części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 04 4.2MPI ] A8 D3 4.2MPI chiptuning

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego w tym również chiptuning.
Korton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 515
Rejestracja: 20 sie 2013, 14:50
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Korton » 17 lip 2014, 15:59

krzychu22.p1i pisze:
Korton pisze: S8 to tez wolnossacy silnik, co ci tam da wirus?
A to, że eSka ma już w serii 450KM a nie 333 :P Nie odnosze się do samej idei wirusowania ale swapu.
Swap by byl ciekawy, ale ktos tu opisywal ile problemow z tym by bylo, jesli dobrze pamietam - to w s8 sa dwa kompy, dwie wiazki itd?

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 17 lip 2014, 16:08

Dlatego prościej kupić eSkę lub w12 z beznyniaków albo z diesli 4.2 + czip i mieć w nosie swapy.
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

Gość

Post autor: Gość » 17 lip 2014, 16:11

D3 i swap to już wyższa szkoła jazdy.

Rabol
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 41
Rejestracja: 18 gru 2013, 23:32
Lokalizacja: TG

Post autor: Rabol » 18 lip 2014, 08:12

Wg mnie nie warto wirusować silników wolnossących.

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 18 lip 2014, 16:00

Rabol pisze:Wg mnie nie warto wirusować silników wolnossących.
Warto, nie warto.... każdemu co kto lubi....
4.2V8 MPI z wydechem od S8 i chipsem ze startu zatrzymanego do jakichś 130km/h jedzie praktycznie tak samo jak 6.0W12 w Longu i świadomość tego może być wystarczającym powodem aby jednak zmodzić fabryczny program ;)

A co do swap'a..... jeżeli już się bawić we wrzucanie V10 to lepiej spiąć pośladki i wrzucić 5.0V10BiT z RS6C6 niż 5.2V10 z S8D3.... motor z RS6C6 nie dość że potencjał ma przeogromny to jeszcze pozbawiony jest istotnych wad silnika z S8D3.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Korton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 515
Rejestracja: 20 sie 2013, 14:50
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Korton » 18 lip 2014, 21:00

FOSS pisze:4.2V8 MPI z wydechem od S8 i chipsem ze startu zatrzymanego do jakichś 130km/h jedzie praktycznie tak samo jak 6.0W12 w Longu i świadomość tego może być wystarczającym powodem aby jednak zmodzić fabryczny program ;)
Czyms wiecej rozni sie wydech S8, a 4.2MPI niz koncowe tlumiki? Pytam z ciekawosci, bo wydawalo mi sie po zdjeciach ze w samych koncowych tlumikach jest roznica.
Ostatnio zmieniony 19 lip 2014, 00:52 przez Korton, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 19 lip 2014, 01:02

Korton pisze:Czyms wiecej rozni sie wydech S8, a 4.2MPI niz koncowe tlumiki? Pytam z ciekawosci, bo wydawalo mi sie po zdjeciach ze w samych koncowych tlumikach jest roznica.
Generalnie cały jest inny...... katalizatory, tłumiki wstępne, X-pipe, tłumiki środkowe, tłumiki końcowe.... wszystko jest inne.


Poniżej wydech z S8D3 za katalizatorami ;)

Obrazek
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

PawelDSW
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 120
Rejestracja: 08 sty 2015, 00:01
Lokalizacja: Świdnica

Post autor: PawelDSW » 14 sty 2015, 21:19

Zmienial ktos softa w seryjnej d3 4.2 mpi ? mozna jednak cos uzyskac czy nie warto ?

Dworek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 187
Rejestracja: 29 maja 2014, 00:40
Lokalizacja: WWA

Post autor: Dworek » 14 sty 2015, 21:25


Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 15 sty 2015, 15:50

No co jak co ale Kreator Mocy to raczej słaby przykład <lipa>
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Dworek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 187
Rejestracja: 29 maja 2014, 00:40
Lokalizacja: WWA

Post autor: Dworek » 15 sty 2015, 15:54

Raz, że nie wiem dlaczego, a dwa, że przykład jak przykład, orientacyjnie wiadomo ile da się podnieść. Poza tym nikt inny nie podał nic, więc lepszy rydz niż nic :-)

Gość

Post autor: Gość » 15 sty 2015, 20:42

W wolnossakach to grzebanie w kompie mija się z celem.

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 16 sty 2015, 02:00

Dworek pisze:Raz, że nie wiem dlaczego...
Pojedź, pogadaj, zhamuj u nich auto a pewnie dowiesz się dlaczego.
Znam trochę to środowisko ;)
Apophis pisze:W wolnossakach to grzebanie w kompie mija się z celem.
Ale wiesz to na pewno czy tylko ktoś tak gdzieś pisał?.... bo z moich doświadczeń wynika, że wolnossaka również można poprawić i to całkiem zauważalnie <tjaa>
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Gość

Post autor: Gość » 16 sty 2015, 06:03

FOSS pisze:. bo z moich doświadczeń wynika, że wolnossaka również można poprawić i to całkiem zauważalnie <tjaa>
No to sie widać zmieniły(także twoje osobiste) bo mozna było nie raz wyczytać w róznych forach jak i wywnioskowac z rozmów z owymi firmami że tak naprawdę nie oferuja NIC za te kilka tysięcy co znacząco poprawi osiągi 4,2 jak i innych wolnossaków.
Inaczej się ma sprawa wirusowania wraz z przerabianiem mechaniki-tu już można zdziałac zauważalne efekty.

Dworek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 187
Rejestracja: 29 maja 2014, 00:40
Lokalizacja: WWA

Post autor: Dworek » 16 sty 2015, 10:16

FOSS, a gdzie polecasz zhamować quattro w wwa?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl