warto wziaść jednak o średnicy 135 mm lub 140 mm bo otwory pod piastę na 130 mm są bardzo blisko krawędzi ) - 170 zł
Dystanse robocizna - 240 zł
Śruby 16 sztuk M14x1,5x45 mm - 112
Śruby zabezpieczające M14x1,5x45 mm 4 szt - 140 zł
Klocki TRW GDB1553 komplet przód - 270 zł
Czyli za same graty około 1700 wyszło.
Pozdrawiam
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Jak wrażenia po zmianie ? Zwrotnice FL na nieszczęscie dalej kosztują trochę i często pękają jednak
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044