części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 FL ALL ] Wymiana napinacza (nastawnika) łańcucha

Zrobiłeś coś w swoim Audi A8 ? Masz do tego fotostory i opis ? Pochwal się innym.
leon0376
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 411
Rejestracja: 13 wrz 2009, 13:56
Lokalizacja: FR

Post autor: leon0376 » 17 mar 2018, 15:09

FOSS
Ty teraz na Valvoline chyba smigasz?Tak?
Bo ztego co pamietam to wczesniej na MOTUL X-CESS latales.
Ja tez niedawno zmienilem z MOTUL na VALVO.Niedlugo bede zrywal czapki do nastawnikow to zobacze jak to u mnie wyglada.Po Motulu bylo czysciutko ale głowice byly zabarwione na kolor "brazowy"
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 17 mar 2018, 15:30

leon0376 pisze:FOSS
Ty teraz na Valvoline chyba smigasz?Tak?
Bo ztego co pamietam to wczesniej na MOTUL X-CESS latales.
Parę lat temu MOTUL x-cess, jeszcze na starym silniku.
Potem na nowym silniku MOTUL x-clean ale szybko przesiadłem się na VALVOLINE SYNpower 5W40 i dłuższy czas na nim jeździłem.
Jakieś pół roku temu, kiedy zacząłem bawić się silnikiem, kiedy zmieniałem wałki rozrządu i robiłem program, przesiadłem się na VALVOLINE VR1 Racing 5W50 i na razie tylko taki ;)
leon0376 pisze:Ja tez niedawno zmienilem z MOTUL na VALVO.Niedlugo bede zrywal czapki do nastawnikow to zobacze jak to u mnie wyglada.Po Motulu bylo czysciutko ale głowice byly zabarwione na kolor "brazowy"
Właściwie to mam wrażenie, że po VALVOLINE jest czyściej ale nie potwierdzałem tego żadnymi badaniami ;)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Prezes-Artek
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 178
Rejestracja: 02 kwie 2017, 16:13
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Prezes-Artek » 17 mar 2018, 15:37

FOSS pisze:Pod nastawnikiem jest uszczelka metalowa, właśnie tam w okolicy tego półksiężyca.
W ETCE masz to jako zestaw uszczelek nastawnika czy coś podobnego.
Dzięki teraz znalazłem tylko czy opłaca się inwestować w zamienniki czy może lepiej brać z ASO chodzi o te uszczelnienia. Zna ktoś przybliżone koszty?
077198217
077103487B
077198025A

leon0376
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 411
Rejestracja: 13 wrz 2009, 13:56
Lokalizacja: FR

Post autor: leon0376 » 17 mar 2018, 15:43

Ja zmienilem na ten aam VALVOLINE VR1 Racing 5w50 wiec zobaczymy :]
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 17 mar 2018, 16:34

No dobra tylko, że w nastawnikach tylko jedna ze stron się bardziej zużywa na każdej czapce z osobna ;)
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 17 mar 2018, 21:03

w czystości silnika odpowiada stan tego silnika jeśli motor już dmucha w odmę to spaliny niszczą brudzą olej .
A to wszystko się odkłada i zastosowanie wtedy tego cudownego oleju nic nie da .
A ślizgi odpadają bo skostniały i pękły zazwyczaj przy zapalaniu lub przy wymianie paska bo ktoś motor do tyłu zakręcił .

MICH.
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 9
Rejestracja: 09 lut 2018, 09:31
Lokalizacja: Kielce/Starachowice

Post autor: MICH. » 18 mar 2018, 10:40

U mnie przebieg 380tys , nastawnik 077109088 E zakończył żywot jakiś czas temu.
Rozmawiałem z gościem z Inowrocławia, spoko typ swoją drogą (przynajmniej takie wrażenie odniosłem) zaproponował na początek wymianę samych ślizgów , gdyby to nie pomogło dosyła wtedy nastawnik bez nich za kwotę pomniejszona o wysłane wcześniej ślizgi. Ponoć już to kilku osobom pomogło. Pytałem go też o te broki , których nie ma w oryginale, nowe dostawy przychodzą już z zaślepionym tymi dziurami ... Czekam na paczkę ciekawe jak to będzie :)
90 NG, 90 NG, c4 AAH, a4 AVF, coupe ABC, s6 AEC, B4 ABC q, A4 ADR i Allroad AKE, A8 AUW i A4 AFN

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 18 mar 2018, 12:00

a pytałeś go o te zaślepki z których leje się olej ? :]

MICH.
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 9
Rejestracja: 09 lut 2018, 09:31
Lokalizacja: Kielce/Starachowice

Post autor: MICH. » 18 mar 2018, 12:02

Które masz na myśli ? Te gdzie są te kulki ?
90 NG, 90 NG, c4 AAH, a4 AVF, coupe ABC, s6 AEC, B4 ABC q, A4 ADR i Allroad AKE, A8 AUW i A4 AFN

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 18 mar 2018, 12:59

3 kulki obok siebie, naprawa "serwisowa" polega na ich zaklejeniu poxipolem :D
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 18 mar 2018, 18:43

cieknie też z tego tak zwanego broka w moim przypadku pociekło w 3 przypadkach
i też potrafi pinami od kostki nastawnika !
Taki to wspaniały towar
Kiedyś jeden mój ale to nie od tego pana puszczał pod środkiem pod deklem tak na 3 metry w górę <boisie>

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 18 mar 2018, 18:58

Nie ma co ciągnąć tematu bo jest tu na forum bardzo długi wątek o nastawnikach - https://www.a8team.pl/d2-fl-all-nastawn ... vt9642.htm
Wniosek tam był jeden - zamienniki to szajs ;)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 18 mar 2018, 20:16

Wniosek tam był jeden - zamienniki to szajs
No ja sie zgodzic nie moge bo latam na zamienikach juz ponad 3 lata i nic nie cieknie a zakres ich pracy jest wzorowy.

Tyle ze czasem ( raz na dwa tyg) potrafia zastukac <bezradny> nie wiem czym to moze byc spowodowane...
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 18 mar 2018, 20:25

CINEK pisze:No ja sie zgodzic nie moge bo latam na zamienikach juz ponad 3 lata i nic nie cieknie a zakres ich pracy jest wzorowy.

Tyle ze czasem ( raz na dwa tyg) potrafia zastukac <bezradny> nie wiem czym to moze byc spowodowane...
No weź Marcin, nie rozpoczynaj tej samej dyskusji po raz drugi - tamten temat ma już 154 strony <faktycznie>
Jesteś chyba jedynym tutaj u którego te zamienniki tak długo i bezawaryjnie jeżdżą ;)

Osobiście miałem takie przypadki, że zaraz po założeniu już stukało a po tygodniu już zarzygany olejem był pasek rozrządu i wszystko wkoło.
I to nie ja montowałem te zamienniki bo ja ich nie kupuję a montuję tylko na wyraźne pisemne życzenie klienta bo nie mam zamiaru brać na głowę gwarancji za to coś.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 19 mar 2018, 07:02

cewkę można przełożyć z starego
a resztę profilaktycznie zakleić
pomijam jak leci w środku <hihi>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl