![]() |
![]() |
![]() |
[S8 D2 FL] Podtlenek azotu
-
- Forum Audi A8
- Posty: 86
- Rejestracja: 26 maja 2009, 23:36
- Lokalizacja: Gliwice
Strasznie ciekawe to co piszesz. Zdradź nam ile wyszło!FOSS pisze:Ja swoją eSą byłem na hamowni wczoraj...Martinez pisze:Miałem robić pomiary z chlopakami z audiśląsk ,ale wiecznie przesuwamy bo zawsze komuś coś nie pasuje...
ale nie chwalę się na razie bo nie mam czym...
stado koni poszło w las...
tak jak podejrzewałem po moich ostatnich turystycznych przejazdach na 1/4 mili :evil:
Temat już przebadałem więc mam nadzieję, że najpóźniej w przyszlym tygodniu znaczą ich część odzyskam chociaż nie wiem czy będzie to 360KM bo jak twierdzą znawcy nasze popularne 4.2V8 niestety dosyć często nie trzymają serii :diabel:
No i zapytam przy okazji gdzie i za ile takie rzeczy można tu w Wawie zrobić?
- FOSS
- Super Klubowicz
- Posty: 7579
- Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
- Lokalizacja: WPR
Po pierwsze to ewidentnie przepływka... na razie działa i niby wszystko jest OK ale po zVAGowaniu okazało się że jest na wykończeniu i przy wysokich obrotach mieszanka jest sporo za uboga :evil:Martinez pisze:Foss a co ci tam siadło tak wogóle????
nowa przepływka już zamówiona - powinna być jutro więc jutro wymienię.
Poza tym moja wątpliwość budzą katalizatory a jeżeli będę musiał je ruszyć to zastanawiam się nad jakimiś modyfikacjami... czas pokaże co z tego wyjdzie.
Na dzień dzisiejszy to nie wiem :shock: :roll:Martinez pisze:Powiedz mi jeszcze nie chcialbys pojechac na jakies ulepszanie swojego do 44tuning zawsze w dwojke razniej by nam bylo i w koncu sie poznamy.
na razie muszę uzyskać parametry zbliżone do seryjnych :evil:
eee... nie dzisiaj...eXecutorR pisze:Strasznie ciekawe to co piszesz. Zdradź nam ile wyszło!
jak zrobię kilka zabiegów leczniczych i sprawdzę efekty to wrzucę tu wykresy...
dodam tylko że nasze, tak przez wszystkich chwalone 4.2V8, mają niestety opinie silników które rzadko trzymają serię (czyt. moc, moment) ale niestety mój wynik wg. mnie zdecydowanie jest poniżej granicy tolerancji

W Warszawie jest kilka miejsc gdzie możesz zhamować nasze Quattro + Tip.:eXecutorR pisze:No i zapytam przy okazji gdzie i za ile takie rzeczy można tu w Wawie zrobić?
1. Masters Tuning (Al. Jerozolimskie)
- kiedyś hamowałem tam jedno z moich poprzednich aut i ogólnie jestem zadowolony ale...
- mi osobiście nie przypada do gustu zachowanie się właścicieli, szczególnie młodszy wydaje się "nosem drapać po suficie" a moje A8, S8 i służbowe nówki Mercedesy jakoś nie przypadły im do gustu... no chyba że po prostu nie lubią klientow którzy zadają jakiekolwiek pytania czyli najlepiej przyjedź, powiedz co zrobić, zostaw auto na kilka dni, przy odbiorze udokumentujemy swoje osiągnięcia a Ty zapłać kupę siana ale o nic nie pytaj
- za każdym razem kiedy tam byłem miałem wrażenie że traktują mnie jak gówniarza (a ten wiek minął u mnie niestety bezpowrotnie już dosyś dawno) który przyprowadził 20-letniego Fiata Uno i za przysłowiową złotówkę próbuje mu wskrzesać chociaż ułamek tego co kiedyś dawała fabryka więc osobiście nie pałam do nich sympatią
- ceny mają zdecydowanie z górnej półki przy czym w ciągu jednej rozmowy kilkukrotnie powiedzą ci że są najlepsi i mają najlepszy sprzęt w Polsce a wszyscy inni dookoła to laicy którzy na Twoim samochodzie będą dopiero się uczyć nie wspominając o ich wątpliwej jakości sprzęcie
- za hamowanie naszych Q+Tip krzyczą sobie 400pln
2. Kreator Mocy (ul. Młodnicka)
- byłem kilka razy i zawsze miałem pozytywne wrażenia
- przyjazna rozmowa i brak tego "nadęcia" jakie mają w Mastersie pomimo naprawdę zacnych fur jakie u nich widziałem (np. ostatnio Prosiak 911, BMW X6 Hamman i inne naprawdę porywające duszę modele)
- za hamowanie eSy zapłaciłem 200pln i to jest całkiem przystępna cena ale nie do końca jestem przekonany na ile miarodajne są te wyniki
3. ATC Tuning (ul. Łysakowska)
- bardzo rzeczowy właściciel i bardzo pozytywnie ich postrzegam... z racji tego że od lat pracuję w branży przy okazji naszych rozmów okazało się że mamy wspólnych znajomych więc atmosfera zawsze była bardzo sympatyczna
- kiedyś pomagali mojemu dobremu koledze w szykowaniu Subaru Imprezy pod wyścigi na 1/4 mili więc na robocie znają się całkiem dobrze
- to właśnie u nich robiłem wydech w swoim S8 i jestem baaardzo zadowolony z efektu końcowego
- hamownię mają podobnież trakcyjną czyli pomiary robi się w trakcie jazdy (jeden pomiar 140pln) ale ponieważ wcześniej zrobiłem to już w Kreatorze więc tutaj sobie odpuściłem
- można powoływać się na mnie to dadzą może jeszcze jakąś symboliczną zniżkę
4. VTG (ul. Dorodna)
- z rozmów z VTG mam bardzo słabe wrażenia... kiedyś chcialem u nich zostawić swoje A8 ale skutecznie mnie do tego zniechęcili więc nie to nie...
- podobnież mają hamownię 4x4 ale nawet nie chcialo mi się sprawdzać na ile to prawda i za ile
5. Diagtronik (Janki, Al. Krakowska)
- mają własną hamownię ale nie wiem czy 4x4
- wprawdzie specjalizują się w autach grupy VAG ale z tego co pamiętam to zdajesię że skupiają się zdecydowanie na silnikach doładowanych
- niezależnie od tematu z którym przyjedziecie tutaj wogóle nie obsługują aut zasilanych LPG - jak dla mnie jakiś debilizm ale taka już polityka tej firmy :evil:
W Warszawie jest jeszcze kilka innych firm tunningowych ale za dużo tego pisania...
do tych innych na pewno traficie za pośrednictwem Googela :lol:
Ostatnio zmieniony 16 sie 2010, 11:27 przez FOSS, łącznie zmieniany 4 razy.
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- BiLu
- Forum Audi A8
- Posty: 282
- Rejestracja: 21 lut 2010, 21:24
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Podtlenek azotu s8
no popatrz - tutaj ABT wycisnęło z eSki 450 koników:Martinez pisze:Witam mam już w swojej audicy S8 D2 407koników

- gierobiala
- Super Klubowicz
- Posty: 406
- Rejestracja: 15 wrz 2009, 18:00
- Lokalizacja: lubelskie
Re: Podtlenek azotu s8
ArmagiedonBiLu pisze:no popatrz - tutaj ABT wycisnęło z eSki 450 koników:Martinez pisze:Witam mam już w swojej audicy S8 D2 407koników
http://otomoto.pl/audi-s8-abt-C14206881.html
- robertas
- Super Klubowicz
- Posty: 2044
- Rejestracja: 08 paź 2009, 18:44
- Lokalizacja: ślask
cholera warszawa az tętni zyciem od tych instytucji a trójmasto bieda :-/ no chyba ze ja w temacie nie jestem zbytnio... :shock:FOSS pisze:Po pierwsze to ewidentnie przepływka... na razie działa i niby wszystko jest OK ale po zVAGowaniu okazało się że jest na wykończeniu i przy wysokich obrotach mieszanka jest sporo za uboga :evil:Martinez pisze:Foss a co ci tam siadło tak wogóle????
nowa przepływka już zamówiona - powinna być jutro więc jutro wymienię.
Poza tym moja wątpliwość budzą katalizatory a jeżeli będę musiał je ruszyć to zastanawiam się nad jakimiś modyfikacjami... czas pokaże co z tego wyjdzie.
Na dzień dzisiejszy to nie wiem :shock: :roll:Martinez pisze:Powiedz mi jeszcze nie chcialbys pojechac na jakies ulepszanie swojego do 44tuning zawsze w dwojke razniej by nam bylo i w koncu sie poznamy.
na razie muszę uzyskać parametry zbliżone do seryjnych :evil:
eee... nie dzisiaj...eXecutorR pisze:Strasznie ciekawe to co piszesz. Zdradź nam ile wyszło!
jak zrobię kilka zabiegów leczniczych i sprawdzę efekty to wrzucę tu wykresy...
dodam tylko że nasze, tak przez wszystkich chwalone 4.2V8, mają niestety opinie silników które rzadko trzymają serię (czyt. moc, moment) ale niestety mój wynik wg. mnie zdecydowanie jest poniżej granicy tolerancji![]()
W Warszawie jest kilka miejsc gdzie możesz zhamować nasze Quattro + Tip.:eXecutorR pisze:No i zapytam przy okazji gdzie i za ile takie rzeczy można tu w Wawie zrobić?
1. Masters Tuning (Al. Jerozolimskie)
- kiedyś hamowałem tam jedno z moich poprzednich aut i ogólnie jestem zadowolony ale...
- mi osobiście nie przypada do gustu zachowanie się właścicieli, szczególnie młodszy wydaje się "nosem drapać po suficie" a moje A8, S8 i służbowe nówki Mercedesy jakoś nie przypadły im do gustu... no chyba że po prostu nie lubią klientow którzy zadają jakiekolwiek pytania czyli najlepiej przyjedź, powiedz co zrobić, zostaw auto na kilka dni, przy odbiorze udokumentujemy swoje osiągnięcia a Ty zapłać kupę siana ale o nic nie pytaj
- za każdym razem kiedy tam byłem miałem wrażenie że traktują mnie jak gówniarza (a ten wiek minął u mnie niestety bezpowrotnie już dosyś dawno) który przyprowadził 20-letniego Fiata Uno i za przysłowiową złotówkę próbuje mu wskrzesać chociaż ułamek tego co kiedyś dawała fabryka
- ceny mają zdecydowanie z górnej półki przy czym w ciągu jednej rozmowy kilkukrotnie powiedzą ci że są najlepsi i mają najlepszy sprzęt w Polsce a wszyscy inni dookoła to laicy którzy na Twoim samochodzie będą dopiero się uczyć nie wspominając o ich wątpliwej jakości sprzęcie
- osobiście nie pałam do nich sympatią i nikomu nie zamierzam polecać
- za hamowanie naszych Q+Tip krzyczą sobie 400pln
2. Kreator Mocy (ul. Młodnicka)
- byłem kilka razy i zawsze miałem pozytywne wrażenia
- przyjazna rozmowa i brak tego "nadęcia" jakie mają w Mastersie pomimo naprawdę zacnych fur jakie u nich widziałem (np. ostatnio Prosiak 911, BMW X6 Hamman i inne naprawdę porywające duszę modele)
- za hamowanie eSy zapłaciłem 200pln i to jest całkiem przystępna cena - polecam
3. ATC Tuning (ul. Łysakowska)
- bardzo rzeczowy właściciel i bardzo pozytywnie ich postrzegam... z racji tego że od lat pracuję w branży przy okazji naszych rozmów okazało się że mamy wspólnych znajomych więc atmosfera zawsze była bardzo sympatyczna
- kiedyś pomagali mojemu dobremu koledze w szykowaniu Subaru Imprezy pod wyścigi na 1/4 mili więc na robocie znają się całkiem dobrze
- to właśnie u nich robiłem wydech w swoim S8 i jestem baaardzo zadowolony z efektu końcowego
- hamownię mają podobnież trakcyjną czyli pomiary robi się w trakcie jazdy (jeden pomiar 140pln) ale ponieważ wcześniej zrobiłem to już w Kreatorze więc tutaj sobie odpuściłem
- można powoływać się na mnie to dadzą może jeszcze jakąś symboliczną zniżkę
4. VTG (ul. Dorodna)
- z rozmów z VTG mam bardzo słabe wrażenia... kiedyś chcialem u nich zostawić swoje A8 ale skutecznie mnie do tego zniechęcili więc nie to nie...
- podobnież mają hamownię 4x4 ale nawet nie chcialo mi się sprawdzać na ile to prawda i za ile
5. Diagtronik (Janki, Al. Krakowska)
- mają własną hamownię ale nie wiem czy 4x4
- wprawdzie specjalizują się w autach grupy VAG ale z tego co pamiętam to zdajesię że skupiają się zdecydowanie na silnikach doładowanych
- ponieważ mam akurat na gorąco w swojej eSie temat uciekających "osiołków" więc chyba jutro podjadę do nich z ciekawości co oni powiedzą i co doradzą
W Warszawie jest jeszcze kilka innych firm tunningowych ale za dużo tego pisania...
do tych innych na pewno traficie za pośrednictwem Googela :lol:
-
- Super Klubowicz
- Posty: 511
- Rejestracja: 24 paź 2009, 01:47
- Lokalizacja: Pomorskie
W trójmieście też są firmy zajmujące się tuningiem, posiadają w swojej ofercie hamownie 4x4 jedną z nich masz poniżej- ceny bardziej przystępne niż w stoilicy
http://www.vtechpomorze.pl/
http://www.vtechpomorze.pl/
- gierobiala
- Super Klubowicz
- Posty: 406
- Rejestracja: 15 wrz 2009, 18:00
- Lokalizacja: lubelskie
Jakby dał jeszcze po drugiej stronie to mogłoby być nawet 500 kucy :mrgreen:robertas pisze:prócz 450 kucy na uwage zasługuje też tłumik
No ale wtedy przyśpieszenie wzroslo by z 6,5 do 7 sec,bo wiadomo,auto cięższe
Ja to bym im roweru nie zostawił :-/SERGIO pisze:W trójmieście też są firmy zajmujące się tuningiem, posiadają w swojej ofercie hamownie 4x4 jedną z nich masz poniżej- ceny bardziej przystępne niż w stoilicy
http://www.vtechpomorze.pl/
http://www.a6klub.pl/usluga-v-tech-tuni ... t17252.htm
Wystarczy poczytać,zgraja nieudaczników pod znaną nazwą.
- raptor90
- Forum Audi A8
- Posty: 145
- Rejestracja: 05 sie 2009, 13:49
- Lokalizacja: Piła
Co do tej mega super stuningowanej S8 abt za kosmiczne 55k, to powiem jedno, to chyba jest rekordzista w kwestii kłamania w opisie
Przyspieszenie ma 6.3 sec ! WOW super o jakieś 0.5sec mniej niż seria ! 110KM więcej i tak mierny efekt ciekawe... No i te 13 sec do 200km/h haha no żenada
Chyba dziś do niego zadzwonię i zbesztam. Felgi wydech i ta stercząca wycieraczka do góry, widać że pasjonat marki i zna się na rzeczy ! Ah zapomniałem o hybrydowym silniku który spala tylko 12,5l PB przy 200km/h... Nie no biorę w ciemno 
Przebieg pewnie też ma udokumentowany...



Przebieg pewnie też ma udokumentowany...
- gierobiala
- Super Klubowicz
- Posty: 406
- Rejestracja: 15 wrz 2009, 18:00
- Lokalizacja: lubelskie