części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[inne] hamownia - ile mamy koni mechanicznych

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego w tym również chiptuning.
arczic
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 77
Rejestracja: 11 lut 2011, 13:27
Lokalizacja: czewa - wawa

Post autor: arczic » 30 mar 2013, 20:07

Wykres faktycznie nieciekawy...

Nie wiem kto Ci ogarnia samochód, ale jeśli gość - firma dobra to oprogramowanie do serii powinni sami zrobić.

Jeśli chcesz bezpiecznie trzymaj moment po programie w okolicy 750-760 Nm, moc na poziomie do 380 KM.

Czarny8800
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 68
Rejestracja: 26 lut 2013, 01:19
Lokalizacja: Stolica

Post autor: Czarny8800 » 31 mar 2013, 14:43

arczic pisze:Wykres faktycznie nieciekawy...

Nie wiem kto Ci ogarnia samochód, ale jeśli gość - firma dobra to oprogramowanie do serii powinni sami zrobić.

Jeśli chcesz bezpiecznie trzymaj moment po programie w okolicy 750-760 Nm, moc na poziomie do 380 KM.
Tak będzie jak wkoncu sie u nich pojawie ;) brak czasu;(
Okazuje sie ze kupiłem już fure a było modzone teraz chce zrobić serie i dopiero zadziałać nowy program;)
Ostatnio z ciekawostek byłem u rowinskiego żeby wygrać serie poczym seria nie została wygrana bo serwis nie ma dostępu od Niemców na takie procesy w A8 tak mi Pan w serwisie oznajmił skasowal 140 zł za podłączenie pod kompa i nara;( żenada w BMW zawsze mogłem wygrać serie. Pan w audi zasugerował ze jak chce serie to mogę dwa komu kupić ha ha za parenascie tysi :d.
Ma ktoś wiedzę czy 400km i 800 nm jest bezpieczne dla a8 4,2 tdi;)

arczic
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 77
Rejestracja: 11 lut 2011, 13:27
Lokalizacja: czewa - wawa

Post autor: arczic » 31 mar 2013, 15:23

DLatego napisałem, że zależy u kogo robisz softa, jeśli ten ktoś ma pojęcie i nie wgrywa gotowych map to spokojnie sobie poradzi z przywróceniem oprogramowania do seryjnych parametrów.

Co do 400 KM na seryjnych gratach jest to nie do osiągnięcia. Coolery są za mało wydajne. Nie pamiętam jak się miała sprawa z wydechem.

Ja na 800 Nm bym się nie rzucił, a na pewno nie do codziennej jazdy.

Czarny8800
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 68
Rejestracja: 26 lut 2013, 01:19
Lokalizacja: Stolica

Post autor: Czarny8800 » 04 kwie 2013, 20:44

Czarny8800 pisze:
arczic pisze:Wykres faktycznie nieciekawy...

Nie wiem kto Ci ogarnia samochód, ale jeśli gość - firma dobra to oprogramowanie do serii powinni sami zrobić.

Jeśli chcesz bezpiecznie trzymaj moment po programie w okolicy 750-760 Nm, moc na poziomie do 380 KM.
Tak będzie jak wkoncu sie u nich pojawie ;) brak czasu;(
Okazuje sie ze kupiłem już fure a było modzone teraz chce zrobić serie i dopiero zadziałać nowy program;)
Ostatnio z ciekawostek byłem u rowinskiego żeby wygrać serie poczym seria nie została wygrana bo serwis nie ma dostępu od Niemców na takie procesy w A8 tak mi Pan w serwisie oznajmił skasowal 140 zł za podłączenie pod kompa i nara;( żenada w BMW zawsze mogłem wygrać serie. Pan w audi zasugerował ze jak chce serie to mogę dwa komu kupić ha ha za parenascie tysi :d.
Ma ktoś wiedzę czy 400km i 800 nm jest bezpieczne dla a8 4,2 tdi;)
No i udało się wgrana seria i niunia wypluła 324/644nm, a po delikatnym modzie
mam 362/834nm i w końcu samochód jeździ jak powinien zero turbo dziur, ani jakiś dziwnych zachowań, a wcześniejszy mod jakiś lewy był i samochód dziwnie się zachowywał :d :d :d :d



Obrazek
Ostatnio zmieniony 04 kwie 2013, 21:02 przez Czarny8800, łącznie zmieniany 1 raz.

Czarny8800
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 68
Rejestracja: 26 lut 2013, 01:19
Lokalizacja: Stolica

Post autor: Czarny8800 » 04 kwie 2013, 20:49

arczic pisze:DLatego napisałem, że zależy u kogo robisz softa, jeśli ten ktoś ma pojęcie i nie wgrywa gotowych map to spokojnie sobie poradzi z przywróceniem oprogramowania do seryjnych parametrów.

Co do 400 KM na seryjnych gratach jest to nie do osiągnięcia. Coolery są za mało wydajne. Nie pamiętam jak się miała sprawa z wydechem.

Ja na 800 Nm bym się nie rzucił, a na pewno nie do codziennej jazdy.
400 Kucy rzeczywiście nie do osiągnięcia, ale ponad 800nm to standard tych silnków, mój nadworny mówi że do 900nm wytrzymują skrzynie. Moja dostała teraz 834nm i jeździ wkońcu pożadnie i dużo lepiej niż jak miała wcześniejszy mod z którym ją kupiłem.

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 04 kwie 2013, 21:29

Czarny8800 pisze:400 Kucy rzeczywiście nie do osiągnięcia, ale ponad 800nm to standard tych silnków, mój nadworny mówi że do 900nm wytrzymują skrzynie. Moja dostała teraz 834nm i jeździ wkońcu pożadnie i dużo lepiej niż jak miała wcześniejszy mod z którym ją kupiłem.
834Nm... miażdży poślady 8-)

Osobiście "klekota" bym nie chciał ale jak patrzę na takie wykresy to tęsknię za bi-turbo :-o


Widzę, że u Mastersa dłubane..... dobry wybór.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Czarny8800
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 68
Rejestracja: 26 lut 2013, 01:19
Lokalizacja: Stolica

Post autor: Czarny8800 » 04 kwie 2013, 21:39

FOSS pisze:
Czarny8800 pisze:400 Kucy rzeczywiście nie do osiągnięcia, ale ponad 800nm to standard tych silnków, mój nadworny mówi że do 900nm wytrzymują skrzynie. Moja dostała teraz 834nm i jeździ wkońcu pożadnie i dużo lepiej niż jak miała wcześniejszy mod z którym ją kupiłem.
834Nm... miażdży poślady 8-)

Osobiście "klekota" bym nie chciał ale jak patrzę na takie wykresy to tęsknię za bi-turbo :-o


Widzę, że u Mastersa dłubane..... dobry wybór.
Można się łapac z benzynami teraz ha ha
Jak program to tylko oni :d :d
Tylko oni robią mój każdy samochód i nigdy się nie zawiodłem

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 04 kwie 2013, 21:46

Czarny8800 pisze:Można się łapac z benzynami teraz ha ha
Jak program to tylko oni :d :d
Tylko oni robią mój każdy samochód i nigdy się nie zawiodłem
No ja już widzę, że ze swoim wolnymssakiem nie mam co startować..... a przynajmniej nie ze startu zatrzymanego.

Szkoda, że Masters niechętnie dłubie w wolnossących benzynach...... no chyba, że coś się zmieniło bo gadałem z nimi już dawno temu :roll:
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

IRONH
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 60
Rejestracja: 28 wrz 2012, 20:58
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: IRONH » 04 kwie 2013, 22:08

FOSS pisze:
Czarny8800 pisze:Można się łapac z benzynami teraz ha ha
Jak program to tylko oni :d :d
Tylko oni robią mój każdy samochód i nigdy się nie zawiodłem
No ja już widzę, że ze swoim wolnymssakiem nie mam co startować..... a przynajmniej nie ze startu zatrzymanego.

Szkoda, że Masters niechętnie dłubie w wolnossących benzynach...... no chyba, że coś się zmieniło bo gadałem z nimi już dawno temu :roll:
Z rolki byłoby jeszcze gorzej niż ze startu zatrzymanego. Moment dwa razy większy niż w naszych benzynach.

arczic
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 77
Rejestracja: 11 lut 2011, 13:27
Lokalizacja: czewa - wawa

Post autor: arczic » 05 kwie 2013, 09:13

To prawda, sprawdzałem się z 4,2 PB i miazga w każdej możliwej opcji. S8 i w12 z kreski też dostają, natomiast sytuacja zmienia się wprost proporcjonalnie do wzrostu prędkości :-).

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 05 kwie 2013, 14:25

arczic pisze:To prawda, sprawdzałem się z 4,2 PB i miazga w każdej możliwej opcji. S8 i w12 z kreski też dostają, natomiast sytuacja zmienia się wprost proporcjonalnie do wzrostu prędkości :-)
Potwierdzam.... W12 i S8 z kreski dostają baty :-?

Dlatego pisałem, że ze startu zatrzymanego nawet nie podejmuję rękawicy....... ale z "rolki" tak od 160km/h w górę mógłbym się już pokusić o małe ściganko :lol:
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

emdzej
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 452
Rejestracja: 03 kwie 2012, 15:56
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: emdzej » 01 sie 2013, 10:30

Właśnie czytałem na profilu MRC Tuning hamowali S8 i wyszło 315PS i 407Nm. Ale nie wiem jaki przebieg. No ale słabo coś...

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 01 sie 2013, 15:58

Najważniejsze jest w aucie docieranie go , jeśli właściciel jeździ jak emeryt , to potem to auto nie ma mocy .
Jeśli jeździ jak wariat to go zarżnie , najlepiej to jeździć szybko ale bez wariacji i katowania silnika :)
W takim przypadku (to jest moje zdanie i doświadczenie) silnik w takim przypadku utrzymuje zbliżone parametry do tych co podaje producent .

Motomaks
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 12
Rejestracja: 06 sie 2013, 12:30
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Motomaks » 01 paź 2013, 12:54

Witam drogich kolegów forumowiczów, jako szczęśliwy posiadacz eSki chciałem się wam może trochę pochwalić ale myślę że jest czym:) Mianowicie, sąsiad mój, zakochany w Oplu ma taki nocnik jeden, Corse By z 2.5 V6 pod maską. Wsadził do tego wałki rozrządu od 3litrówki i zaproponował mi wyjazd na ''siłownie''. Nie musiał mnie długo namawiać bo sam byłem ciekaw ile moja mała koni ma a ile jej z racji wieku i zatrucia podtlenkiem umarło. Minął tydzień, w między czasie poczytałem co nie co na forum o hamowaniu ósemek i o zdziwieniu właścicieli że tak słabo wyszło,..Z lekką dozą niepewności pojechałem i liczyłem że będzie fajnie jak pokaże w okolicach 300hp a jak wiadomo w serii niby jest 340hp. Powiem tak: Pan z V-tech Pomorze był pod wrażeniem auta i jego stanu. Silnik wypluł 315hp i cytując Pana mierniczego jest to bardzo dobry wynik patrząc na wiek auta i to że jednak na podtlenku już 30tyś przejechał. Stwierdził też że silnik jest za duży względem komory silnika i po prostu jest za mała cyrkulacja powietrza pod maską która powoduje czasami ''puchnięcie'' auta. Tak też było w moim przypadku. Drugi pomiar już pokazał koni o 10 mniej ale też temperatura się podniosła znacznie. Jeszcze jedno stwierdzenie Pana mierniczego: w tych silnikach bardzo ciężko uzyskać serie bez modzenia go. Na ile w tym prawdy nie wiem. Wiem za to że każdy nawinięty na koła niuni kilometr to czysta przyjemność:)
Pozdrawiam:)
Quattro i wszystko jasne.

Korton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 515
Rejestracja: 20 sie 2013, 14:50
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Korton » 01 paź 2013, 14:36

Motomaks, moc jak moc, ale zobacz ile brakuje Nm do serii. 340Nm to troche slabo jak na 4.2 v8.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl