[ - ] RS8 D3 - projekt czas zacząć
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Z D2 powinno być łatwiej
SENTEZA, jakby się dało z 850Nm wyciągnąć i tak z 480KM to było by git.
SENTEZA, jakby się dało z 850Nm wyciągnąć i tak z 480KM to było by git.
Ostatnio zmieniony 17 sty 2015, 20:40 przez krzychu22.p1i, łącznie zmieniany 1 raz.
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
850Nm w BFM urywa korbe :pkrzychu22.p1i pisze:Z D2 powinno być łatwiej
SENTEZA, jakby się dało z 850Nm wyciągnąć i tak z 480KM to było by git.
skrzynia w D3 czyli 6hp26 wg. katalogu wytrzymuje 650Nm. U mnie już jest więcej. Wzmocnienie skrzyni (do 900Nm) to ok 7000pln i nie bardzo jest sens bez zmiany korbowodów.
Wiec lepiej iść w moc górą (przy wyższych obrotach) niż w moment który jest dostępny szybko ale na krótko.
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...
"Po przeróbce wyszło średnio. 420KM i 690Nm."
1.każdy robi co zechce ale ja sensu tu nie widzę w dodatku ten pomiar był robiony na rolkach przypuszczam bardziej miarodajny byłby pomiar dynamiczny....
2. projekt juz kosztował swoje i za pewne to nie koniec z sypaniem mamony, pytanie czy nie lepiej zainwestowac w W12 (450KM/580Nm) skoro to taki mały przyrost mocy tak dużym kosztem - finansowym i sporo modyfikacji które nie wiadomo jak beda sie sprawowac na osi czasu... im wiecej czesci tym wieksza awaryjność ...
wazne ze jestes zadowolony
1.każdy robi co zechce ale ja sensu tu nie widzę w dodatku ten pomiar był robiony na rolkach przypuszczam bardziej miarodajny byłby pomiar dynamiczny....
2. projekt juz kosztował swoje i za pewne to nie koniec z sypaniem mamony, pytanie czy nie lepiej zainwestowac w W12 (450KM/580Nm) skoro to taki mały przyrost mocy tak dużym kosztem - finansowym i sporo modyfikacji które nie wiadomo jak beda sie sprawowac na osi czasu... im wiecej czesci tym wieksza awaryjność ...
wazne ze jestes zadowolony
bądź sobą, wariatów też lubią
@Preston
wiesz, w sumie pewnie myślałbym podobnie jak mówisz i też szukał W12 zamiast ładować tyle kasy i sprawdzać czy się nie posypie, ale w sumie przecież dlatego, że Sentenza zdecydował się na uturbienie i przetestowanie gruntu wszyscy tutaj zaglądamy z ciekawością wypatrując efektów
Jak dla mnie brawa za odwagę, fajnie, że prace idą do przodu i trzymam kciuki
wiesz, w sumie pewnie myślałbym podobnie jak mówisz i też szukał W12 zamiast ładować tyle kasy i sprawdzać czy się nie posypie, ale w sumie przecież dlatego, że Sentenza zdecydował się na uturbienie i przetestowanie gruntu wszyscy tutaj zaglądamy z ciekawością wypatrując efektów
Jak dla mnie brawa za odwagę, fajnie, że prace idą do przodu i trzymam kciuki
Mogę dodać, że na żywo prezentuje się całkiem ciekawie.
Noi duży plus za przedni zderzak który pozostał w fabrycznym kształcie i pod którym udało się upchnąć intercoolery bo z zewnątrz na tą chwilę jest dobry sleeper
Czekam dnia aż będzie skończone, finalnie poskładane i wystrojone - też mam ochotę podłubać przy swoim ale jak się zdecyduję to pójdę chyba jednak inną, bardziej skromną drogą <tjaa>
Noi duży plus za przedni zderzak który pozostał w fabrycznym kształcie i pod którym udało się upchnąć intercoolery bo z zewnątrz na tą chwilę jest dobry sleeper
Czekam dnia aż będzie skończone, finalnie poskładane i wystrojone - też mam ochotę podłubać przy swoim ale jak się zdecyduję to pójdę chyba jednak inną, bardziej skromną drogą <tjaa>
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Liczby na papierze to jedno, a na drodze to druga sprawa. To że W12 ma 450KM i 580Nm nie oznacza ze będzie szybsze od RS6 C5 450KM i 560Nm. Masa obu aut jest porównywalna. Jednak RS6 będzie wyraźnie lepiej jeździć. Liczy się charakterystyka silnika. Owe wartości są to maksymalne wychylenia na wykresie. Auto może mieć 1000KM ale tylko w bardzo wąskim zakresie obrotów i będzie słabiej jeździć niż 500-konne auto co ma te 500KM dostępne przez większość obrotomierza. To samo tyczy się momentu.preston81 pisze:"Po przeróbce wyszło średnio. 420KM i 690Nm."
1.każdy robi co zechce ale ja sensu tu nie widzę w dodatku ten pomiar był robiony na rolkach przypuszczam bardziej miarodajny byłby pomiar dynamiczny....
2. projekt juz kosztował swoje i za pewne to nie koniec z sypaniem mamony, pytanie czy nie lepiej zainwestowac w W12 (450KM/580Nm) skoro to taki mały przyrost mocy tak dużym kosztem - finansowym i sporo modyfikacji które nie wiadomo jak beda sie sprawowac na osi czasu... im wiecej czesci tym wieksza awaryjność ...
wazne ze jestes zadowolony
W12 fajne ale ciężko o lpg... droższy w utrzymaniu... z racji że dostępny dopiero od 2005 roku to i droższy w zakupie (nawet doliczając modyfikacje bardziej się opłaca to co mam). Tylko wersja long w W12 (co mi akurat nie odpowiada).
Hamowane było u kolegi Krzysztofa z CP-Tuning.
to jego a8 d2:
a to ze środka:
Miarodajny wynik. Po wszystkim pogadamy zmierzymy na drodze nikt nie mówił, że będzie słodko od razu :p
FOSS co masz na myśli "skromną"? na jednej turbinie? Dużo łatwiej.FOSS pisze:Mogę dodać, że na żywo prezentuje się całkiem ciekawie.
Noi duży plus za przedni zderzak który pozostał w fabrycznym kształcie i pod którym udało się upchnąć intercoolery bo z zewnątrz na tą chwilę jest dobry sleeper
Czekam dnia aż będzie skończone, finalnie poskładane i wystrojone - też mam ochotę podłubać przy swoim ale jak się zdecyduję to pójdę chyba jednak inną, bardziej skromną drogą <tjaa>
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...
W12 wystepuje takze pospolicie w wersji "krótkiej"SENTENZA pisze:Tylko wersja long w W12 (co mi akurat nie odpowiada).
To racja, chociaz u Ciebie tez tak latwo z lpg nie bedzie , ale jak wszystko do ogarniecia dla speców.SENTENZA pisze:W12 fajne ale ciężko o lpg... droższy w utrzymaniu... z racji że dostępny dopiero od 2005 roku to i droższy w zakupie (nawet doliczając modyfikacje bardziej się opłaca to co mam)
Gratulacje za podjecie proby, przecieranie szlakow, popoprawiasz poprzerabiasz i pod 500km powinienes dokręcic.
Chyba bardzo rzadki okazaro51 pisze:W12 wystepuje takze pospolicie w wersji "krótkiej"
Gratulacje za podjecie proby, przecieranie szlakow, popoprawiasz poprzerabiasz i pod 500km powinienes dokręcic.
No ja też chciałbym, żeby to ktoś już zrobił, a ja bym się wszystkiego dowiedział i już.
Każdy następny chętny będzie miał już z górki. I szybciej będzie to trwało i już będzie wiadomo co i jak.
Ciężko o części. Generalnie łatwiej kupić cały silnik z osprzętem niż sam osprzęt. Tylko cena silnika oscyluje koło 20k... Ja miałem szczęście: jakiś niemiec przyjechał i uparł się że chce sam słupek (blok) i reszta została.
Nie sądzę też żeby kolega guzior zrobił to w tych samych pieniądzach jeszcze raz. On też już zdaje sobie sprawę ile to czasu kosztuje.
Ale każdy następny kto będzie chciał się pobawić i będzie miał środki będzie miał już z górki.
P.S. W12 też można uturbić
Kto pierwszy spróbuje?
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...
Raczej nie w tym kierunku ale teraz nie ma co opisywać - najpierw chciałbym odzyskać auto w nowym body ale wszystko się pokomplikowałoSENTENZA pisze:FOSS co masz na myśli "skromną"? na jednej turbinie? Dużo łatwiej.
No nawet bardzo sobie zdał z tego sprawę..... i już wspomina że w tych pieniądzach już się pewnikiem tego nie podejmieSENTENZA pisze:Nie sądzę też żeby kolega guzior zrobił to w tych samych pieniądzach jeszcze raz. On też już zdaje sobie sprawę ile to czasu kosztuje.
Karkołomny projekt - do 4.2V8 nie bardzo jest miejsce na suszarki a jak to upchnąć w W12.SENTENZA pisze:P.S. W12 też można uturbić
Kto pierwszy spróbuje?
A tu z linku to jeszcze D2 i wrzucone do przed-lifta - ciekawe czy projekt został dokończony i czy to jeździ.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości