![]() |
![]() |
![]() |
[S8 D2 FL] Podtlenek azotu
- FOSS
- Super Klubowicz
- Posty: 7579
- Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
- Lokalizacja: WPR
slavoxford, Iceman... widzę koledzy że ogarniacie trochę te tematy i szkoda że mieszkamy tak daleko bo ja też zabrałem się za podciągnięcie trochę swojej eSy a wiadomo że co 3 głowy to nie 1-dna ;-)
Na zimę trochę przystopowałem ale jak śniego trochę stopnieją to ruszam z kopyta aby na wiosnę mieć już coś konkretnego.
Na zimę trochę przystopowałem ale jak śniego trochę stopnieją to ruszam z kopyta aby na wiosnę mieć już coś konkretnego.
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- Iceman
- Forum Audi A8
- Posty: 154
- Rejestracja: 28 lis 2009, 21:53
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
To przez bogato ustawioną dawkę paliwa idzie ogień z rury, a nie przez wałek. Wszystko jest kwestią ustawienia u mnie w corvette idzie ogień na każdym biegu bo mam bogatą mieszankę. :mrgreen:slavoxford pisze:kumpla z subarką ma 300Km z 2L i jak rusza ogień z rury, chyba przez ostre wałki i dym z opon a niby 4wd, A powiedz to twoje masz suche czy mokre i z podgrzewaczem czy bez, no i w końcu kto to napełnia?
Nitro mam mokre z podgrzewaniem, a co do napełniania to np. VTG w Warszawie (mega koszta) ale mam dojście do gościa z Wrocławia za połowę taniej. ;-)
[ Dodano: 2010-12-30, 12:18 ]
To żaden problem. W przyszłym tygodniu będę w Warszawie u kumpla wkładał graty do suburbana więc zapraszam bo widzę, że w podpsie Pruszków. :mrgreen:FOSS pisze:slavoxford, Iceman... widzę koledzy że ogarniacie trochę te tematy i szkoda że mieszkamy tak daleko bo ja też zabrałem się za podciągnięcie trochę swojej eSy a wiadomo że co 3 głowy to nie 1-dna
Poznamy się i pogadamy. ;-)
- mdamian
- Super Klubowicz
- Posty: 2817
- Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
- Lokalizacja: 3-miasto
teraz koszta : czy opłaca się jechać z warszawy do Wrocławia i z powrotem żeby sobie napełnić o połowę taniej butle od nitro ??VTG w Warszawie (mega koszta) ale mam dojście do gościa z Wrocławia za połowę taniej.
Koszta Paliwa też nie są tanie na taką wycieczkę :idea:
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

- Iceman
- Forum Audi A8
- Posty: 154
- Rejestracja: 28 lis 2009, 21:53
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
No podałem przecież przykład. Nie każdy mieszka 400km od wawy. :mrgreen:mdamian pisze:teraz koszta : czy opłaca się jechać z warszawy do Wrocławia i z powrotem żeby sobie napełnić o połowę taniej butle od nitro ??
Koszta Paliwa też nie są tanie na taką wycieczkę
Są też inne miejsca gdzie można napełnić. Poza tym można kurierem wysłać.
- mdamian
- Super Klubowicz
- Posty: 2817
- Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
- Lokalizacja: 3-miasto
A tego nie wiedziałemmożna kurierem wysłać
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

-
- Forum Audi A8
- Posty: 33
- Rejestracja: 23 sie 2010, 20:00
- Lokalizacja: oxford/bielsko-biała
przy bogatej dawce może dochodzić do spłukiwania filmu olejowego z powierzchni cylindra do tego dojdzie doładowanie ponad bara 6-8 tysięcy i nawet glicogel nie pomoże, Ale w corvette są takie duże tloki że jest co spłukiwać he, he chyba nie mam się co martwić o twoją niunie,Iceman pisze:To przez bogato ustawioną dawkę paliwa idzie ogień z rury, a nie przez wałek. Wszystko jest kwestią ustawienia u mnie w corvette idzie ogień na każdym biegu bo mam bogatą mieszankę. :mrgreen:
tak tak tak!!! napisz mi jakie masz ciśnienia na poszczególnych cylindrach, jakie masz świece, ciśnienie z pompy paliwa, i nagraj nogę i obrotomierz moment wciśnięcia na maxa pedału, silnik 90ctopni i wyślij mi na email slavoford@gmail.com jak oczywiście możesz porównam to ze swoim. Bo po chipie obrotomierz chodzi jak sportowa tigra :evil: można skopiować softy i mapy z mojego, chodzi o to że soft do 2002 jest zbyt powolny żeby wygenerować moc taką jaką byśmy chcieli.FOSS pisze:slavoxford, Iceman... widzę koledzy że ogarniacie trochę te tematy i szkoda że mieszkamy tak daleko bo ja też zabrałem się za podciągnięcie trochę swojej eSy a wiadomo że co 3 głowy to nie 1-dna ;-)
Poprawiłem cytaty bo nie "banglały".
Używaj proszę trochę znaków interpunkcyjnych bo nie da się tego przeczytać ze zrozumieniem.
FOSS
Ostatnio zmieniony 01 sty 2011, 17:04 przez slavoxford, łącznie zmieniany 2 razy.
wszystko się da tylko trzeba wiedzieć jak....
- Iceman
- Forum Audi A8
- Posty: 154
- Rejestracja: 28 lis 2009, 21:53
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
-
- Forum Audi A8
- Posty: 33
- Rejestracja: 23 sie 2010, 20:00
- Lokalizacja: oxford/bielsko-biała
A gdzie jest ten przycisk "POMUGŁ", sorry za cytaty coś system tego nie odznaczył.
gdzie mogę zobaczyć twoją niunie tą corvette, sama nazwa budzi emocje, pamiętam historie na zakopiance byłem dzieciakiem Zakopane lato golf gti i corrado na przemian się wyprzedzały, WYŚCIG!!! mineli (na pełnym gazie) stacje paliw na której stała Corvette właściciela czerwona skóra, czerwona piękna skorupa, kierowca włożył okularki zapalił silnik i tak poszedł z miejsca że na 3 może 4 golf i corrado ...... widziałem ją potem w zimie, już z dachem, na metalowych felgach a wciąż jak w ruchu.nawet teraz puls mam ze 160hi hi.
gdzie mogę zobaczyć twoją niunie tą corvette, sama nazwa budzi emocje, pamiętam historie na zakopiance byłem dzieciakiem Zakopane lato golf gti i corrado na przemian się wyprzedzały, WYŚCIG!!! mineli (na pełnym gazie) stacje paliw na której stała Corvette właściciela czerwona skóra, czerwona piękna skorupa, kierowca włożył okularki zapalił silnik i tak poszedł z miejsca że na 3 może 4 golf i corrado ...... widziałem ją potem w zimie, już z dachem, na metalowych felgach a wciąż jak w ruchu.nawet teraz puls mam ze 160hi hi.
wszystko się da tylko trzeba wiedzieć jak....
- FOSS
- Super Klubowicz
- Posty: 7579
- Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
- Lokalizacja: WPR
Podpis owszem właśnie taki...Iceman pisze:To żaden problem. W przyszłym tygodniu będę w Warszawie u kumpla wkładał graty do suburbana więc zapraszam bo widzę, że w podpsie Pruszków. :mrgreen:FOSS pisze:slavoxford, Iceman... widzę koledzy że ogarniacie trochę te tematy i szkoda że mieszkamy tak daleko bo ja też zabrałem się za podciągnięcie trochę swojej eSy a wiadomo że co 3 głowy to nie 1-dna
Poznamy się i pogadamy. ;-)
i chętnie podjadę poznać się, pogadać tylko że w tygodniu to ja tylko wieczorami jestem wolny :-?
Na PW podesłałem do siebie kontakt.
Taaaaaa, teraz to ja se mogę...slavoxford pisze:tak tak tak!!! napisz mi jakie masz ciśnienia na poszczególnych cylindrach, jakie masz świece, ciśnienie z pompy paliwa, i nagraj nogę i obrotomierz moment wciśnięcia na maxa pedału, silnik 90ctopni i wyślij mi na email slavoford@gmail.com jak oczywiście możesz porównam to ze swoim. Bo po chipie obrotomierz chodzi jak sportowa tigra :evil: można skopiować softy i mapy z mojego, chodzi o to że soft do 2002 jest zbyt powolny żeby wygenerować moc taką jaką byśmy chcieli.
jeszcze przed zimą wróciłem do oryginalnego programu bo efekt mnie nie zadowalał a hamownie wnerwiały jakimiś paradoksalnymi wynikami.
Poza tym chcę poprawić wydech...
aktualnie mam wycięte katalizatory i zrobiony w ich miejscu pełny przelot (zmodyfikowane zamocowanie drugich sond lambda aby normalnie czytały i nie wywalało "check'a") ale po przeczytaniu kilku opracowań nt. układów wydechowych silników wolnossących doszedłem do wniosku że w miejscu katów powinny być jak nie katy sportowe to jakieś inne puszki które będą jednak tworzyły w tym miejscu pewną barierę ciśnieniową.
No chyba że się mylę :-?
Jak pisałem wcześniej na czas zimy zrobiłem sobie przerwę w tych modyfikacjach ale jak zrobi się trochę cieplej to zamierzam walczyć dalej... a na razie czytam, rozmyślam i planuję co robić dalej i czy warto się w to bawić.
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- Iceman
- Forum Audi A8
- Posty: 154
- Rejestracja: 28 lis 2009, 21:53
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
Ja włożyłem sportowe Magnaflowy i robią git.FOSS pisze:ale po przeczytaniu kilku opracowań nt. układów wydechowych silników wolnossących doszedłem do wniosku że w miejscu katów powinny być jak nie katy sportowe to jakieś inne puszki które będą jednak tworzyły w tym miejscu pewną barierę ciśnieniową.
Przemyśl swapa z RS6. Z autopsji wiem, że taniej wychodzi swap niż budowanie od podstaw na słabszym silniku. ;-)FOSS pisze:Jak pisałem wcześniej na czas zimy zrobiłem sobie przerwę w tych modyfikacjach ale jak zrobi się trochę cieplej to zamierzam walczyć dalej... a na razie czytam, rozmyślam i planuję co robić dalej i czy warto się w to bawić.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 186
- Rejestracja: 24 wrz 2009, 10:23
- Lokalizacja: Kraków
- FOSS
- Super Klubowicz
- Posty: 7579
- Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
- Lokalizacja: WPR
No właśnie właśnie... więc pogadamy i o tym bo coś takiego właśnie rozpatrywałem.Iceman pisze:Ja włożyłem sportowe Magnaflowy i robią git.FOSS pisze:ale po przeczytaniu kilku opracowań nt. układów wydechowych silników wolnossących doszedłem do wniosku że w miejscu katów powinny być jak nie katy sportowe to jakieś inne puszki które będą jednak tworzyły w tym miejscu pewną barierę ciśnieniową.
Cholerka, niepotrzebnie to napisałeś :-?Iceman pisze:Przemyśl swapa z RS6. Z autopsji wiem, że taniej wychodzi swap niż budowanie od podstaw na słabszym silniku. ;-)FOSS pisze:Jak pisałem wcześniej na czas zimy zrobiłem sobie przerwę w tych modyfikacjach ale jak zrobi się trochę cieplej to zamierzam walczyć dalej... a na razie czytam, rozmyślam i planuję co robić dalej i czy warto się w to bawić.
Ale jak już zacząłeś to przyznam się (niektórym kolegom już o tym wspominałem) że jest to następny etap mojej zabawy który już dawno wierci mi dziurę w głowie... projekt o nazwie RS8.
Dokładniej rzecz biorąc mam w planach nabyć całe i w pełni sprawne RS6 C5 Avant z ostatnich lat produkcji '02-'04 (już tu może być ciężko ale jak się zawezmę to się uda) i potem zrobić swapa całego układu napędowego "łeb w łeb" budując jednocześnie RS8 czyli S8 z silnikiem 4,2V8 Bi-turbo od RS6 podciągniętym do jakichś 520-550KM oraz S6 z kompletną budą i wnętrzem od RS6 i układem napędowym od mojego S8 (powstanie rodzinne kombi dla mojej żony która ciągle mi wzdycha za moim srebrnym A8).
Ten projekt jednak poczeka niestety jeszcze trochę bo na taką fantazję to mnie na dzień dzisiejszy nie stać a żona jakby usłyszała o kosztach to by mnie z własnego domu wymeldowała :-P
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- Iceman
- Forum Audi A8
- Posty: 154
- Rejestracja: 28 lis 2009, 21:53
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
To nie moja dzielnia u kolegi byłem. ;-)martab99 pisze:Niee no, od razu widać szacun na dzielni...
I to jest jak najbardziej słuszna koncepcja popieram. :mrgreen:FOSS pisze:Dokładniej rzecz biorąc mam w planach nabyć całe i w pełni sprawne RS6 C5 Avant z ostatnich lat produkcji '02-'04 (już tu może być ciężko ale jak się zawezmę to się uda) i potem zrobić swapa całego układu napędowego "łeb w łeb" budując jednocześnie RS8 czyli S8 z silnikiem 4,2V8 Bi-turbo od RS6 podciągniętym do jakichś 520-550KM oraz S6 z kompletną budą i wnętrzem od RS6 i układem napędowym od mojego S8 (powstanie rodzinne kombi dla mojej żony która ciągle mi wzdycha za moim srebrnym A8).
Czyli wychodzi, że chcesz 2 projekty machnąć. No S8 550KM robi robotę straszną.
Ciekawe w jakich kosztach da się to zamknąć bo też się nad tym zastanawiałem.
Jak ja liczyłem to ok. 40kzł wyjdzie. ;-)
Ja już nawet nie wspominam o moich pomysłach tylko je realizuję i stawiam przed faktem dokonanym :mrgreen:FOSS pisze:Ten projekt jednak poczeka niestety jeszcze trochę bo na taką fantazję to mnie na dzień dzisiejszy nie stać a żona jakby usłyszała o kosztach to by mnie z własnego domu wymeldowała