![]() |
![]() |
![]() |
[D2 FL ALL ] Wymiana napinacza (nastawnika) łańcucha
-
- Super Klubowicz
- Posty: 411
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 13:56
- Lokalizacja: FR
FOSS
Ty teraz na Valvoline chyba smigasz?Tak?
Bo ztego co pamietam to wczesniej na MOTUL X-CESS latales.
Ja tez niedawno zmienilem z MOTUL na VALVO.Niedlugo bede zrywal czapki do nastawnikow to zobacze jak to u mnie wyglada.Po Motulu bylo czysciutko ale głowice byly zabarwione na kolor "brazowy"
Ty teraz na Valvoline chyba smigasz?Tak?
Bo ztego co pamietam to wczesniej na MOTUL X-CESS latales.
Ja tez niedawno zmienilem z MOTUL na VALVO.Niedlugo bede zrywal czapki do nastawnikow to zobacze jak to u mnie wyglada.Po Motulu bylo czysciutko ale głowice byly zabarwione na kolor "brazowy"
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla
- FOSS
- Super Klubowicz
- Posty: 7579
- Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
- Lokalizacja: WPR
Parę lat temu MOTUL x-cess, jeszcze na starym silniku.leon0376 pisze:FOSS
Ty teraz na Valvoline chyba smigasz?Tak?
Bo ztego co pamietam to wczesniej na MOTUL X-CESS latales.
Potem na nowym silniku MOTUL x-clean ale szybko przesiadłem się na VALVOLINE SYNpower 5W40 i dłuższy czas na nim jeździłem.
Jakieś pół roku temu, kiedy zacząłem bawić się silnikiem, kiedy zmieniałem wałki rozrządu i robiłem program, przesiadłem się na VALVOLINE VR1 Racing 5W50 i na razie tylko taki

Właściwie to mam wrażenie, że po VALVOLINE jest czyściej ale nie potwierdzałem tego żadnymi badaniamileon0376 pisze:Ja tez niedawno zmienilem z MOTUL na VALVO.Niedlugo bede zrywal czapki do nastawnikow to zobacze jak to u mnie wyglada.Po Motulu bylo czysciutko ale głowice byly zabarwione na kolor "brazowy"

FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
-
- Forum Audi A8
- Posty: 178
- Rejestracja: 02 kwie 2017, 16:13
- Lokalizacja: Sosnowiec
Dzięki teraz znalazłem tylko czy opłaca się inwestować w zamienniki czy może lepiej brać z ASO chodzi o te uszczelnienia. Zna ktoś przybliżone koszty?FOSS pisze:Pod nastawnikiem jest uszczelka metalowa, właśnie tam w okolicy tego półksiężyca.
W ETCE masz to jako zestaw uszczelek nastawnika czy coś podobnego.
077198217
077103487B
077198025A
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
-
- Super Klubowicz
- Posty: 4984
- Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
- Lokalizacja: krzczonów
w czystości silnika odpowiada stan tego silnika jeśli motor już dmucha w odmę to spaliny niszczą brudzą olej .
A to wszystko się odkłada i zastosowanie wtedy tego cudownego oleju nic nie da .
A ślizgi odpadają bo skostniały i pękły zazwyczaj przy zapalaniu lub przy wymianie paska bo ktoś motor do tyłu zakręcił .
A to wszystko się odkłada i zastosowanie wtedy tego cudownego oleju nic nie da .
A ślizgi odpadają bo skostniały i pękły zazwyczaj przy zapalaniu lub przy wymianie paska bo ktoś motor do tyłu zakręcił .
-
- Forum Audi A8
- Posty: 9
- Rejestracja: 09 lut 2018, 09:31
- Lokalizacja: Kielce/Starachowice
U mnie przebieg 380tys , nastawnik 077109088 E zakończył żywot jakiś czas temu.
Rozmawiałem z gościem z Inowrocławia, spoko typ swoją drogą (przynajmniej takie wrażenie odniosłem) zaproponował na początek wymianę samych ślizgów , gdyby to nie pomogło dosyła wtedy nastawnik bez nich za kwotę pomniejszona o wysłane wcześniej ślizgi. Ponoć już to kilku osobom pomogło. Pytałem go też o te broki , których nie ma w oryginale, nowe dostawy przychodzą już z zaślepionym tymi dziurami ... Czekam na paczkę ciekawe jak to będzie
Rozmawiałem z gościem z Inowrocławia, spoko typ swoją drogą (przynajmniej takie wrażenie odniosłem) zaproponował na początek wymianę samych ślizgów , gdyby to nie pomogło dosyła wtedy nastawnik bez nich za kwotę pomniejszona o wysłane wcześniej ślizgi. Ponoć już to kilku osobom pomogło. Pytałem go też o te broki , których nie ma w oryginale, nowe dostawy przychodzą już z zaślepionym tymi dziurami ... Czekam na paczkę ciekawe jak to będzie

90 NG, 90 NG, c4 AAH, a4 AVF, coupe ABC, s6 AEC, B4 ABC q, A4 ADR i Allroad AKE, A8 AUW i A4 AFN
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
-
- Super Klubowicz
- Posty: 4984
- Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
- Lokalizacja: krzczonów
- FOSS
- Super Klubowicz
- Posty: 7579
- Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
- Lokalizacja: WPR
Nie ma co ciągnąć tematu bo jest tu na forum bardzo długi wątek o nastawnikach - https://www.a8team.pl/d2-fl-all-nastawn ... vt9642.htm
Wniosek tam był jeden - zamienniki to szajs
Wniosek tam był jeden - zamienniki to szajs

FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- CINEK
- Super Klubowicz
- Posty: 5237
- Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
- Lokalizacja: Konstantynów Łódzki
- FOSS
- Super Klubowicz
- Posty: 7579
- Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
- Lokalizacja: WPR
No weź Marcin, nie rozpoczynaj tej samej dyskusji po raz drugi - tamten temat ma już 154 stronyCINEK pisze:No ja sie zgodzic nie moge bo latam na zamienikach juz ponad 3 lata i nic nie cieknie a zakres ich pracy jest wzorowy.
Tyle ze czasem ( raz na dwa tyg) potrafia zastukacnie wiem czym to moze byc spowodowane...

Jesteś chyba jedynym tutaj u którego te zamienniki tak długo i bezawaryjnie jeżdżą

Osobiście miałem takie przypadki, że zaraz po założeniu już stukało a po tygodniu już zarzygany olejem był pasek rozrządu i wszystko wkoło.
I to nie ja montowałem te zamienniki bo ja ich nie kupuję a montuję tylko na wyraźne pisemne życzenie klienta bo nie mam zamiaru brać na głowę gwarancji za to coś.
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-