[inne] hamownia - ile mamy koni mechanicznych
-
- Forum Audi A8
- Posty: 68
- Rejestracja: 26 lut 2013, 01:19
- Lokalizacja: Stolica
Tak będzie jak wkoncu sie u nich pojawie brak czasu;(arczic pisze:Wykres faktycznie nieciekawy...
Nie wiem kto Ci ogarnia samochód, ale jeśli gość - firma dobra to oprogramowanie do serii powinni sami zrobić.
Jeśli chcesz bezpiecznie trzymaj moment po programie w okolicy 750-760 Nm, moc na poziomie do 380 KM.
Okazuje sie ze kupiłem już fure a było modzone teraz chce zrobić serie i dopiero zadziałać nowy program;)
Ostatnio z ciekawostek byłem u rowinskiego żeby wygrać serie poczym seria nie została wygrana bo serwis nie ma dostępu od Niemców na takie procesy w A8 tak mi Pan w serwisie oznajmił skasowal 140 zł za podłączenie pod kompa i nara;( żenada w BMW zawsze mogłem wygrać serie. Pan w audi zasugerował ze jak chce serie to mogę dwa komu kupić ha ha za parenascie tysi :d.
Ma ktoś wiedzę czy 400km i 800 nm jest bezpieczne dla a8 4,2 tdi;)
DLatego napisałem, że zależy u kogo robisz softa, jeśli ten ktoś ma pojęcie i nie wgrywa gotowych map to spokojnie sobie poradzi z przywróceniem oprogramowania do seryjnych parametrów.
Co do 400 KM na seryjnych gratach jest to nie do osiągnięcia. Coolery są za mało wydajne. Nie pamiętam jak się miała sprawa z wydechem.
Ja na 800 Nm bym się nie rzucił, a na pewno nie do codziennej jazdy.
Co do 400 KM na seryjnych gratach jest to nie do osiągnięcia. Coolery są za mało wydajne. Nie pamiętam jak się miała sprawa z wydechem.
Ja na 800 Nm bym się nie rzucił, a na pewno nie do codziennej jazdy.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 68
- Rejestracja: 26 lut 2013, 01:19
- Lokalizacja: Stolica
No i udało się wgrana seria i niunia wypluła 324/644nm, a po delikatnym modzieCzarny8800 pisze:Tak będzie jak wkoncu sie u nich pojawie brak czasu;(arczic pisze:Wykres faktycznie nieciekawy...
Nie wiem kto Ci ogarnia samochód, ale jeśli gość - firma dobra to oprogramowanie do serii powinni sami zrobić.
Jeśli chcesz bezpiecznie trzymaj moment po programie w okolicy 750-760 Nm, moc na poziomie do 380 KM.
Okazuje sie ze kupiłem już fure a było modzone teraz chce zrobić serie i dopiero zadziałać nowy program;)
Ostatnio z ciekawostek byłem u rowinskiego żeby wygrać serie poczym seria nie została wygrana bo serwis nie ma dostępu od Niemców na takie procesy w A8 tak mi Pan w serwisie oznajmił skasowal 140 zł za podłączenie pod kompa i nara;( żenada w BMW zawsze mogłem wygrać serie. Pan w audi zasugerował ze jak chce serie to mogę dwa komu kupić ha ha za parenascie tysi :d.
Ma ktoś wiedzę czy 400km i 800 nm jest bezpieczne dla a8 4,2 tdi;)
mam 362/834nm i w końcu samochód jeździ jak powinien zero turbo dziur, ani jakiś dziwnych zachowań, a wcześniejszy mod jakiś lewy był i samochód dziwnie się zachowywał :d :d :d :d
Ostatnio zmieniony 04 kwie 2013, 21:02 przez Czarny8800, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 68
- Rejestracja: 26 lut 2013, 01:19
- Lokalizacja: Stolica
400 Kucy rzeczywiście nie do osiągnięcia, ale ponad 800nm to standard tych silnków, mój nadworny mówi że do 900nm wytrzymują skrzynie. Moja dostała teraz 834nm i jeździ wkońcu pożadnie i dużo lepiej niż jak miała wcześniejszy mod z którym ją kupiłem.arczic pisze:DLatego napisałem, że zależy u kogo robisz softa, jeśli ten ktoś ma pojęcie i nie wgrywa gotowych map to spokojnie sobie poradzi z przywróceniem oprogramowania do seryjnych parametrów.
Co do 400 KM na seryjnych gratach jest to nie do osiągnięcia. Coolery są za mało wydajne. Nie pamiętam jak się miała sprawa z wydechem.
Ja na 800 Nm bym się nie rzucił, a na pewno nie do codziennej jazdy.
834Nm... miażdży poślady 8-)Czarny8800 pisze:400 Kucy rzeczywiście nie do osiągnięcia, ale ponad 800nm to standard tych silnków, mój nadworny mówi że do 900nm wytrzymują skrzynie. Moja dostała teraz 834nm i jeździ wkońcu pożadnie i dużo lepiej niż jak miała wcześniejszy mod z którym ją kupiłem.
Osobiście "klekota" bym nie chciał ale jak patrzę na takie wykresy to tęsknię za bi-turbo :-o
Widzę, że u Mastersa dłubane..... dobry wybór.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
-
- Forum Audi A8
- Posty: 68
- Rejestracja: 26 lut 2013, 01:19
- Lokalizacja: Stolica
Można się łapac z benzynami teraz ha haFOSS pisze:834Nm... miażdży poślady 8-)Czarny8800 pisze:400 Kucy rzeczywiście nie do osiągnięcia, ale ponad 800nm to standard tych silnków, mój nadworny mówi że do 900nm wytrzymują skrzynie. Moja dostała teraz 834nm i jeździ wkońcu pożadnie i dużo lepiej niż jak miała wcześniejszy mod z którym ją kupiłem.
Osobiście "klekota" bym nie chciał ale jak patrzę na takie wykresy to tęsknię za bi-turbo :-o
Widzę, że u Mastersa dłubane..... dobry wybór.
Jak program to tylko oni :d :d
Tylko oni robią mój każdy samochód i nigdy się nie zawiodłem
No ja już widzę, że ze swoim wolnymssakiem nie mam co startować..... a przynajmniej nie ze startu zatrzymanego.Czarny8800 pisze:Można się łapac z benzynami teraz ha ha
Jak program to tylko oni :d :d
Tylko oni robią mój każdy samochód i nigdy się nie zawiodłem
Szkoda, że Masters niechętnie dłubie w wolnossących benzynach...... no chyba, że coś się zmieniło bo gadałem z nimi już dawno temu :roll:
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Z rolki byłoby jeszcze gorzej niż ze startu zatrzymanego. Moment dwa razy większy niż w naszych benzynach.FOSS pisze:No ja już widzę, że ze swoim wolnymssakiem nie mam co startować..... a przynajmniej nie ze startu zatrzymanego.Czarny8800 pisze:Można się łapac z benzynami teraz ha ha
Jak program to tylko oni :d :d
Tylko oni robią mój każdy samochód i nigdy się nie zawiodłem
Szkoda, że Masters niechętnie dłubie w wolnossących benzynach...... no chyba, że coś się zmieniło bo gadałem z nimi już dawno temu :roll:
Potwierdzam.... W12 i S8 z kreski dostają baty :-?arczic pisze:To prawda, sprawdzałem się z 4,2 PB i miazga w każdej możliwej opcji. S8 i w12 z kreski też dostają, natomiast sytuacja zmienia się wprost proporcjonalnie do wzrostu prędkości :-)
Dlatego pisałem, że ze startu zatrzymanego nawet nie podejmuję rękawicy....... ale z "rolki" tak od 160km/h w górę mógłbym się już pokusić o małe ściganko :lol:
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Najważniejsze jest w aucie docieranie go , jeśli właściciel jeździ jak emeryt , to potem to auto nie ma mocy .
Jeśli jeździ jak wariat to go zarżnie , najlepiej to jeździć szybko ale bez wariacji i katowania silnika
W takim przypadku (to jest moje zdanie i doświadczenie) silnik w takim przypadku utrzymuje zbliżone parametry do tych co podaje producent .
Jeśli jeździ jak wariat to go zarżnie , najlepiej to jeździć szybko ale bez wariacji i katowania silnika
W takim przypadku (to jest moje zdanie i doświadczenie) silnik w takim przypadku utrzymuje zbliżone parametry do tych co podaje producent .
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Witam drogich kolegów forumowiczów, jako szczęśliwy posiadacz eSki chciałem się wam może trochę pochwalić ale myślę że jest czym:) Mianowicie, sąsiad mój, zakochany w Oplu ma taki nocnik jeden, Corse By z 2.5 V6 pod maską. Wsadził do tego wałki rozrządu od 3litrówki i zaproponował mi wyjazd na ''siłownie''. Nie musiał mnie długo namawiać bo sam byłem ciekaw ile moja mała koni ma a ile jej z racji wieku i zatrucia podtlenkiem umarło. Minął tydzień, w między czasie poczytałem co nie co na forum o hamowaniu ósemek i o zdziwieniu właścicieli że tak słabo wyszło,..Z lekką dozą niepewności pojechałem i liczyłem że będzie fajnie jak pokaże w okolicach 300hp a jak wiadomo w serii niby jest 340hp. Powiem tak: Pan z V-tech Pomorze był pod wrażeniem auta i jego stanu. Silnik wypluł 315hp i cytując Pana mierniczego jest to bardzo dobry wynik patrząc na wiek auta i to że jednak na podtlenku już 30tyś przejechał. Stwierdził też że silnik jest za duży względem komory silnika i po prostu jest za mała cyrkulacja powietrza pod maską która powoduje czasami ''puchnięcie'' auta. Tak też było w moim przypadku. Drugi pomiar już pokazał koni o 10 mniej ale też temperatura się podniosła znacznie. Jeszcze jedno stwierdzenie Pana mierniczego: w tych silnikach bardzo ciężko uzyskać serie bez modzenia go. Na ile w tym prawdy nie wiem. Wiem za to że każdy nawinięty na koła niuni kilometr to czysta przyjemność:)
Pozdrawiam:)
Pozdrawiam:)
Quattro i wszystko jasne.