A8 D3 z Japonii
A8 D3 z Japonii
Ostatnio pisałem z dwoma ludźmi, którzy sprowadzają samochody z Japonii. Były to też egzemplarze A8 D3 z absurdalnie niskim przebiegiem do 100 tys. Co sądzicie o zakupie takiego samochodu? Czy ktoś taki posiada? Obaj sprzedawcy tłumaczyli, że Japończycy zamiast krasnali i fontanny w swoich pałacach posiadają wypucowane A8 w ogródku. Nie jestem do końca przekonany. Ceny są dużo większe, ale do 90k taki samochód idzie znaleźć. Tylko czy ma sens takie kupowanie kota w worku?
Ciągle naprawiam swoje D3
Dzięki. Właśnie chciałem kupić taki egzemplarz, który będę musiał dopiero wtedy wymienić, gdy rząd zabroni jeździć wszelkimi spalinowymi. Trochę mi się z tym śpieszy, bo do końca sierpnia jeszcze zdalna praca, a chyba to już ostatnie chwile na zakup takich V8. Ewentualnie kupić za 30k i jeszcze wsadzić z 10k.
Ciągle naprawiam swoje D3
- dice111
- Moderator
- Posty: 5158
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Nowych, być może (jeśli chodzi o ten eurokołchoz), ale używki zawsze będą.Shadin pisze:chyba to już ostatnie chwile na zakup takich V8
Jak kolejne 20 lat zamierzasz jeździć D3 to taki samochód z JPN może być dobrym pomysłem.
Z drugiej strony w tych $ szukałbym czegoś takiego: https://home.mobile.de/MOBILITAETSZENTR ... _313515006 (ale ja obiektywny nie jestem, bo chyba jako jedyny przesiadłem si.e z powrotem z D3 do D2)
Black Cars Matters
Mój klient od czasu do czasu sprowadza auta z Japonii.
Ósemek kupił już kilka, każda z nich prosto z transportu trafiła najpierw do mnie na przegląd więc mogę śmiało powiedzieć, że niektóre widziałem nawet wcześniej niż sam nabywca.
Muszę powiedzieć, że jestem w szoku co do stanu tych aut. No może oprócz jednego który był tam raczej normalnie użytkowany i serwisowany i w nim krok po kroku wyszło sporo do zrobienia. Ale stan też super i po tak dużym serwisie warty zakupu bez dwóch zdań.
Ale S8D2 z rocznika 2000 z przebiegiem ca. 14.000km to naprawdę szok.
Auto pachnące nowością, z fabryczną folią na niektórych elementach.
Normalnie auto dla kolekcjonera.
Albo S8D3...
Szczerze mówię, że mnóstwo D3 widziałem ale takiej chyba nigdy wcześniej, w takim stanie. Oprócz tych w salonie oczywiście bo akurat pracowałem tam w latach kiedy nowe D3 było w sprzedaży
Tu przebieg w okolicach 100.000km a auto wygląda jak nowe - szok.
Oj chciałbym mieć takiego cukiereczka w garażu
Ósemek kupił już kilka, każda z nich prosto z transportu trafiła najpierw do mnie na przegląd więc mogę śmiało powiedzieć, że niektóre widziałem nawet wcześniej niż sam nabywca.
Muszę powiedzieć, że jestem w szoku co do stanu tych aut. No może oprócz jednego który był tam raczej normalnie użytkowany i serwisowany i w nim krok po kroku wyszło sporo do zrobienia. Ale stan też super i po tak dużym serwisie warty zakupu bez dwóch zdań.
Ale S8D2 z rocznika 2000 z przebiegiem ca. 14.000km to naprawdę szok.
Auto pachnące nowością, z fabryczną folią na niektórych elementach.
Normalnie auto dla kolekcjonera.
Albo S8D3...
Szczerze mówię, że mnóstwo D3 widziałem ale takiej chyba nigdy wcześniej, w takim stanie. Oprócz tych w salonie oczywiście bo akurat pracowałem tam w latach kiedy nowe D3 było w sprzedaży
Tu przebieg w okolicach 100.000km a auto wygląda jak nowe - szok.
Oj chciałbym mieć takiego cukiereczka w garażu
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Co to znaczy dużo do zrobienia?
Kiedyś pytałem jakiegoś mechanika o naprawę takich aut to powiedział, że tam to jest inaczej niż w UE. O co chodziło? Akurat nie widziałem wśród firm, które sprowadzają takie auta informacji o tym, że coś trzeba przerobić na rynek UE. Myślałem, że przecież to samochody z UE i jak już co to tam je mają dostosować do siebie, a nie na odwrót
Kiedyś pytałem jakiegoś mechanika o naprawę takich aut to powiedział, że tam to jest inaczej niż w UE. O co chodziło? Akurat nie widziałem wśród firm, które sprowadzają takie auta informacji o tym, że coś trzeba przerobić na rynek UE. Myślałem, że przecież to samochody z UE i jak już co to tam je mają dostosować do siebie, a nie na odwrót
Ciągle naprawiam swoje D3
Tu mówię o jednym konkretnym egzemplarzu...Shadin pisze:Co to znaczy dużo do zrobienia?
Auto, tak jak wspominałem, było tam w Japonii chyba w miarę normalnie użytkowane. Jest do niego pełna książka serwisowa ale tu chyba ktoś robił wszystkiego na bieżąco.
Zaczęło się od prostej wymiany świec zapłonowych i okazało się, że jest wyciek oleju w gniazda świec. Wyciek był z uszczelki na tzw. drabince wałków rozrządu. Naprawa tego oznacza konieczność dobrania się do wałków rozrządu, czyli rozpięcie rozrządu, czyli wyjęcie silnika bo mowa o silniku 4.2FSI.
Po rozebraniu ujawniliśmy luzy na łańcuszkach rozrządu oraz jakiś połamany ślizg.
Właściciel auta nie chciał bawić się w półśrodki więc został zrobiony kompletny rozrządu an oryginalnych częściach, nowe świece, nowe cewki zapłonowe, kompletne przednie zawieszenie bo wahacze były już w średnim stanie, nowy kompresor zawieszenia bo dogorywał i kilka innych rzeczy.
Auto jest po dużym serwisie, lakierniczo o ile pamiętam cały w oryginale więc tylko czekać aż ktoś się na to pokusi
Nie, to nie są z UE przerabiane tam na miejscu na Japonię.Shadin pisze:Kiedyś pytałem jakiegoś mechanika o naprawę takich aut to powiedział, że tam to jest inaczej niż w UE. O co chodziło? Akurat nie widziałem wśród firm, które sprowadzają takie auta informacji o tym, że coś trzeba przerobić na rynek UE. Myślałem, że przecież to samochody z UE i jak już co to tam je mają dostosować do siebie, a nie na odwrót
Te auta są produkowane na Japonię i fabrycznie dostosowane są do tamtego rynku.
Jest trochę innych rzeczy jak np. tuner radiowy który w PL nie ma racji bytu.
Poza tym przednie lampy... w najbogatszej wersji po-lifta są z LEDami do jazdy dziennej ale te trochę uboższe w miejscu LEDów w EU posiadają żarówkę dla świateł do jazdy dziennej. W Japonii nie ma świateł do jazdy dziennej więc auta z tamtego rynku ich po prostu nie mają. W A8D3 w miejscu żarówki jest... zaślepka
Noi oczywiście reflektory w Japonii są przystosowane to ruchu lewostronnego czyli niezgodnie z tym co mamy UE.
I jeszcze kilka innych rzeczy
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
A to jest przerabiane na przykład przez Ciebie po przyjeździe do UE z powrotem na nasz rynek i wtedy sprzedawane? Czy te auta są sprzedawane raczej jako przystosowane na Japonię i samemu trzeba to sobie zamienić?
Da się taki tuner radiowy przerobić na nasz z cyfrowym DVB-T i dla TV tak samo?
Da się taki tuner radiowy przerobić na nasz z cyfrowym DVB-T i dla TV tak samo?
Ciągle naprawiam swoje D3
Tak bardziej dla potomnych zwrócę uwagę na niepoprawną formę pytania - te auta nie są z powrotem przerabiane na nasz rynek ponieważ one fabrycznie są produkowane na rynek Japoński i nikt ich tam nie przerabia. My przerabiamy na UE właśnie dlatego że fabrycznie wyjechało to na rynek JapońskiShadin pisze:A to jest przerabiane na przykład przez Ciebie po przyjeździe do UE z powrotem na nasz rynek i wtedy sprzedawane?
Odpowiadając na pytanie - tak, jeżeli klient chce to przerabiam pod wymogi rynku UE.
A to zależy od tego jak sprzedający i kupujący się umówią.Shadin pisze:Czy te auta są sprzedawane raczej jako przystosowane na Japonię i samemu trzeba to sobie zamienić?
Ale trend zauważyłem raczej taki, że jak ktoś kupuje takie auta z Japonii to raczej najpierw przerabia na rynek UE a dopiero potem wystawia na sprzedaż.
Miałem kiedyś też Bentleya z Japonii, po sprowadzeniu na przegląd i ewentualną naprawę, to tam np. nie było trzeciego światła STOP, tylko jakaś zaślepka. Śmieszne to ale tak widocznie produkowali to na Japonię
Nie wiem czy się da ale ja takich nie przerabiam. Po prostu wymieniam na wersję EU i wtedy radio działa już na naszym zakresie.Shadin pisze:Da się taki tuner radiowy przerobić na nasz z cyfrowym DVB-T i dla TV tak samo?
Tuner DVBT to oczywiście to telewizji ale fabryczny nawet z wersji EU i tak w PL nie działa.
Kwestia TV to zupełnie dodatkowy temat.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Jeśli to jest ta S'ka, tak wychwalana na FB, to ją sprawdzaliśmy i posiada historię ASO z Japonii z setkami tysięcy km przebiegu...FOSS pisze:Ale S8D2 z rocznika 2000 z przebiegiem ca. 14.000km to naprawdę szok.
Auto pachnące nowością, z fabryczną folią na niektórych elementach.
Normalnie auto dla kolekcjonera.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Jakoś taką podoba miała cenę. Nie pamiętam teraz Chyba ta.dice111 pisze:Chodzi o tą za cca 135k ?
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
https://www.otomoto.pl/oferta/audi-s8-a ... DW0S0.htmldrago_o pisze:Jakoś taką podoba miała cenę. Nie pamiętam teraz Chyba ta.dice111 pisze:Chodzi o tą za cca 135k ?
Ciągle naprawiam swoje D3