Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl Sklep Motostacja


[S8 D2 FL] Podtlenek azotu

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego w tym również chiptuning.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 30 gru 2010, 10:24

slavoxford, Iceman... widzę koledzy że ogarniacie trochę te tematy i szkoda że mieszkamy tak daleko bo ja też zabrałem się za podciągnięcie trochę swojej eSy a wiadomo że co 3 głowy to nie 1-dna ;-)

Na zimę trochę przystopowałem ale jak śniego trochę stopnieją to ruszam z kopyta aby na wiosnę mieć już coś konkretnego.
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
Iceman
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 154
Rejestracja: 28 lis 2009, 21:53
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Post autor: Iceman » 30 gru 2010, 12:15

slavoxford pisze:kumpla z subarką ma 300Km z 2L i jak rusza ogień z rury, chyba przez ostre wałki i dym z opon a niby 4wd, A powiedz to twoje masz suche czy mokre i z podgrzewaczem czy bez, no i w końcu kto to napełnia?
To przez bogato ustawioną dawkę paliwa idzie ogień z rury, a nie przez wałek. Wszystko jest kwestią ustawienia u mnie w corvette idzie ogień na każdym biegu bo mam bogatą mieszankę. :mrgreen:
Nitro mam mokre z podgrzewaniem, a co do napełniania to np. VTG w Warszawie (mega koszta) ale mam dojście do gościa z Wrocławia za połowę taniej. ;-)

[ Dodano: 2010-12-30, 12:18 ]
FOSS pisze:slavoxford, Iceman... widzę koledzy że ogarniacie trochę te tematy i szkoda że mieszkamy tak daleko bo ja też zabrałem się za podciągnięcie trochę swojej eSy a wiadomo że co 3 głowy to nie 1-dna
To żaden problem. W przyszłym tygodniu będę w Warszawie u kumpla wkładał graty do suburbana więc zapraszam bo widzę, że w podpsie Pruszków. :mrgreen:
Poznamy się i pogadamy. ;-)

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 30 gru 2010, 13:27

VTG w Warszawie (mega koszta) ale mam dojście do gościa z Wrocławia za połowę taniej.
teraz koszta : czy opłaca się jechać z warszawy do Wrocławia i z powrotem żeby sobie napełnić o połowę taniej butle od nitro ??
Koszta Paliwa też nie są tanie na taką wycieczkę :idea:

Awatar użytkownika
Iceman
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 154
Rejestracja: 28 lis 2009, 21:53
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Post autor: Iceman » 30 gru 2010, 13:30

mdamian pisze:teraz koszta : czy opłaca się jechać z warszawy do Wrocławia i z powrotem żeby sobie napełnić o połowę taniej butle od nitro ??
Koszta Paliwa też nie są tanie na taką wycieczkę
No podałem przecież przykład. Nie każdy mieszka 400km od wawy. :mrgreen:
Są też inne miejsca gdzie można napełnić. Poza tym można kurierem wysłać.

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 30 gru 2010, 13:56

można kurierem wysłać
A tego nie wiedziałem

slavoxford
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 33
Rejestracja: 23 sie 2010, 20:00
Lokalizacja: oxford/bielsko-biała

Post autor: slavoxford » 30 gru 2010, 18:03

Iceman pisze:To przez bogato ustawioną dawkę paliwa idzie ogień z rury, a nie przez wałek. Wszystko jest kwestią ustawienia u mnie w corvette idzie ogień na każdym biegu bo mam bogatą mieszankę. :mrgreen:
przy bogatej dawce może dochodzić do spłukiwania filmu olejowego z powierzchni cylindra do tego dojdzie doładowanie ponad bara 6-8 tysięcy i nawet glicogel nie pomoże, Ale w corvette są takie duże tloki że jest co spłukiwać he, he chyba nie mam się co martwić o twoją niunie,
FOSS pisze:slavoxford, Iceman... widzę koledzy że ogarniacie trochę te tematy i szkoda że mieszkamy tak daleko bo ja też zabrałem się za podciągnięcie trochę swojej eSy a wiadomo że co 3 głowy to nie 1-dna ;-)
tak tak tak!!! napisz mi jakie masz ciśnienia na poszczególnych cylindrach, jakie masz świece, ciśnienie z pompy paliwa, i nagraj nogę i obrotomierz moment wciśnięcia na maxa pedału, silnik 90ctopni i wyślij mi na email slavoford@gmail.com jak oczywiście możesz porównam to ze swoim. Bo po chipie obrotomierz chodzi jak sportowa tigra :evil: można skopiować softy i mapy z mojego, chodzi o to że soft do 2002 jest zbyt powolny żeby wygenerować moc taką jaką byśmy chcieli.


Poprawiłem cytaty bo nie "banglały".
Używaj proszę trochę znaków interpunkcyjnych bo nie da się tego przeczytać ze zrozumieniem.
FOSS
Ostatnio zmieniony 01 sty 2011, 17:04 przez slavoxford, łącznie zmieniany 2 razy.
wszystko się da tylko trzeba wiedzieć jak....

Awatar użytkownika
Iceman
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 154
Rejestracja: 28 lis 2009, 21:53
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Post autor: Iceman » 30 gru 2010, 18:07

slavoxford pisze:Ale w corvette są takie duże tloki że jest co spłukiwać he, he chyba nie mam się co martwić o twoją niunie,
Nic się nie martw wszystko jest ok. Mieszanka jest ustawiona w normie. :mrgreen:

slavoxford
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 33
Rejestracja: 23 sie 2010, 20:00
Lokalizacja: oxford/bielsko-biała

Post autor: slavoxford » 30 gru 2010, 18:13

A gdzie jest ten przycisk "POMUGŁ", sorry za cytaty coś system tego nie odznaczył.
gdzie mogę zobaczyć twoją niunie tą corvette, sama nazwa budzi emocje, pamiętam historie na zakopiance byłem dzieciakiem Zakopane lato golf gti i corrado na przemian się wyprzedzały, WYŚCIG!!! mineli (na pełnym gazie) stacje paliw na której stała Corvette właściciela czerwona skóra, czerwona piękna skorupa, kierowca włożył okularki zapalił silnik i tak poszedł z miejsca że na 3 może 4 golf i corrado ...... widziałem ją potem w zimie, już z dachem, na metalowych felgach a wciąż jak w ruchu.nawet teraz puls mam ze 160hi hi.
wszystko się da tylko trzeba wiedzieć jak....

martab99
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 186
Rejestracja: 24 wrz 2009, 10:23
Lokalizacja: Kraków

Post autor: martab99 » 30 gru 2010, 18:18

Jeeezu chłopie, dasz radę podziałać coś ze znakami interpunkcyjnymi...?
Marcin

4WD + 1WD

Awatar użytkownika
Iceman
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 154
Rejestracja: 28 lis 2009, 21:53
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Post autor: Iceman » 30 gru 2010, 18:48

slavoxford pisze:gdzie mogę zobaczyć twoją niunie tą corvette, sama nazwa budzi emocje,
Masz tu parę filmików :mrgreen: a zobaczyć na drodze i imprezach amerykańskich w Polsce.





Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 30 gru 2010, 21:35

Iceman pisze:
FOSS pisze:slavoxford, Iceman... widzę koledzy że ogarniacie trochę te tematy i szkoda że mieszkamy tak daleko bo ja też zabrałem się za podciągnięcie trochę swojej eSy a wiadomo że co 3 głowy to nie 1-dna
To żaden problem. W przyszłym tygodniu będę w Warszawie u kumpla wkładał graty do suburbana więc zapraszam bo widzę, że w podpsie Pruszków. :mrgreen:
Poznamy się i pogadamy. ;-)
Podpis owszem właśnie taki...
i chętnie podjadę poznać się, pogadać tylko że w tygodniu to ja tylko wieczorami jestem wolny :-?
Na PW podesłałem do siebie kontakt.
slavoxford pisze:tak tak tak!!! napisz mi jakie masz ciśnienia na poszczególnych cylindrach, jakie masz świece, ciśnienie z pompy paliwa, i nagraj nogę i obrotomierz moment wciśnięcia na maxa pedału, silnik 90ctopni i wyślij mi na email slavoford@gmail.com jak oczywiście możesz porównam to ze swoim. Bo po chipie obrotomierz chodzi jak sportowa tigra :evil: można skopiować softy i mapy z mojego, chodzi o to że soft do 2002 jest zbyt powolny żeby wygenerować moc taką jaką byśmy chcieli.
Taaaaaa, teraz to ja se mogę...
jeszcze przed zimą wróciłem do oryginalnego programu bo efekt mnie nie zadowalał a hamownie wnerwiały jakimiś paradoksalnymi wynikami.
Poza tym chcę poprawić wydech...
aktualnie mam wycięte katalizatory i zrobiony w ich miejscu pełny przelot (zmodyfikowane zamocowanie drugich sond lambda aby normalnie czytały i nie wywalało "check'a") ale po przeczytaniu kilku opracowań nt. układów wydechowych silników wolnossących doszedłem do wniosku że w miejscu katów powinny być jak nie katy sportowe to jakieś inne puszki które będą jednak tworzyły w tym miejscu pewną barierę ciśnieniową.
No chyba że się mylę :-?

Jak pisałem wcześniej na czas zimy zrobiłem sobie przerwę w tych modyfikacjach ale jak zrobi się trochę cieplej to zamierzam walczyć dalej... a na razie czytam, rozmyślam i planuję co robić dalej i czy warto się w to bawić.
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
Iceman
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 154
Rejestracja: 28 lis 2009, 21:53
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Post autor: Iceman » 30 gru 2010, 21:48

FOSS pisze:ale po przeczytaniu kilku opracowań nt. układów wydechowych silników wolnossących doszedłem do wniosku że w miejscu katów powinny być jak nie katy sportowe to jakieś inne puszki które będą jednak tworzyły w tym miejscu pewną barierę ciśnieniową.
Ja włożyłem sportowe Magnaflowy i robią git.
FOSS pisze:Jak pisałem wcześniej na czas zimy zrobiłem sobie przerwę w tych modyfikacjach ale jak zrobi się trochę cieplej to zamierzam walczyć dalej... a na razie czytam, rozmyślam i planuję co robić dalej i czy warto się w to bawić.
Przemyśl swapa z RS6. Z autopsji wiem, że taniej wychodzi swap niż budowanie od podstaw na słabszym silniku. ;-)

martab99
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 186
Rejestracja: 24 wrz 2009, 10:23
Lokalizacja: Kraków

Post autor: martab99 » 30 gru 2010, 21:57

Iceman pisze:
slavoxford pisze:gdzie mogę zobaczyć twoją niunie tą corvette, sama nazwa budzi emocje,
Masz tu parę filmików :mrgreen: a zobaczyć na drodze i imprezach amerykańskich w Polsce.
Niee no, od razu widać szacun na dzielni... :lol:
Marcin

4WD + 1WD

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 30 gru 2010, 22:19

Iceman pisze:
FOSS pisze:ale po przeczytaniu kilku opracowań nt. układów wydechowych silników wolnossących doszedłem do wniosku że w miejscu katów powinny być jak nie katy sportowe to jakieś inne puszki które będą jednak tworzyły w tym miejscu pewną barierę ciśnieniową.
Ja włożyłem sportowe Magnaflowy i robią git.
No właśnie właśnie... więc pogadamy i o tym bo coś takiego właśnie rozpatrywałem.
Iceman pisze:
FOSS pisze:Jak pisałem wcześniej na czas zimy zrobiłem sobie przerwę w tych modyfikacjach ale jak zrobi się trochę cieplej to zamierzam walczyć dalej... a na razie czytam, rozmyślam i planuję co robić dalej i czy warto się w to bawić.
Przemyśl swapa z RS6. Z autopsji wiem, że taniej wychodzi swap niż budowanie od podstaw na słabszym silniku. ;-)
Cholerka, niepotrzebnie to napisałeś :-?

Ale jak już zacząłeś to przyznam się (niektórym kolegom już o tym wspominałem) że jest to następny etap mojej zabawy który już dawno wierci mi dziurę w głowie... projekt o nazwie RS8.

Dokładniej rzecz biorąc mam w planach nabyć całe i w pełni sprawne RS6 C5 Avant z ostatnich lat produkcji '02-'04 (już tu może być ciężko ale jak się zawezmę to się uda) i potem zrobić swapa całego układu napędowego "łeb w łeb" budując jednocześnie RS8 czyli S8 z silnikiem 4,2V8 Bi-turbo od RS6 podciągniętym do jakichś 520-550KM oraz S6 z kompletną budą i wnętrzem od RS6 i układem napędowym od mojego S8 (powstanie rodzinne kombi dla mojej żony która ciągle mi wzdycha za moim srebrnym A8).

Ten projekt jednak poczeka niestety jeszcze trochę bo na taką fantazję to mnie na dzień dzisiejszy nie stać a żona jakby usłyszała o kosztach to by mnie z własnego domu wymeldowała :-P
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
Iceman
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 154
Rejestracja: 28 lis 2009, 21:53
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Post autor: Iceman » 30 gru 2010, 23:15

martab99 pisze:Niee no, od razu widać szacun na dzielni...
To nie moja dzielnia u kolegi byłem. ;-)
FOSS pisze:Dokładniej rzecz biorąc mam w planach nabyć całe i w pełni sprawne RS6 C5 Avant z ostatnich lat produkcji '02-'04 (już tu może być ciężko ale jak się zawezmę to się uda) i potem zrobić swapa całego układu napędowego "łeb w łeb" budując jednocześnie RS8 czyli S8 z silnikiem 4,2V8 Bi-turbo od RS6 podciągniętym do jakichś 520-550KM oraz S6 z kompletną budą i wnętrzem od RS6 i układem napędowym od mojego S8 (powstanie rodzinne kombi dla mojej żony która ciągle mi wzdycha za moim srebrnym A8).
I to jest jak najbardziej słuszna koncepcja popieram. :mrgreen:
Czyli wychodzi, że chcesz 2 projekty machnąć. No S8 550KM robi robotę straszną.
Ciekawe w jakich kosztach da się to zamknąć bo też się nad tym zastanawiałem.
Jak ja liczyłem to ok. 40kzł wyjdzie. ;-)
FOSS pisze:Ten projekt jednak poczeka niestety jeszcze trochę bo na taką fantazję to mnie na dzień dzisiejszy nie stać a żona jakby usłyszała o kosztach to by mnie z własnego domu wymeldowała
Ja już nawet nie wspominam o moich pomysłach tylko je realizuję i stawiam przed faktem dokonanym :mrgreen:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe Motostacja.pl części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl