![]() |
![]() |
![]() |
[D2 ALL ] Obniżanie przodu auta "talerzykami"
- Preston81
- Super Klubowicz

- Posty: 2737
- Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
- Lokalizacja: Poznań
porównanie
https://photos.app.goo.gl/9UUL9njTs4mUtk0s1
ostatnie 3 zdjecia na talerzykach , ale chyba widac roznice
https://photos.app.goo.gl/9UUL9njTs4mUtk0s1
ostatnie 3 zdjecia na talerzykach , ale chyba widac roznice
bądź sobą, wariatów też lubią
-
HattoriHonza
- Forum Audi A8

- Posty: 11
- Rejestracja: 15 lis 2015, 18:06
- Lokalizacja: Lublin
Hej,
U mnie w S8 D2 po wymianie na zwykły zawias z przodu (cały komplet do A8, chciałem jednak odrobiny komfortu, bo na eskowym jest taczka i beton) przód jest wysoko jak u preston81 przed wymianą talerzyków. Ktoś może ma je jeszcze na sprzedaż? Bardzo mi na nich zależy, ponieważ wpakowałem kupę kasy, a auto wygląda jak odrzutowiec, koła mimo 18" wyglądają jak 16", a sam zawias działa do dupy, bo wszystko ustawione pod dziwacznymi kątami
Swoją drogą co to za kretynizm, wszystkie części (wahacze i zwrotnice) takie same jak w A8, a po założeniu zawiasu od A8 jest odrzutowiec...
U mnie w S8 D2 po wymianie na zwykły zawias z przodu (cały komplet do A8, chciałem jednak odrobiny komfortu, bo na eskowym jest taczka i beton) przód jest wysoko jak u preston81 przed wymianą talerzyków. Ktoś może ma je jeszcze na sprzedaż? Bardzo mi na nich zależy, ponieważ wpakowałem kupę kasy, a auto wygląda jak odrzutowiec, koła mimo 18" wyglądają jak 16", a sam zawias działa do dupy, bo wszystko ustawione pod dziwacznymi kątami
Swoją drogą co to za kretynizm, wszystkie części (wahacze i zwrotnice) takie same jak w A8, a po założeniu zawiasu od A8 jest odrzutowiec...
- dice111
- Moderator

- Posty: 6074
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Dlaczego kretynizm ? Patrząc po odległości koła od błotnika przód zawsze miał większą szparę. eSkowe zawieszenie było zarówno twardsze jak i niższe. Teraz na standardzie zbieznośc i tak powinieneś robić pod swoje zawieszenie (kąty ustawiasz z tyłu). Swoją drogą zastanawia mnie jak ustawiacie geometrie pod talerzyki ? Pod 1BM czy 1BE ?
Black Cars Matters
- danishow
- Super Klubowicz

- Posty: 4712
- Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
- Lokalizacja: Leiningen - DE
Mam jeszcze dwa kompletyHattoriHonza pisze:Ktoś może ma je jeszcze na sprzedaż?
U siebie tylko zbieżność sprawdziłem, nie trzeba było nic poprawiać ...geometria się nie zmienia, poza oczywiście większym pochyleniem przednich kółdice111 pisze:Swoją drogą zastanawia mnie jak ustawiacie geometrie pod talerzyki ?
- CINEK
- Super Klubowicz

- Posty: 5237
- Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
- Lokalizacja: Konstantynów Łódzki
- CINEK
- Super Klubowicz

- Posty: 5237
- Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
- Lokalizacja: Konstantynów Łódzki
pisz do danishow, https://www.a8team.pl/profiles/8469.htmrogra pisze:gdzie dostane te talerzyki ???
mieszka w De więc załatwi Ci bez problemu.
to nie jest zwykły napęd...to
-
vader1913
- Forum Audi A8

- Posty: 2
- Rejestracja: 11 cze 2017, 15:49
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
- FOSS
- Super Klubowicz

- Posty: 7579
- Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
- Lokalizacja: WPR
Nie ma takiej możliwości, na pewno nie fabrycznie.vader1913 pisze:Panowie a da się to pochylenie jakoś przywrócić trochę do pionu? Jakoś dolnym wahaczem wciągnąć koło w stronę sanek. Zauważyłem ,że trochę mi zaczyna ciąć opony z przodu.
Żeby to skorygować to należałoby zrobić sobie regulowane wahacze górne albo dopasować jakieś z innego modelu auta.
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
-
vader1913
- Forum Audi A8

- Posty: 2
- Rejestracja: 11 cze 2017, 15:49
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp.







