
![]() |
![]() |
![]() |
[D2 FL ALL ] Wymiana napinacza (nastawnika) łańcucha
- CINEK
- Super Klubowicz
- Posty: 5237
- Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
- Lokalizacja: Konstantynów Łódzki
- FOSS
- Super Klubowicz
- Posty: 7579
- Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
- Lokalizacja: WPR
Dobrze że mu ten bit głębiej nie wpadł bo na filmie instruktażowym to średnio by to wyglądałopepi pisze:


Niby tak, ale nie.pepi pisze:tu masz 1.8 t ale zasada jest podobna.
Napisał kolega, że robi to po stronie kierowcy więc sytuacja podobna ale zgoła odmienna.
ehhhh.... odsunąć pas przedni w położenie serwisowe, zablokować silnik, zdjąć pasek rozrządu... i wtedy bez problemu wałki można zdemontować i zamontować ponownie.... i uszczelniacze można wtedy bez problemu wymienić wszystkie.pepi pisze:Jak masz problem bez domontowania wałków to można trytytkami pasek do kół złapać i delikatnie wtedy można podnieść wałek wtedy jest lepiej to zrobić
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- koziolek
- Super Klubowicz
- Posty: 469
- Rejestracja: 02 sty 2014, 00:39
- Lokalizacja: WLKP
- FOSS
- Super Klubowicz
- Posty: 7579
- Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
- Lokalizacja: WPR
Jak ślizg się rozsypał to jak dla mnie obowiązkowo do zdjęcia miska olejowa.koziolek pisze:obawiam się, że jednak muszę zdemontować dwa wałki bo nie znalazłem wszystkich kawałków ślizgu, który mi się rozsypał![]()
Prawdopodobnie tam jest reszta tych ślizgów ale dowiesz się tego jak ją zdejmiesz.
Nie sądzę.koziolek pisze: nie wiem też czy nie jest już po zaworach bo wałek ssący nie ustawił się na znakach kiedy wydechowy już jest dobrze ;(
Moim zdaniem, po założeniu wałków, tak po prostu samo się nie ustawi.
Jak policzyłeś ogniwa i jest tyle co być powinno to jest dobrze.
Ustawić się powinno jak zakręcisz silnikiem a nastawnik napnie się pod ciśnieniem oleju.
Wtedy możesz sprawdzać i dalej gdybać.
Nie panikuj.koziolek pisze: chyba trzeba bedzie rwać głowice...
Jak ślizg się rozsypał to moim zdaniem z całą robotą czekałeś za długo - ale to nie znaczy, że od razu będzie coś z zaworami i że doszło do kolizji.
Widziałem rozrządy przestawione o +/-18° i silnik pracował i nie dochodziło do kolizji.
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
-
- Super Klubowicz
- Posty: 4984
- Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
- Lokalizacja: krzczonów
- koziolek
- Super Klubowicz
- Posty: 469
- Rejestracja: 02 sty 2014, 00:39
- Lokalizacja: WLKP
wielkie dzięki panowie za rady i podpowiedzi
w końcu włożyłem ten wałek
musiałem odkręcić osłonę rozrządu i odsunąć ją na maksa, wtedy nastawnik wyżej mi podszedł i wałek ładnie wszedł... i to by było na tyle z dobrych wiadomości.
wszystko poskładałem do kupy, odpaliłem i poczekałem, aż przestaną klepać popychacze, ale silnik źle pracował
wydaje mi się, że jednak dostały zawory, sprawdzę ciśnienie na dniach i wszystko będzie jasne
tak czy siak do zlotu ją naprawie 

w końcu włożyłem ten wałek

wszystko poskładałem do kupy, odpaliłem i poczekałem, aż przestaną klepać popychacze, ale silnik źle pracował



- CINEK
- Super Klubowicz
- Posty: 5237
- Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
- Lokalizacja: Konstantynów Łódzki