[ALL] Uniwersalny skaner diagnostyczny. Tylko który?
niestety nie posiada szerszej funkcjonalności od VAS 5054 ponieważ obsługuje tylko autka z młodszych roczników (powyżej 2000r.) jeżeli nie stanowi to dla Ciebie problemu to brałbym ten kabelek z bartsoftu, wśród młodszych autek funkcjonalność oprogramowania zbliżona a cena połowę niższa do tego obsługa najnowszych systemów operacyjnych, także nie powinno być żadnych problemów ze zgodnością. dla pewności napisz jeszcze do nich
mazur6662, wolek,
czyli rozumiem, ze VAS i kabelek z bartsoftu to to samo. piszac "to samo" mam na mysli, ze jeden i drugi posiada ta sama funkcjonalnosc w samochodach 2007 i 2008. oczywiscie interfejs uzytkownika jest inny natomiast pozostale mozliwosci te same.
a w ktorym system podpowiedzi jest lepszy ?
czyli rozumiem, ze VAS i kabelek z bartsoftu to to samo. piszac "to samo" mam na mysli, ze jeden i drugi posiada ta sama funkcjonalnosc w samochodach 2007 i 2008. oczywiscie interfejs uzytkownika jest inny natomiast pozostale mozliwosci te same.
a w ktorym system podpowiedzi jest lepszy ?
Dobrze and808, dobrze, kibicuję Ci w tym drążeniu tematu bo po nabyciu D3 zdecydowałem, że ja także nabędę odpowiedni program diagnostyczny :lol:and808 pisze:a w ktorym system podpowiedzi jest lepszy ?
Ja na dzień dzisiejszy mam 2 VAG'i + 1 kabel z czego 1 VAG wywala się przy instalacji a drugi nie ma ochoty współpracować z kablem i nie łączył mi się z moją eSą...
gdyby nie to, że u różnych swoich znajomych posiadam dosyć łatwy dostęp do ich narzędzi diagnostycznych to już dawno kupiłbym coś jeszcze ale teraz przy D3 to już zakupię coś działającego na własny stan magazynowy :lol:
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
tak nie ma problemu z odpowiednim kodowaniem 5f to chyba mmi 3g ja go nie mam, co do funkcjonalności vas ma pełną jak rozmawialiśmy wcześniej poza opcjami online(wymagającymi połączenia z GeKo).
co do kodowań:
przy kodowaniu długim(long) są pomagacze zarówno w VAS`ie jak i w VCDS`ie oraz na stronie którą podałem w dziale vag. mam VCDS`a i coraz bardziej chcę się go pozbyć choć jest bardzo dobry to jednak nie VAS pozdrawiam VCDS posiada braki w listach kodowań niestety a vas ma wszystko wbudowane łącznie z obrazami czy komentarzami, VAS łapie cię za rączkę i trzyma od początku do końca przy tym mówi co robi gdzie i dlaczego.... a VCDS poprostu robi.
kochani podrzucam wam plik PDF z instrukcji obsługi VAS`a tylko z tematyką ON-line raptem pare stron ale najlepiej oddaje to o czym mówie bez zbędnych komentarzy VAS_Online_codding/CP_Remove
a tu link który podałem wcześniej z kodowaniem i informacjami o wszystkich sterownikach audi
Audi_ecu_codding_list Pozdrawiam Michaś
[ Dodano: 2011-03-15, 11:00 ]
[ Dodano: 2011-03-15, 11:14 ]
a kurcze jeszcze jedno bo bym zapomniał VAS błączy sie przez bluetooth więc pewne ograniczenia długości przewodu zostają zniesione/ kosztem prędkości transmisji danych ale... bez przesady zawsze można kabelek podłączyć i juz jest szybciej a VCDS ma kabelek na stałe i to krótki...
co do kodowań:
przy kodowaniu długim(long) są pomagacze zarówno w VAS`ie jak i w VCDS`ie oraz na stronie którą podałem w dziale vag. mam VCDS`a i coraz bardziej chcę się go pozbyć choć jest bardzo dobry to jednak nie VAS pozdrawiam VCDS posiada braki w listach kodowań niestety a vas ma wszystko wbudowane łącznie z obrazami czy komentarzami, VAS łapie cię za rączkę i trzyma od początku do końca przy tym mówi co robi gdzie i dlaczego.... a VCDS poprostu robi.
kochani podrzucam wam plik PDF z instrukcji obsługi VAS`a tylko z tematyką ON-line raptem pare stron ale najlepiej oddaje to o czym mówie bez zbędnych komentarzy VAS_Online_codding/CP_Remove
a tu link który podałem wcześniej z kodowaniem i informacjami o wszystkich sterownikach audi
Audi_ecu_codding_list Pozdrawiam Michaś
[ Dodano: 2011-03-15, 11:00 ]
wszyscy ci którzy przeczytali mój postand808 pisze:czy ktos z kolegow posiada taka wiedze ?
[ Dodano: 2011-03-15, 11:14 ]
a kurcze jeszcze jedno bo bym zapomniał VAS błączy sie przez bluetooth więc pewne ograniczenia długości przewodu zostają zniesione/ kosztem prędkości transmisji danych ale... bez przesady zawsze można kabelek podłączyć i juz jest szybciej a VCDS ma kabelek na stałe i to krótki...
ja również niestety bez powodzenia;[ natomiast wiem napewno ze VAS ma tę listę... Widocznie MMI 3g jest zbyt nowym rozwiązaniem technicznym i dlatego właśnie nie posiada rozpisanych bitów
[ Dodano: 2011-03-15, 17:54 ]
No And zabiłeś mi ćwieka... Co mnie bardzo zmotywowało i po paru godzinkach na necie dowiedziałem się że VCDS ma już zaimplementowaną liste kodowania 5F: Information Electric tkz. longcodding helper. ale dopiero od wersji 908.XX
Nigdy nie miałem technicznego doczynienia z MMI 3g i z to jest powód mojego niedoinformowania. Tak więc VAS/VCDS ruszy temat
co do MMI 3g jest fajny opis adaptacji niestety z Q5 ale większość może sie zgadzać.
Q5_5f_ecu
[ Dodano: 2011-03-15, 17:54 ]
No And zabiłeś mi ćwieka... Co mnie bardzo zmotywowało i po paru godzinkach na necie dowiedziałem się że VCDS ma już zaimplementowaną liste kodowania 5F: Information Electric tkz. longcodding helper. ale dopiero od wersji 908.XX
Nigdy nie miałem technicznego doczynienia z MMI 3g i z to jest powód mojego niedoinformowania. Tak więc VAS/VCDS ruszy temat
co do MMI 3g jest fajny opis adaptacji niestety z Q5 ale większość może sie zgadzać.
Q5_5f_ecu
Koledzy co sądzicie o tym zestawie:
http://moto.allegro.pl/jakosc-walizka-v ... 77598.html
Czy warto go kupić? Czy może polecicie coś lepszego w podobnej cenie.
http://moto.allegro.pl/jakosc-walizka-v ... 77598.html
Czy warto go kupić? Czy może polecicie coś lepszego w podobnej cenie.
VCDS obsługuje wszystkie modele AUDI SEAT VW SKODA włącznie z dostawczym i vanami od 1990-do 2011+ ,niestety nie obsłuzy Ci transita, jedynie Galaxy z rodziny forda + auta poniżej z listy:
BMW: 7-ka '03, 330d '04.
Fiat: Punto II, Panda.
Jeep: Grand Cherokee '00
Lexus: ES300, ES330.
Mercedes: SLK 230 '02, E500 '01, M270 CDI '04, Vaneo '03, Vito '02.
Opel: Vectra C '03, Insignia 2.0 Turbo 2010
Renault: Laguna dCi '02, Twingo '02, Kangoo.
Saab: 93 Sport '05
Volvo: S
BMW: 7-ka '03, 330d '04.
Fiat: Punto II, Panda.
Jeep: Grand Cherokee '00
Lexus: ES300, ES330.
Mercedes: SLK 230 '02, E500 '01, M270 CDI '04, Vaneo '03, Vito '02.
Opel: Vectra C '03, Insignia 2.0 Turbo 2010
Renault: Laguna dCi '02, Twingo '02, Kangoo.
Saab: 93 Sport '05
Volvo: S