Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 99 3.7PB ] kalirbracja czujnikia skretu

Awatar użytkownika
nynek16
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 182
Rejestracja: 30 gru 2010, 23:40
Lokalizacja: Wałcz

[D2 99 3.7PB ] kalirbracja czujnikia skretu

Post autor: nynek16 » 01 sie 2012, 11:38

ktoę może zna procedure kalibracji czujnika skrętu?
mam polski vag 4.9 i 2.5 i nie wiem co dalej i czy ten pseudo sprzet sie nada?
Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia To świat którego muzyką jest ryk silników.

Awatar użytkownika
k44761
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 501
Rejestracja: 22 maja 2011, 10:49
Lokalizacja: Lubin

Post autor: k44761 » 11 sie 2012, 22:01

Najlepszy do tego byłby jednak VCDS.
Sprawdź najpierw czy kodowanie sterownika to nie same zera. Jeśli wymieniałeś sterownik będą same zera i trzeba najpierw sterownik zakodować. Wtedy pisz, napiszę login i ustalimy kodowanie. Jeśli nie masz zer to ustaw kierownicę do jazdy na wprost, później połącz się z [03] ABS potem measurments blocks, blok 5 miejsce 1 to pozycja kierownicy, powinno być od -5 do 5 stopni, jak lekko poruszysz ma się zmieniać.
Teraz procedura - wykasuj błędy (bez tego nie zrobisz adaptacji), później LOGIN, wpisz 40168, później basic settings, grupa pierwsza i GO!.
Elektronika samochodowa.

Awatar użytkownika
merc4891
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 65
Rejestracja: 01 gru 2010, 00:10
Lokalizacja: zach-pom ZSZ

Post autor: merc4891 » 02 gru 2012, 17:09

też, mam podobny problem i próbowałem coś z tym z robic i nic.kiedy w chodze w BASIC SETTINGS nie chce sie połączyć wyskakuje okienko SORRY (dalej nie pamiętam).i gdzie sprawdzić kodowanie sterownika?

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 02 gru 2012, 21:29

kodowanie sterownika jak jest złe to ci piszczy i wyświetlacz mruga
trudno tego nie zobaczyć :-P

Awatar użytkownika
merc4891
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 65
Rejestracja: 01 gru 2010, 00:10
Lokalizacja: zach-pom ZSZ

Post autor: merc4891 » 08 gru 2012, 09:20

niech ktoś napisze jak skalibrować ten czujnik skrętu.krok po kroku

szeryfisch
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1400
Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szeryfisch » 08 gru 2012, 20:01

z tego co pamietam to nie trzeba kalibrowac czujnika skretu zadnym interfejsem. Wystarczy pokrecic kierownica i juz. Kilkukrotnie wymienialem tasmy pod kierownica i nigdy nie bylo problemu.
Moze zacznijmy od tego jakie sa bledy?
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 09 gru 2012, 09:25

ja miałem tylko błąd czujnika skrętu i po wymianie taśmy to samo
i okazało się że taśmę miałem ok :mrgreen:
a błąd jak był to jest

szeryfisch
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1400
Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szeryfisch » 09 gru 2012, 20:07

moze podaj nr bledu
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia

Awatar użytkownika
merc4891
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 65
Rejestracja: 01 gru 2010, 00:10
Lokalizacja: zach-pom ZSZ

Post autor: merc4891 » 10 gru 2012, 14:40

jestem w delegacji i nie mam możliwości sprawnienia.objawy są takie że przejade autkiem około 10km i zapalają mi sie lampki ABS i ESP.i zaczeło sie to po wymianie pąpy doładowującej 8E0614175

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 12 gru 2012, 18:56

Ustawienie podstawowe
Czujnik kąta skrętu (G85) Calibration

[Wybierz]
[03 - Hamulce ABS]

[Fault Codes - 02]
[Done, Go Back]

Obrócić kierownicę co najmniej 30 ° w lewo i ponownie prosto.

[Pom. Blocks - 08]
Grupa 005 pole 1 (Steering Angle Sensor-G85-)
Specyfikacja: 0,0 °
Tolerancja (gdy prosto): ± 5,0 °
[Done, Go Back]

[Login - 11]
Lub [Coding - 11], jeśli się nie jest pokazany
Wpisz 40168
[Do It!]

[Basic Settings - 04]
Grupa 001
[Idź!]
[Done, Go Back]

[Fault Codes - 02]
Wszystkie kody błędów powinny zniknęły.
[Done, Go Back]

[Close Controller, Go Back - 06]

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 10 paź 2018, 15:44

jestem w delegacji i nie mam możliwości sprawnienia.objawy są takie że przejade autkiem około 10km i zapalają mi sie lampki ABS i ESP.i zaczeło sie to po wymianie pąpy doładowującej 8E0614175
przeplywka
bądź sobą, wariatów też lubią

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 10 paź 2018, 19:39

merc4891 pisze:jestem w delegacji i nie mam możliwości sprawnienia.objawy są takie że przejade autkiem około 10km i zapalają mi sie lampki ABS i ESP.i zaczeło sie to po wymianie pąpy doładowującej 8E0614175
A sprawdzana była pompa wcześniej? Może kupiłes padniętą?
to nie jest zwykły napęd...to

PAlllUCH
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 106
Rejestracja: 26 cze 2010, 11:21
Lokalizacja: Chojnice

Post autor: PAlllUCH » 21 mar 2020, 19:28

Hej. Odkopie trochę temat.
Maglownica po regeneracji. I zaczęły się problemy :)
Najpierw pękł przewód ze spiralą zasilający maglownice, wymieniony na nowy, tzn zwykły wąż z końcówkami. Ale do rzeczy...
Wywaliło błąd 1044 czyli kodowanie ABS
Po ustawieniu kierownicy w pozycji zero grupa 005 tolerancja 5% , i dalszej procedurze kodowania sterownika wszystko zgasło ładnie pięknie.
JAZDA TESTOWA
Coś zaczęło jakby trzeć w kierownicy przy maksymalnym skręcie w lewo i klops, wysypało błąd czujnika skrętu. Wchodząc ponownie w grupę 005 i kręcąc kierownicą wartości wychylenia się nie zmieniają, wartość ciągle 0.
Tu moje pytanie czy mogła spaść jakaś taśma w tym czujniku, czy mogła się ukręcić czy coś podobnego. Pytanie drugie jak dobrać się do owego czujnika...


Postępy w pracy. Kierownica rozebrana, taśma nawinięta jeszcze raz... i... czujnik skrętu się ożywił. Kalibracja wykonana, kierownica w pozycji 0 (+ - 5) i niby wszystko pięknie ale :)
Po przekroczeniu ok 35km/h błąd czujnika skrętu dalej wyskakuje :( Nie miałem czasu jeszcze ustawić zbieżności (kierownica przekręcona ok 30 stopni ) czy to może mieć wpływ... Czy może mój program VAG COM 3.11 nie do końca ''legalny'' nie jest w stanie zapamiętać ustawień czy coś w tym stylu.


Po temacie. Ustawiona zbieżność i w końcu ZERO błędów :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl