ja czuję różnicę pomiędzy 19 a 20, a Ty na 17 to powinieneś pływaćFOSS pisze:CINEK napisał/a:
taaa... jestem w szoku bo nie czuje praktycznie żadnej różnicy między 17" a 20"
tak więc jak sie te zużyją to kupuje 19" na zime
![]() |
![]() |
![]() |
A8 D3 4.2 Quattro - Forumowa Książka Serwisowa
-
walus30
- CINEK
- Super Klubowicz

- Posty: 5237
- Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
- Lokalizacja: Konstantynów Łódzki
- dice111
- Moderator

- Posty: 6071
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
- drago_o
- Super Klubowicz

- Posty: 8087
- Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
- Lokalizacja: Częstochowa
Nie czaję tego. Ja na LIFT jak dam to zaiwas jest mega sztywny prawie jak na klockach... na comforcie miękko i na dynamiku twardo to raczej normalnie. Co do rozmiaru to ja absolutnie nie odczuwam różnicy 19-20-21 bo na takich już jeździłem...
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
- FOSS
- Super Klubowicz

- Posty: 7579
- Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
- Lokalizacja: WPR
Nie widzę nawet sensu się zakładać.jordan233 pisze:To co chcesz się założyć??FOSS pisze: Kilkukrotnie mówiłem, że trzeba kodować ale tu co lepszy to gada że nic nie trzeba robić, montujesz i działa![]()
-może tylko jeden montowałeś 😂
Wystarczy zajrzeć w kodowanie aby zrozumieć po co się to robi.
Trafisz w podobne wyposażenie to będzie działać poprawnie, nie trafisz to nie będzie.
Sterowniki koduje się po to aby pracowały poprawnie.
I nie, nie montowałem tylko jednego
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
-
jordan233
- Super Klubowicz

- Posty: 1763
- Rejestracja: 12 kwie 2011, 20:56
- Lokalizacja: GBY
Ja tylko mówię że nie"zawsze" trzeba kodować aby ten magiczny moduł zaczął działaćFOSS pisze: Nie widzę nawet sensu się zakładać.
Wystarczy zajrzeć w kodowanie aby zrozumieć po co się to robi.
Trafisz w podobne wyposażenie to będzie działać poprawnie, nie trafisz to nie będzie.
Sterowniki koduje się po to aby pracowały poprawnie.
I nie, nie montowałem tylko jednego
To akurat najbardziej błaha sprawa w D3 przy doposażaniu
Moja ósema nie miała graficznego parka ,oraz kilka innych ósemek ,w większości aut nie trzeba było nic kodować aby to działało poprawnie
ja czuję różnicę między letnimi 20" a zimowymi 20 " z innym ET felgiCINEK pisze:
jestem w szoku bo nie czuje praktycznie żadnej różnicy między 17" a 20"![]()
- CINEK
- Super Klubowicz

- Posty: 5237
- Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
- Lokalizacja: Konstantynów Łódzki
Sądziłem ze tak będzie i tak jest, ale tylko na LIFT. Na dynamicu no czuc troche wiecej komfortu, ale nic nazdwyczajnego w porownaniu do 20". Co za tym idzie na 20" tez jest komfortowoprzy 17" to musi pływać jak cholera
A dzis u mnie zawitał moduł bluetooth z 2008r. I mam juz pelny dostep do telefonu komorkowego
Kolejny mod zaliczony
to nie jest zwykły napęd...to
- FOSS
- Super Klubowicz

- Posty: 7579
- Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
- Lokalizacja: WPR
Ja u siebie jakiś czas temu zmieniłem na inny i cała książka telefoniczna z telefonu pojawiła się dostępna z poziomu autaCINEK pisze:A dzis u mnie zawitał moduł bluetooth z 2008r. I mam juz pelny dostep do telefonu komorkowego![]()
Normalnie "Farciarz Gilmore"CINEK pisze:... i tu jak i w przypadku mkdułu parktronica nie musiałem nic kodowaćzatrybiło od razu.
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- CINEK
- Super Klubowicz

- Posty: 5237
- Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
- Lokalizacja: Konstantynów Łódzki
mówisz, że farciaż...to uważaj.... przy wymianie kół na zimowe zauważyłem, że wahacze górne mają już wyrobioną tuleje i opierają sie na górnym mocowaniu (a mnie zastanawiało co rano tak skrzeczy przy przejazdach przez hopkiFOSS pisze:Normalnie "Farciarz Gilmore"
Tak więc dziś padła decyzja, że jeszcze zainwestuje i wymienię wahacze...i teraz oby Twoja teoria z tym fartem sie sprawdziła, ponieważ już mnie skręca na myśl czy śruba od mocowania górnych wahaczy w zwrotnicy w ogóle sie da ruszyć
Przypominam, że u mnie siedzi jeszcze oryginalne zawieszenie TRW i nie sądzę aby było one w międzyczasie zmieniane przed Duńczyka
to nie jest zwykły napęd...to
- drago_o
- Super Klubowicz

- Posty: 8087
- Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
- Lokalizacja: Częstochowa
To powodzenia, ja też robiłem jakieś półtora roku temuCINEK pisze:Przypominam, że u mnie siedzi jeszcze oryginalne zawieszenie
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
-
jordan233
- Super Klubowicz

- Posty: 1763
- Rejestracja: 12 kwie 2011, 20:56
- Lokalizacja: GBY
- CINEK
- Super Klubowicz

- Posty: 5237
- Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
- Lokalizacja: Konstantynów Łódzki
-
Marcin2013
- Super Klubowicz

- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
CINEK pisze:A dzis u mnie zawitał moduł bluetooth z 2008r. I mam juz pelny dostep do telefonu komorkowego i tu jak i w przypadku mkdułu parktronica nie musiałem nic kodować zatrybiło od razu.
Ta śruba to chyba tylko u mnie wychodzi palcamiCINEK pisze:szczerze...to chyba wole kupić drugą zwrotnice, bo widziałem że po 250zł chodządrago_o pisze:Wtedy trzeba ją grzać, wybijać, ucinać półtora cm, grzać, wybijać, ucinać, grzać, wybijać, ucinać aż wybijesz i wytniesz ją całą po stronie tego wąsa z tyłu
- drago_o
- Super Klubowicz

- Posty: 8087
- Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
- Lokalizacja: Częstochowa
Teraz jak ja już po 12 latach wymieniłem i wyczyściłem wszystko to zawsze jak zrzucam koło to sobie ją odkręcam profilaktycznie i poruszamMarcin2013 pisze:Ta śruba to chyba tylko u mnie wychodzi palcami
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
- CINEK
- Super Klubowicz

- Posty: 5237
- Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
- Lokalizacja: Konstantynów Łódzki
Nie. Działa bardzo szybko, tzn. po wejsciu do auta łączy sie z telefonem w ok. 15sec. i juz praktycznie od tego momentu wszystko działa płynnie.Marcin2013 pisze: nawet widać numer tel. do jordan233 , ten moduł z 2008r. też tak długo mieli numery za każdym uruchomieniem ?
Numery zgrałem zobie do pamieci modułu, tak ze je musze wchodzic w telefon i ksiazke itp, tylko w NET i juz mam wszystkie numery dostepne.
to nie jest zwykły napęd...to






