Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl Sklep Motostacja

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[inne] hamownia - ile mamy koni mechanicznych

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego w tym również chiptuning.
ODPOWIEDZ
arczic
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 77
Rejestracja: 11 lut 2011, 13:27
Lokalizacja: czewa - wawa

Post autor: arczic » 30 mar 2013, 20:07

Wykres faktycznie nieciekawy...

Nie wiem kto Ci ogarnia samochód, ale jeśli gość - firma dobra to oprogramowanie do serii powinni sami zrobić.

Jeśli chcesz bezpiecznie trzymaj moment po programie w okolicy 750-760 Nm, moc na poziomie do 380 KM.

Czarny8800
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 68
Rejestracja: 26 lut 2013, 01:19
Lokalizacja: Stolica

Post autor: Czarny8800 » 31 mar 2013, 14:43

arczic pisze:Wykres faktycznie nieciekawy...

Nie wiem kto Ci ogarnia samochód, ale jeśli gość - firma dobra to oprogramowanie do serii powinni sami zrobić.

Jeśli chcesz bezpiecznie trzymaj moment po programie w okolicy 750-760 Nm, moc na poziomie do 380 KM.
Tak będzie jak wkoncu sie u nich pojawie ;) brak czasu;(
Okazuje sie ze kupiłem już fure a było modzone teraz chce zrobić serie i dopiero zadziałać nowy program;)
Ostatnio z ciekawostek byłem u rowinskiego żeby wygrać serie poczym seria nie została wygrana bo serwis nie ma dostępu od Niemców na takie procesy w A8 tak mi Pan w serwisie oznajmił skasowal 140 zł za podłączenie pod kompa i nara;( żenada w BMW zawsze mogłem wygrać serie. Pan w audi zasugerował ze jak chce serie to mogę dwa komu kupić ha ha za parenascie tysi :d.
Ma ktoś wiedzę czy 400km i 800 nm jest bezpieczne dla a8 4,2 tdi;)

arczic
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 77
Rejestracja: 11 lut 2011, 13:27
Lokalizacja: czewa - wawa

Post autor: arczic » 31 mar 2013, 15:23

DLatego napisałem, że zależy u kogo robisz softa, jeśli ten ktoś ma pojęcie i nie wgrywa gotowych map to spokojnie sobie poradzi z przywróceniem oprogramowania do seryjnych parametrów.

Co do 400 KM na seryjnych gratach jest to nie do osiągnięcia. Coolery są za mało wydajne. Nie pamiętam jak się miała sprawa z wydechem.

Ja na 800 Nm bym się nie rzucił, a na pewno nie do codziennej jazdy.

Czarny8800
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 68
Rejestracja: 26 lut 2013, 01:19
Lokalizacja: Stolica

Post autor: Czarny8800 » 04 kwie 2013, 20:44

Czarny8800 pisze:
arczic pisze:Wykres faktycznie nieciekawy...

Nie wiem kto Ci ogarnia samochód, ale jeśli gość - firma dobra to oprogramowanie do serii powinni sami zrobić.

Jeśli chcesz bezpiecznie trzymaj moment po programie w okolicy 750-760 Nm, moc na poziomie do 380 KM.
Tak będzie jak wkoncu sie u nich pojawie ;) brak czasu;(
Okazuje sie ze kupiłem już fure a było modzone teraz chce zrobić serie i dopiero zadziałać nowy program;)
Ostatnio z ciekawostek byłem u rowinskiego żeby wygrać serie poczym seria nie została wygrana bo serwis nie ma dostępu od Niemców na takie procesy w A8 tak mi Pan w serwisie oznajmił skasowal 140 zł za podłączenie pod kompa i nara;( żenada w BMW zawsze mogłem wygrać serie. Pan w audi zasugerował ze jak chce serie to mogę dwa komu kupić ha ha za parenascie tysi :d.
Ma ktoś wiedzę czy 400km i 800 nm jest bezpieczne dla a8 4,2 tdi;)
No i udało się wgrana seria i niunia wypluła 324/644nm, a po delikatnym modzie
mam 362/834nm i w końcu samochód jeździ jak powinien zero turbo dziur, ani jakiś dziwnych zachowań, a wcześniejszy mod jakiś lewy był i samochód dziwnie się zachowywał :d :d :d :d



Obrazek
Ostatnio zmieniony 04 kwie 2013, 21:02 przez Czarny8800, łącznie zmieniany 1 raz.

Czarny8800
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 68
Rejestracja: 26 lut 2013, 01:19
Lokalizacja: Stolica

Post autor: Czarny8800 » 04 kwie 2013, 20:49

arczic pisze:DLatego napisałem, że zależy u kogo robisz softa, jeśli ten ktoś ma pojęcie i nie wgrywa gotowych map to spokojnie sobie poradzi z przywróceniem oprogramowania do seryjnych parametrów.

Co do 400 KM na seryjnych gratach jest to nie do osiągnięcia. Coolery są za mało wydajne. Nie pamiętam jak się miała sprawa z wydechem.

Ja na 800 Nm bym się nie rzucił, a na pewno nie do codziennej jazdy.
400 Kucy rzeczywiście nie do osiągnięcia, ale ponad 800nm to standard tych silnków, mój nadworny mówi że do 900nm wytrzymują skrzynie. Moja dostała teraz 834nm i jeździ wkońcu pożadnie i dużo lepiej niż jak miała wcześniejszy mod z którym ją kupiłem.

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 04 kwie 2013, 21:29

Czarny8800 pisze:400 Kucy rzeczywiście nie do osiągnięcia, ale ponad 800nm to standard tych silnków, mój nadworny mówi że do 900nm wytrzymują skrzynie. Moja dostała teraz 834nm i jeździ wkońcu pożadnie i dużo lepiej niż jak miała wcześniejszy mod z którym ją kupiłem.
834Nm... miażdży poślady 8-)

Osobiście "klekota" bym nie chciał ale jak patrzę na takie wykresy to tęsknię za bi-turbo :-o


Widzę, że u Mastersa dłubane..... dobry wybór.
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Czarny8800
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 68
Rejestracja: 26 lut 2013, 01:19
Lokalizacja: Stolica

Post autor: Czarny8800 » 04 kwie 2013, 21:39

FOSS pisze:
Czarny8800 pisze:400 Kucy rzeczywiście nie do osiągnięcia, ale ponad 800nm to standard tych silnków, mój nadworny mówi że do 900nm wytrzymują skrzynie. Moja dostała teraz 834nm i jeździ wkońcu pożadnie i dużo lepiej niż jak miała wcześniejszy mod z którym ją kupiłem.
834Nm... miażdży poślady 8-)

Osobiście "klekota" bym nie chciał ale jak patrzę na takie wykresy to tęsknię za bi-turbo :-o


Widzę, że u Mastersa dłubane..... dobry wybór.
Można się łapac z benzynami teraz ha ha
Jak program to tylko oni :d :d
Tylko oni robią mój każdy samochód i nigdy się nie zawiodłem

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 04 kwie 2013, 21:46

Czarny8800 pisze:Można się łapac z benzynami teraz ha ha
Jak program to tylko oni :d :d
Tylko oni robią mój każdy samochód i nigdy się nie zawiodłem
No ja już widzę, że ze swoim wolnymssakiem nie mam co startować..... a przynajmniej nie ze startu zatrzymanego.

Szkoda, że Masters niechętnie dłubie w wolnossących benzynach...... no chyba, że coś się zmieniło bo gadałem z nimi już dawno temu :roll:
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

IRONH
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 60
Rejestracja: 28 wrz 2012, 20:58
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: IRONH » 04 kwie 2013, 22:08

FOSS pisze:
Czarny8800 pisze:Można się łapac z benzynami teraz ha ha
Jak program to tylko oni :d :d
Tylko oni robią mój każdy samochód i nigdy się nie zawiodłem
No ja już widzę, że ze swoim wolnymssakiem nie mam co startować..... a przynajmniej nie ze startu zatrzymanego.

Szkoda, że Masters niechętnie dłubie w wolnossących benzynach...... no chyba, że coś się zmieniło bo gadałem z nimi już dawno temu :roll:
Z rolki byłoby jeszcze gorzej niż ze startu zatrzymanego. Moment dwa razy większy niż w naszych benzynach.

arczic
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 77
Rejestracja: 11 lut 2011, 13:27
Lokalizacja: czewa - wawa

Post autor: arczic » 05 kwie 2013, 09:13

To prawda, sprawdzałem się z 4,2 PB i miazga w każdej możliwej opcji. S8 i w12 z kreski też dostają, natomiast sytuacja zmienia się wprost proporcjonalnie do wzrostu prędkości :-).

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 05 kwie 2013, 14:25

arczic pisze:To prawda, sprawdzałem się z 4,2 PB i miazga w każdej możliwej opcji. S8 i w12 z kreski też dostają, natomiast sytuacja zmienia się wprost proporcjonalnie do wzrostu prędkości :-)
Potwierdzam.... W12 i S8 z kreski dostają baty :-?

Dlatego pisałem, że ze startu zatrzymanego nawet nie podejmuję rękawicy....... ale z "rolki" tak od 160km/h w górę mógłbym się już pokusić o małe ściganko :lol:
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

emdzej
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 452
Rejestracja: 03 kwie 2012, 15:56
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: emdzej » 01 sie 2013, 10:30

Właśnie czytałem na profilu MRC Tuning hamowali S8 i wyszło 315PS i 407Nm. Ale nie wiem jaki przebieg. No ale słabo coś...

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 01 sie 2013, 15:58

Najważniejsze jest w aucie docieranie go , jeśli właściciel jeździ jak emeryt , to potem to auto nie ma mocy .
Jeśli jeździ jak wariat to go zarżnie , najlepiej to jeździć szybko ale bez wariacji i katowania silnika :)
W takim przypadku (to jest moje zdanie i doświadczenie) silnik w takim przypadku utrzymuje zbliżone parametry do tych co podaje producent .

Motomaks
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 12
Rejestracja: 06 sie 2013, 12:30
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Motomaks » 01 paź 2013, 12:54

Witam drogich kolegów forumowiczów, jako szczęśliwy posiadacz eSki chciałem się wam może trochę pochwalić ale myślę że jest czym:) Mianowicie, sąsiad mój, zakochany w Oplu ma taki nocnik jeden, Corse By z 2.5 V6 pod maską. Wsadził do tego wałki rozrządu od 3litrówki i zaproponował mi wyjazd na ''siłownie''. Nie musiał mnie długo namawiać bo sam byłem ciekaw ile moja mała koni ma a ile jej z racji wieku i zatrucia podtlenkiem umarło. Minął tydzień, w między czasie poczytałem co nie co na forum o hamowaniu ósemek i o zdziwieniu właścicieli że tak słabo wyszło,..Z lekką dozą niepewności pojechałem i liczyłem że będzie fajnie jak pokaże w okolicach 300hp a jak wiadomo w serii niby jest 340hp. Powiem tak: Pan z V-tech Pomorze był pod wrażeniem auta i jego stanu. Silnik wypluł 315hp i cytując Pana mierniczego jest to bardzo dobry wynik patrząc na wiek auta i to że jednak na podtlenku już 30tyś przejechał. Stwierdził też że silnik jest za duży względem komory silnika i po prostu jest za mała cyrkulacja powietrza pod maską która powoduje czasami ''puchnięcie'' auta. Tak też było w moim przypadku. Drugi pomiar już pokazał koni o 10 mniej ale też temperatura się podniosła znacznie. Jeszcze jedno stwierdzenie Pana mierniczego: w tych silnikach bardzo ciężko uzyskać serie bez modzenia go. Na ile w tym prawdy nie wiem. Wiem za to że każdy nawinięty na koła niuni kilometr to czysta przyjemność:)
Pozdrawiam:)
Quattro i wszystko jasne.

Korton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 515
Rejestracja: 20 sie 2013, 14:50
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Korton » 01 paź 2013, 14:36

Motomaks, moc jak moc, ale zobacz ile brakuje Nm do serii. 340Nm to troche slabo jak na 4.2 v8.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe Motostacja.pl części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl