Swap by byl ciekawy, ale ktos tu opisywal ile problemow z tym by bylo, jesli dobrze pamietam - to w s8 sa dwa kompy, dwie wiazki itd?krzychu22.p1i pisze:A to, że eSka ma już w serii 450KM a nie 333 Nie odnosze się do samej idei wirusowania ale swapu.Korton pisze: S8 to tez wolnossacy silnik, co ci tam da wirus?
[D3 04 4.2MPI ] A8 D3 4.2MPI chiptuning
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Warto, nie warto.... każdemu co kto lubi....Rabol pisze:Wg mnie nie warto wirusować silników wolnossących.
4.2V8 MPI z wydechem od S8 i chipsem ze startu zatrzymanego do jakichś 130km/h jedzie praktycznie tak samo jak 6.0W12 w Longu i świadomość tego może być wystarczającym powodem aby jednak zmodzić fabryczny program
A co do swap'a..... jeżeli już się bawić we wrzucanie V10 to lepiej spiąć pośladki i wrzucić 5.0V10BiT z RS6C6 niż 5.2V10 z S8D3.... motor z RS6C6 nie dość że potencjał ma przeogromny to jeszcze pozbawiony jest istotnych wad silnika z S8D3.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Czyms wiecej rozni sie wydech S8, a 4.2MPI niz koncowe tlumiki? Pytam z ciekawosci, bo wydawalo mi sie po zdjeciach ze w samych koncowych tlumikach jest roznica.FOSS pisze:4.2V8 MPI z wydechem od S8 i chipsem ze startu zatrzymanego do jakichś 130km/h jedzie praktycznie tak samo jak 6.0W12 w Longu i świadomość tego może być wystarczającym powodem aby jednak zmodzić fabryczny program
Ostatnio zmieniony 19 lip 2014, 00:52 przez Korton, łącznie zmieniany 1 raz.
Generalnie cały jest inny...... katalizatory, tłumiki wstępne, X-pipe, tłumiki środkowe, tłumiki końcowe.... wszystko jest inne.Korton pisze:Czyms wiecej rozni sie wydech S8, a 4.2MPI niz koncowe tlumiki? Pytam z ciekawosci, bo wydawalo mi sie po zdjeciach ze w samych koncowych tlumikach jest roznica.
Poniżej wydech z S8D3 za katalizatorami
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
No co jak co ale Kreator Mocy to raczej słaby przykład <lipa>Dworek pisze:http://www.kreatormocy.pl/katalog/audi
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Pojedź, pogadaj, zhamuj u nich auto a pewnie dowiesz się dlaczego.Dworek pisze:Raz, że nie wiem dlaczego...
Znam trochę to środowisko
Ale wiesz to na pewno czy tylko ktoś tak gdzieś pisał?.... bo z moich doświadczeń wynika, że wolnossaka również można poprawić i to całkiem zauważalnie <tjaa>Apophis pisze:W wolnossakach to grzebanie w kompie mija się z celem.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
No to sie widać zmieniły(także twoje osobiste) bo mozna było nie raz wyczytać w róznych forach jak i wywnioskowac z rozmów z owymi firmami że tak naprawdę nie oferuja NIC za te kilka tysięcy co znacząco poprawi osiągi 4,2 jak i innych wolnossaków.FOSS pisze:. bo z moich doświadczeń wynika, że wolnossaka również można poprawić i to całkiem zauważalnie <tjaa>
Inaczej się ma sprawa wirusowania wraz z przerabianiem mechaniki-tu już można zdziałac zauważalne efekty.