części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ - ] RS8 D3 - projekt czas zacząć

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego w tym również chiptuning.
Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 17 sty 2015, 20:26

Z D2 powinno być łatwiej <amasz> ;)

SENTEZA, jakby się dało z 850Nm wyciągnąć i tak z 480KM to było by git.
Ostatnio zmieniony 17 sty 2015, 20:40 przez krzychu22.p1i, łącznie zmieniany 1 raz.
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

Gość

Post autor: Gość » 17 sty 2015, 20:31

krzychu22.p1i pisze:Jakby się dało z 850Nm wyciągnąć i tak z 480KM to było by git.
A jaka skrzynia w D2 to zniesie?Bo do manuala tez trza by lepsze skrzęgło kołować

Awatar użytkownika
Gabriel
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 779
Rejestracja: 14 paź 2010, 21:35
Lokalizacja: śląskie/Rybnik

Post autor: Gabriel » 17 sty 2015, 20:34

Sprzęgło na bank, ale to znikomy koszt w porównaniu do takich przeróbek.

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 17 sty 2015, 20:42

Apophis pisze:A jaka skrzynia w D2 to zniesie?
Graty z rs6, bo to te same skrzynie :) Z resztą manual nie podchodzi do tego auta, również tarcza sprzęgłowa 280mm to jakieś nieporozumienie..

Poprawiłem cytat ale nie obraziłbym się na 450-500KM w D2, w końcu jeździło by to jak trzeba.
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

Gość

Post autor: Gość » 17 sty 2015, 20:46

Takie moce to żaden problem-wkładasz zespól napędowy z rsy C5 i nawet nie ma wielkiej pracy jak przy uturbianiu 4,2.

SENTENZA
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 125
Rejestracja: 30 maja 2014, 20:48
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: SENTENZA » 18 sty 2015, 10:26

krzychu22.p1i pisze:Z D2 powinno być łatwiej <amasz> ;)

SENTEZA, jakby się dało z 850Nm wyciągnąć i tak z 480KM to było by git.
850Nm w BFM urywa korbe :p
skrzynia w D3 czyli 6hp26 wg. katalogu wytrzymuje 650Nm. U mnie już jest więcej. Wzmocnienie skrzyni (do 900Nm) to ok 7000pln i nie bardzo jest sens bez zmiany korbowodów.
Wiec lepiej iść w moc górą (przy wyższych obrotach) niż w moment który jest dostępny szybko ale na krótko.
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 18 sty 2015, 13:38

"Po przeróbce wyszło średnio. 420KM i 690Nm."

1.każdy robi co zechce ale ja sensu tu nie widzę w dodatku ten pomiar był robiony na rolkach przypuszczam bardziej miarodajny byłby pomiar dynamiczny....
2. projekt juz kosztował swoje i za pewne to nie koniec z sypaniem mamony, pytanie czy nie lepiej zainwestowac w W12 (450KM/580Nm) skoro to taki mały przyrost mocy tak dużym kosztem - finansowym i sporo modyfikacji które nie wiadomo jak beda sie sprawowac na osi czasu... im wiecej czesci tym wieksza awaryjność ...

wazne ze jestes zadowolony
bądź sobą, wariatów też lubią

aro51
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 692
Rejestracja: 23 lis 2010, 16:02
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: aro51 » 18 sty 2015, 14:03

Ogarnij ta elektronike bo na tym mbc to dlugo nie polata, turbiny strasznie dostaja po tylku. Ecumaster niezbedny

r4q
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 228
Rejestracja: 18 lis 2013, 19:53
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: r4q » 18 sty 2015, 16:21

@Preston

wiesz, w sumie pewnie myślałbym podobnie jak mówisz i też szukał W12 zamiast ładować tyle kasy i sprawdzać czy się nie posypie, ale w sumie przecież dlatego, że Sentenza zdecydował się na uturbienie i przetestowanie gruntu wszyscy tutaj zaglądamy z ciekawością wypatrując efektów :D

Jak dla mnie brawa za odwagę, fajnie, że prace idą do przodu i trzymam kciuki :)

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 18 sty 2015, 17:27

Mogę dodać, że na żywo prezentuje się całkiem ciekawie.
Noi duży plus za przedni zderzak który pozostał w fabrycznym kształcie i pod którym udało się upchnąć intercoolery bo z zewnątrz na tą chwilę jest dobry sleeper ;)

Czekam dnia aż będzie skończone, finalnie poskładane i wystrojone - też mam ochotę podłubać przy swoim ale jak się zdecyduję to pójdę chyba jednak inną, bardziej skromną drogą <tjaa>
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

SENTENZA
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 125
Rejestracja: 30 maja 2014, 20:48
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: SENTENZA » 18 sty 2015, 17:42

preston81 pisze:"Po przeróbce wyszło średnio. 420KM i 690Nm."

1.każdy robi co zechce ale ja sensu tu nie widzę w dodatku ten pomiar był robiony na rolkach przypuszczam bardziej miarodajny byłby pomiar dynamiczny....
2. projekt juz kosztował swoje i za pewne to nie koniec z sypaniem mamony, pytanie czy nie lepiej zainwestowac w W12 (450KM/580Nm) skoro to taki mały przyrost mocy tak dużym kosztem - finansowym i sporo modyfikacji które nie wiadomo jak beda sie sprawowac na osi czasu... im wiecej czesci tym wieksza awaryjność ...

wazne ze jestes zadowolony
Liczby na papierze to jedno, a na drodze to druga sprawa. To że W12 ma 450KM i 580Nm nie oznacza ze będzie szybsze od RS6 C5 450KM i 560Nm. Masa obu aut jest porównywalna. Jednak RS6 będzie wyraźnie lepiej jeździć. Liczy się charakterystyka silnika. Owe wartości są to maksymalne wychylenia na wykresie. Auto może mieć 1000KM ale tylko w bardzo wąskim zakresie obrotów i będzie słabiej jeździć niż 500-konne auto co ma te 500KM dostępne przez większość obrotomierza. To samo tyczy się momentu.
W12 fajne ale ciężko o lpg... droższy w utrzymaniu... z racji że dostępny dopiero od 2005 roku to i droższy w zakupie (nawet doliczając modyfikacje bardziej się opłaca to co mam). Tylko wersja long w W12 (co mi akurat nie odpowiada).
Hamowane było u kolegi Krzysztofa z CP-Tuning.
to jego a8 d2:
a to ze środka:
Miarodajny wynik. Po wszystkim pogadamy :) zmierzymy na drodze :) nikt nie mówił, że będzie słodko od razu :p
FOSS pisze:Mogę dodać, że na żywo prezentuje się całkiem ciekawie.
Noi duży plus za przedni zderzak który pozostał w fabrycznym kształcie i pod którym udało się upchnąć intercoolery bo z zewnątrz na tą chwilę jest dobry sleeper ;)

Czekam dnia aż będzie skończone, finalnie poskładane i wystrojone - też mam ochotę podłubać przy swoim ale jak się zdecyduję to pójdę chyba jednak inną, bardziej skromną drogą <tjaa>
FOSS co masz na myśli "skromną"? na jednej turbinie? Dużo łatwiej.
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...

aro51
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 692
Rejestracja: 23 lis 2010, 16:02
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: aro51 » 18 sty 2015, 17:58

SENTENZA pisze:Tylko wersja long w W12 (co mi akurat nie odpowiada).
W12 wystepuje takze pospolicie w wersji "krótkiej"
SENTENZA pisze:W12 fajne ale ciężko o lpg... droższy w utrzymaniu... z racji że dostępny dopiero od 2005 roku to i droższy w zakupie (nawet doliczając modyfikacje bardziej się opłaca to co mam)
To racja, chociaz u Ciebie tez tak latwo z lpg nie bedzie , ale jak wszystko do ogarniecia dla speców.

Gratulacje za podjecie proby, przecieranie szlakow, popoprawiasz poprzerabiasz i pod 500km powinienes dokręcic.

SENTENZA
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 125
Rejestracja: 30 maja 2014, 20:48
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: SENTENZA » 18 sty 2015, 18:25

aro51 pisze:W12 wystepuje takze pospolicie w wersji "krótkiej"

Gratulacje za podjecie proby, przecieranie szlakow, popoprawiasz poprzerabiasz i pod 500km powinienes dokręcic.
Chyba bardzo rzadki okaz :)

No ja też chciałbym, żeby to ktoś już zrobił, a ja bym się wszystkiego dowiedział i już.
Każdy następny chętny będzie miał już z górki. I szybciej będzie to trwało i już będzie wiadomo co i jak.
Ciężko o części. Generalnie łatwiej kupić cały silnik z osprzętem niż sam osprzęt. Tylko cena silnika oscyluje koło 20k... Ja miałem szczęście: jakiś niemiec przyjechał i uparł się że chce sam słupek (blok) i reszta została.
Nie sądzę też żeby kolega guzior zrobił to w tych samych pieniądzach jeszcze raz. On też już zdaje sobie sprawę ile to czasu kosztuje.
Ale każdy następny kto będzie chciał się pobawić i będzie miał środki będzie miał już z górki.

P.S. W12 też można uturbić :P
Kto pierwszy spróbuje? :P
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 18 sty 2015, 19:07

SENTENZA pisze:FOSS co masz na myśli "skromną"? na jednej turbinie? Dużo łatwiej.
Raczej nie w tym kierunku ale teraz nie ma co opisywać - najpierw chciałbym odzyskać auto w nowym body ale wszystko się pokomplikowało :/
SENTENZA pisze:Nie sądzę też żeby kolega guzior zrobił to w tych samych pieniądzach jeszcze raz. On też już zdaje sobie sprawę ile to czasu kosztuje.
No nawet bardzo sobie zdał z tego sprawę..... i już wspomina że w tych pieniądzach już się pewnikiem tego nie podejmie ;)
SENTENZA pisze:P.S. W12 też można uturbić :P
Kto pierwszy spróbuje? :P
Karkołomny projekt - do 4.2V8 nie bardzo jest miejsce na suszarki a jak to upchnąć w W12.
A tu z linku to jeszcze D2 i wrzucone do przed-lifta - ciekawe czy projekt został dokończony i czy to jeździ.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 18 sty 2015, 19:35

FOSS pisze: A tu z linku to jeszcze D2 i wrzucone do przed-lifta - ciekawe czy projekt został dokończony i czy to jeździ.
Jeździ jeździ, zobacz inne filmy tego gościa :)
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl