Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl Sklep Motostacja


[S8 D2 FL] Podtlenek azotu

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego w tym również chiptuning.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 07 cze 2010, 21:07

grim pisze:Rapik, chcesz mierzyć potwora na gazie ? :P (...)
Ale jedno z drugim chyba wcale jakoś specjalnie nie koliduje, prawda?
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

przemoR888
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 313
Rejestracja: 27 paź 2009, 19:43
Lokalizacja: wielkopolska/ Piła

Post autor: przemoR888 » 07 cze 2010, 22:25

hamownia nie jest straszna :) jeżeli wszystko gra, to konie są :mrgreen:
Na gazie moc jest podobna jeżeli gaz jest dobrze zestrojony.
Jeżeli hamownia jest wyposazona w hamulec elektrowirowy i napęd na 4 koła to można mierzyć w naszych autkach.

Rapik
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 356
Rejestracja: 02 kwie 2010, 21:48
Lokalizacja: G-dz

Post autor: Rapik » 07 cze 2010, 22:36

A co z automatem. Przecież mimo zrzucenia na 'neutral' skrzynia i tak stwarza 'opór', w związku z czym wynik może być mocno przekłamany.

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 07 cze 2010, 22:49

Rapik pisze:A co z automatem. Przecież mimo zrzucenia na 'neutral' skrzynia i tak stwarza 'opór', w związku z czym wynik może być mocno przekłamany.
Ale o co chodzi z tym Neutralem??...
kiedy w trakcie pomiaru następuje wrzucenie Neutral'a bo ja chyba o czymś nie wiem :shock:
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Martinez
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 86
Rejestracja: 26 maja 2009, 23:36
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: Martinez » 08 cze 2010, 00:55

Ja wogole nie wiem co wy piszecie za pierdoly 407koni wyszlo mi juz na hamowni teraz jade na jeszcze male modyfikacje moze bedzie lepiej sie zobaczy.

Hamowni masz pełno Gliwice koło radiostacji w katowicach tam gdzie robi 4turbo.opole no pelno tego jest z napedem na 4x4 tylko trzeba poszukać.

Nie wiem dlaczego pojawił sie tutaj gaz bo ja takiego nie uznaje.
Myśle nad nitro bo mało kosztuje a dodawac kompressor to bardzo duzy wydatek.

Tych co tak dziwi wynik koni to zapraszam pod koniec miesiaca na hamownie bede mial robiony pomiar. 8-) 8-) 8-) 8-)
Martinez:):):):)Audi S8 ABT

Awatar użytkownika
grim
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 224
Rejestracja: 18 sty 2010, 22:29
Lokalizacja: Puritania

Post autor: grim » 08 cze 2010, 14:54

FOSS pisze:
grim pisze:Rapik, chcesz mierzyć potwora na gazie ? :P (...)
Ale jedno z drugim chyba wcale jakoś specjalnie nie koliduje, prawda?
Zależy to chyba od instalacji gazowej co nie ? :P

Bo przecież są LPG i LPG ;) No i sama mieszanka ma chyba wpływ... być może nie jest to zauważalne podczas jazdy ale na hamowni pewnie coś wyjdzie więcej...

z resztą... co ja zaś będę pieprzyć o LPG... wymiotować mi się chce tymi gadkami.

Ja nie jestem ani za ani przeciw. (bo nie chce mi się czytać zaś tego samego)

[ Dodano: 2010-06-08, 14:58 ]
FOSS pisze:
Rapik pisze:A co z automatem. Przecież mimo zrzucenia na 'neutral' skrzynia i tak stwarza 'opór', w związku z czym wynik może być mocno przekłamany.
Ale o co chodzi z tym Neutralem??...
kiedy w trakcie pomiaru następuje wrzucenie Neutral'a bo ja chyba o czymś nie wiem :shock:
Też mnie to ciekawi o co chodzi z tym neutralem... bo kurde wrzucanie neutrala to chyba tak jak holowanie A8 na tym biegu... czyli skrzynia na złom ;)

A tak poważnie... to ile z was chce tak na prawdę jechać na tą hamownie ? czy to takie pitu pitu z waszej strony ;) ?

Martinez.... po prostu wrzuć tutaj ten cholerny wykres bo ludziom tutaj od ciśnienia jądra wybuchną hehehe
"Musisz zaakceptować ewentualność, że Bóg nie lubi Cię, nigdy Cię nie chciał, i prawdopodobnie Cię nienawidzi."

Awatar użytkownika
Karol
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 82
Rejestracja: 01 sie 2009, 21:12
Lokalizacja: Sosnowiec Mannheim

Post autor: Karol » 08 cze 2010, 18:21

Witam!
Martinez nie chce to ja wrzuce swoje wykresy
mierzone byly na przed ostatnim biegu czyli piatym,
kucykow ubylo, ale to zwiazane prawdopodobnie z przeplywomierzem powietrza Obrazek Obrazek
322 PS czyli KM i 462 Nm :-D

Martinez
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 86
Rejestracja: 26 maja 2009, 23:36
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: Martinez » 09 cze 2010, 00:38

Nie powiedzialem ze nie chce przeciez.
Bedą te już ostateczne czyli pod koniec miesiaca,chyba ze bardzo chcecie to moge wrzucic tylko musze specjalnie jechac do kogos na skaner.
Martinez:):):):)Audi S8 ABT

eXecutorR

Post autor: eXecutorR » 09 cze 2010, 04:21

zdjecie zrób :-D

kojot1
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 94
Rejestracja: 12 kwie 2010, 21:40
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: kojot1 » 30 cze 2010, 01:34

Martinez i jak tam z tymi konikami u Ciebie ,jak nowe pomiary ? do przodu czy do tylu?

Awatar użytkownika
raptor90
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 145
Rejestracja: 05 sie 2009, 13:49
Lokalizacja: Piła

Post autor: raptor90 » 01 lip 2010, 21:16

Karol masz o 52Nm więcej od serii, hmm jak to zrobiłeś ? :shock:

Awatar użytkownika
Karol
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 82
Rejestracja: 01 sie 2009, 21:12
Lokalizacja: Sosnowiec Mannheim

Post autor: Karol » 02 lip 2010, 21:45

raptor90 pisze:Karol masz o 52Nm więcej od serii, hmm jak to zrobiłeś ? :shock:
Witaj raptor90 juz kiedys pisalem ze robilem tzw. optimizierung czyli ustawienia oszczedniejsze ale zarazem dajace moc, koniki wroca ze zwiekszona iloscia ale musze wyczyscic dysze a Nm-tra jest wiecej o 35 od serii ale naprawde czuc. koni powinno byc wiecej okolo 30 czyli seria 334 plus 30 okolo 360 jak nasze stare poczciwe s8, a tu gonitwa prosiakahttp://www.youtube.com/watch?v=UVUaTp8SX6Y
Jak wyczyszcze dysze to wrzuce wykres

Awatar użytkownika
raptor90
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 145
Rejestracja: 05 sie 2009, 13:49
Lokalizacja: Piła

Post autor: raptor90 » 02 lip 2010, 21:51

Karol mój błąd, myślałem że posiadasz D2.. Jakoś się zagapiłem.

Martinez
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 86
Rejestracja: 26 maja 2009, 23:36
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: Martinez » 14 lip 2010, 23:50

Miałem robić pomiary z chlopakami z audiśląsk ,ale wiecznie przesuwamy bo zawsze komuś coś nie pasuje.Za nie dlugo chyba sam zrobie narazie odkladam kase bo jade do opola do firmy 44tuning na ingerencje w program do skrzyni biegow i silnika jakieś poprawki.
Martinez:):):):)Audi S8 ABT

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 15 lip 2010, 00:12

Martinez pisze:Miałem robić pomiary z chlopakami z audiśląsk ,ale wiecznie przesuwamy bo zawsze komuś coś nie pasuje...
Ja swoją eSą byłem na hamowni wczoraj...
ale nie chwalę się na razie bo nie mam czym...
stado koni poszło w las...
tak jak podejrzewałem po moich ostatnich turystycznych przejazdach na 1/4 mili :evil:

Temat już przebadałem więc mam nadzieję, że najpóźniej w przyszlym tygodniu znaczą ich część odzyskam chociaż nie wiem czy będzie to 360KM bo jak twierdzą znawcy nasze popularne 4.2V8 niestety dosyć często nie trzymają serii :diabel:
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe Motostacja.pl części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl