części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 96 4.2PB/LPG ] Swap.

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego w tym również chiptuning.
Gość

Post autor: Gość » 13 sty 2016, 12:05

gtfan pisze:Choroby wieku dziecięcego. Mnie by zdziwiło bardziej, jakby przy takim zakresie prac nic się nie wysrało ;P
I mnie też dlatego nie jestem jakoś szczególnie wqrwiony czy coś. Natomiast wykonawca sie wqrwił bardzo i teraz mi auta nie odda jak cokolwiek mu bedzie nie pasiło :)

Awatar użytkownika
emil
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 78
Rejestracja: 03 mar 2011, 08:20
Lokalizacja: wlkp

Post autor: emil » 13 sty 2016, 17:20

Apophis,
Spoko to zostaw mi swój numer na PW bo gdzies przepadł-a co ty masz uturbione 2.7?
Tak mam 2.7 Biturbo ;)

Zapraszam do lektury, wszystkie prace zostały opisane.
http://www.a6klub.pl/a6-c5-27-biturbore ... t32230.htm
390hp 550Nm będzie więcej
Jest więcej 445hp/646Nm

Gość

Post autor: Gość » 13 sty 2016, 17:38

Poczytam. Ja jednak zrezygnowałem z powodu sporej awaryjności dłubnietego 2.7 o tym wspominało mi wielu posiadaczy,exposiadaczy i mechaników. Fajnie to jeździ dokad jeździ.

Awatar użytkownika
emil
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 78
Rejestracja: 03 mar 2011, 08:20
Lokalizacja: wlkp

Post autor: emil » 13 sty 2016, 17:46

Jestem ciekaw czego dotyczy ta awaryjność?
390hp 550Nm będzie więcej
Jest więcej 445hp/646Nm

Gość

Post autor: Gość » 13 sty 2016, 17:48

Silnika,turbin szczególnie te dłubane. Skądś sie to bierze skoro tylu mi o tym opowiadało a nawet pokazywało nieraz. Ale jako że bywam w twej okolicy to sie ktoregoś dnia zgadamy i mi to swoje nieawaryjne pokażesz :)

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 13 sty 2016, 20:09

Apophis pisze:Silnika,turbin szczególnie te dłubane. Skądś sie to bierze skoro tylu mi o tym opowiadało a nawet pokazywało nieraz. Ale jako że bywam w twej okolicy to sie ktoregoś dnia zgadamy i mi to swoje nieawaryjne pokażesz :)
Plotki rozsiewają <jezyk2>

Mam sporo znajomych śmigających na codzień takim 2.7BiT i jakoś nie zauważyłem, żeby ciągle się na coś uskarżali a dopóki mieszkałem w PL to dosyć często spotykaliśmy się wieczorem na jakieś "pojeżdżawki".

Albo na takich zlotach jak poniżej się spotykamy - 2.7BiT do wyboru, do koloru :)
Ale były też oczywiście 4.2V8, także BiT, oraz 5.2V10 i 5.0V10BiT i z przykrością muszę się przyznać, że moje Ałosiem w tym towarzystwie to było jedno z tych najsłabszych aut :/
Tu nie ma miękkiej gry - nie pamiętam ile dokładnie fur było ale jak dobrze pamiętam to przekroczyliśmy chyba 10.000KM w jednym miejscu :D

Obrazek . Obrazek
Obrazek . Obrazek
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Gość

Post autor: Gość » 13 sty 2016, 21:00

Nie ukrywam że chodził mi pomysł swapa na ten silnik ktory łatwo znosi dłubanie,ale co V8 to v8 jednak żonie moge zafundować taka zabawke z V6. Naprawde mam mętlik w głowie juz czy iśc w klekota czy benzynke...
Ale na to jeszcze czas i nie ten temat. W kazdym bądź razie 300konne 2.7 robi juz robote a 300konne tdi to juz miażdży cyce. <hmm>

Awatar użytkownika
emil
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 78
Rejestracja: 03 mar 2011, 08:20
Lokalizacja: wlkp

Post autor: emil » 13 sty 2016, 21:02

FOSS, Ciebie chłopie mi tu brakowało ;) Tak to jest jak ktoś coś usłyszy <jezyk2>
2.7 to jest zajebista i pancerna jednostka <okok> Turbiny to jest osprzęt, a nie silnik.
Jak padną to będzie okazja do wymiany, na większe <chura>
Mówisz o awaryjności 2.7, a pytasz się mnie czy 2.7 jest uturbione?
A może ty masz na myśli 3.7 <hmm>

Awatar użytkownika
emil
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 78
Rejestracja: 03 mar 2011, 08:20
Lokalizacja: wlkp

Post autor: emil » 13 sty 2016, 21:04

Apophis pisze:W kazdym bądź razie 300konne 2.7 robi juz robote a 300konne tdi to juz miażdży cyce.
Chodzi ci o Nm?
390hp 550Nm będzie więcej
Jest więcej 445hp/646Nm

Gość

Post autor: Gość » 13 sty 2016, 21:08

emil pisze:Mówisz o awaryjności 2.7, a pytasz się mnie czy 2.7 jest uturbione?
Nie czy jest uturbione a czy dłubnięte bo sam wiesz że rodzajów tego silnika(wersji) było sporo i kazdy ma inne parametry. Własnie o osprzet chodzi że turbawki sie sypią no a mozna dac K04 jesli jeszcze takie nie są. przestudiowałem fora i net to sie nagrzałem,porobiłem wywiady po ludziach i mechanikach w PL to opinie juz podzielone. jak sie sam nie przekonam to nie bede wiedział :D Mnie chodzi o 300PS i wtedy wyleci ze 400NM co bedzie dobrym wynikiem. 3.0 tdi jednak wypluwa przy 300PS ponad 700niutków i to qsi strasznie bo obmacałem taki projekt osobiście.
emil pisze:A może ty masz na myśli 3.7 <hmm>
To juz mam i tez po opiniach nie powinienem w to iśc ale jednak na 100opini 3 osoby mnie przekonały i raczej nie powinienem żałować bo silnik testy u mnie zdał na 5 :)

Awatar użytkownika
emil
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 78
Rejestracja: 03 mar 2011, 08:20
Lokalizacja: wlkp

Post autor: emil » 13 sty 2016, 21:17

Apophis, K04 już jest <amasz>
A tak to lata na lotnisku w Kąkolewie
390hp 550Nm będzie więcej
Jest więcej 445hp/646Nm

Gość

Post autor: Gość » 13 sty 2016, 21:23

emil, No jesli masz 400PS to raczej nie na K03 :) A ile masz zatem nuitków bo u mnie to wazniejszy parametr jest ?

Bączki to ja krynciłem 100konna omegą w dieslu <jezyk> Pokaż jak sie odpycha na suchym asfalcie :)

Awatar użytkownika
emil
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 78
Rejestracja: 03 mar 2011, 08:20
Lokalizacja: wlkp

Post autor: emil » 13 sty 2016, 21:26

Apophis pisze:Pokaż jak sie odpycha na suchym asfalcie
przyjedziesz zabaczysz <jezyk2>

Niutków jest 550... wystarczy? <hmm>
390hp 550Nm będzie więcej
Jest więcej 445hp/646Nm

Gość

Post autor: Gość » 13 sty 2016, 21:28

200więcej jak ja mam to musi robić robote-sprawdze na pewno <jezyk2>

Awatar użytkownika
emil
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 78
Rejestracja: 03 mar 2011, 08:20
Lokalizacja: wlkp

Post autor: emil » 13 sty 2016, 21:34

Apophis pisze:200więcej jak ja mam to musi robić robote-sprawdze na pewno
Wież mi robi robotę <chura> Wczoraj jak startowałem z wyłączoną trakcją to poszły marchewy z wydechu :D
390hp 550Nm będzie więcej
Jest więcej 445hp/646Nm

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl