![]() |
![]() |
[D3 04 3.7MPI/LPG ] Stag 300 i dramat.
- karol208
- Super Klubowicz
- Posty: 1085
- Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
- Moje auto: A8 D2
- Rocznik: 1994
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Karol
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Do sterownika Stag jest wpięta duża wtyczka (pepi przesłał ci opis pinów w sterowniku zwróć uwagę na in i out) ale tam się nie zagłębiaj narazie.majkaistefan pisze:Witam!
Na ktorych pinach to powinno byc i jakie grube?
Majka.
Od tej dużej wtyczki idą w kupie przewody różnokolorowe i musisz zobaczyć gdzie wychodzi przewód gruby czerwony (powinien być bezpiecznik sprawdź czy nie jest zaśniedziały) i czerwono czarny (troszkę cieńszy) do czego jest wpięte, oraz gdzie jest podpięta masa czyli te brązowe przewody (tato coś mówił o podpięciu masy do jakiejś osłony )
Musisz je odpiąć i podpiąć bezpośrednio pod akumulator lub tak jak ci pisałem wcześniej.
- karol208
- Super Klubowicz
- Posty: 1085
- Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
- Moje auto: A8 D2
- Rocznik: 1994
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Karol
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Z której strony to nie ma znaczenia. Najlepiej oby jak najkrótsze węże były od wpinki równoległej z nagrzewnicy do reduktora.majkaistefan pisze:Witam!
Jeszcze tylko zapytam z ktorej strony (patrzac z siedzenia kierowcy) powinny byc reduktory i czy moga byc podlaczone do nagrzewnicy bo tak chyba u mnie jest.
Majka.
Reduktory jakoś tam grzeją u ciebie w programie ponad 60stopni było o ile pamiętam.
też prawda ale nie wiem czy akurat sobie dobrze zrobiłeś
mniejsza z tym .
Coraz bardziej dostrzegam ze tech był jednak syfem
był BRC -TECH -jest Agis i już innego nie potrzeba .
jeszcze jak mi spali te 20% mniej od techa to już normalnie szok .
Jakby co i ktoś był zainteresowany to mogę opisać techa co mi nie pasowało w nim i gdzie ma babole bo ma spore

mniejsza z tym .
Coraz bardziej dostrzegam ze tech był jednak syfem

był BRC -TECH -jest Agis i już innego nie potrzeba .
jeszcze jak mi spali te 20% mniej od techa to już normalnie szok .
Jakby co i ktoś był zainteresowany to mogę opisać techa co mi nie pasowało w nim i gdzie ma babole bo ma spore

- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
- karol208
- Super Klubowicz
- Posty: 1085
- Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
- Moje auto: A8 D2
- Rocznik: 1994
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Karol
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Fioletowy jest do sondy przed katalizatorem a fioletowo czarny do sondy 2 banku.
Można nie podłączać jeżeli stroi się na korekty, Lepiej wystroić na korekty.
Można nie podłączać jeżeli stroi się na korekty, Lepiej wystroić na korekty.
Ostatnio zmieniony 02 mar 2014, 11:22 przez karol208, łącznie zmieniany 1 raz.