Kolego, czy mógłbyś podać nr tej pompy?Mucholejkolator pisze:Do posiadaczy zacisków Brembo na przedniej osi - większa pompa hamulcowa z tłoczkiem 27mm pasuje plug&play od D3. Oczywiście jest potrzebna ze zbiorniczkiem w komplecie.
![]() |
![]() |
![]() |
Brembo z S8 FL w A8 preFL
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
- Simone331
- Super Klubowicz
- Posty: 1269
- Rejestracja: 15 sty 2012, 18:16
- Lokalizacja: GS / TN
- Mucholejkolator
- Super Klubowicz
- Posty: 561
- Rejestracja: 27 cze 2010, 23:17
- Lokalizacja: Lublin
krzychu22.p1i pisze:Kolego, czy mógłbyś podać nr tej pompy?
Wychodzi na to, że tak. Widziałem dwa rodzaje pomp od D3 na allegro z tym że jedna była bodajże od S8.Simone331 pisze:A czy wszystkie wersje silnikowe w D3 miały taką samą pompę?
Dzisiaj dalsza część modów - po montażu pompy z D3 do zera kasuje się luz na pedale i po zagrzaniu hebli zaczynają same hamować :-/ Trzeba to ustawić na tym bolcu co wchodzi w pompę bo nie da się jeździć. Jak ogarnę temat to napisze co i jak.
- Simone331
- Super Klubowicz
- Posty: 1269
- Rejestracja: 15 sty 2012, 18:16
- Lokalizacja: GS / TN
Dawaj, dawaj. :-DMucholejkolator pisze:Jak ogarnę temat to napisze co i jak.
Jeszcze trochę i dzięki Tobie co druga klubowa D2-ka będzie miała pompę z D3. :-P
U siebie pomimo Brembo w standardzie i tak nie jestem zadowolony z jakości tego cuda, więc jakiś mod mile widziany, a Twoja propozycja jeśli zda egzamin będzie jak najbardziej odpowiednia.

- Simone331
- Super Klubowicz
- Posty: 1269
- Rejestracja: 15 sty 2012, 18:16
- Lokalizacja: GS / TN
Z miłą chęcią. Ale jeszcze nie teraz i nie do tego auta. :-PApophis pisze:Simone331, Ja nie widze problemu żebys sobie zapodał hebelki z RSy i te to dopiero będa skuteczne
eSy nie chce zbytnio modyfikować, ale tak jak wspomniałem wyżej hamulce bym poprawił, a podmiana pomp (jeśli zadziała) byłaby tu jak najbardziej na miejscu. Raz to nie rzuca się w oczy, a zabieg raczej budżetowy.

- Mucholejkolator
- Super Klubowicz
- Posty: 561
- Rejestracja: 27 cze 2010, 23:17
- Lokalizacja: Lublin
Fizyka raczej mówi, że zwiększenie średnicy tłoczka pompy zmniejszy przełożenie siły działającej na klocki :-? Ale znawcy wspominają o większej wydajności większej pompy itd. Racja, ale mi chodzi o to żeby nie musieć deptać dwoma nogami o pedał żeby auto hamowało... Na pewno skrócił się skok pedału ale myślę, że do większej pompy jest potrzebne większe serwo.
Zobaczymy jak to poskładam do piątku. Muszę jeszcze posprawdzać czy aby na pewno mam szczelne całe podciśnienie :-/ Ja jednak po wczorajszej przejażdżce byłbym skłonny założyć na próbę nawet mniejsza pompę od fabrycznej. Przede wszystkim muszę teraz dobrze wyregulować pedał wzg. pompy a raczej serwo wzg. pompy i wtedy zobaczymy. Serwo też musi mieć zakres ruchu żeby się stopniowo uruchamiało.
Zobaczymy jak to poskładam do piątku. Muszę jeszcze posprawdzać czy aby na pewno mam szczelne całe podciśnienie :-/ Ja jednak po wczorajszej przejażdżce byłbym skłonny założyć na próbę nawet mniejsza pompę od fabrycznej. Przede wszystkim muszę teraz dobrze wyregulować pedał wzg. pompy a raczej serwo wzg. pompy i wtedy zobaczymy. Serwo też musi mieć zakres ruchu żeby się stopniowo uruchamiało.
- Mucholejkolator
- Super Klubowicz
- Posty: 561
- Rejestracja: 27 cze 2010, 23:17
- Lokalizacja: Lublin
Lipa, pompa od d3 ma jednak dłuższy o ok 2mm trzpień i po zagrzaniu hamulców luz kasuje się i auto zaczyna samo zwalniać... Poza tym do większej pompy potrzebne jest większe serwo - na dużej pompie jeszcze więcej siły trzeba wkładać w hamowanie.
Ja dzisiaj założyłem "wzmacniacz siły hamowania" - dodatkowy baniak na przewodzie od podciśnienia zwiększający pojemność serwa. Efekt jest zaskakujący - zmniejszona została siła potrzebna do hamowania! Poza tym moje żółte klocki EBC kiepsko wgryzają się w tarcze jak są zimne. Dwa - mam wrażenie, że nie do końca moje serwo jest sprawne. Dzisiaj coś syczało z niego po zgaszeniu silnika z zamontowanym baniaczkiem <niewiem>
Może w przyszłym tygodniu wymienię serwo i zobaczymy
Ja dzisiaj założyłem "wzmacniacz siły hamowania" - dodatkowy baniak na przewodzie od podciśnienia zwiększający pojemność serwa. Efekt jest zaskakujący - zmniejszona została siła potrzebna do hamowania! Poza tym moje żółte klocki EBC kiepsko wgryzają się w tarcze jak są zimne. Dwa - mam wrażenie, że nie do końca moje serwo jest sprawne. Dzisiaj coś syczało z niego po zgaszeniu silnika z zamontowanym baniaczkiem <niewiem>
Może w przyszłym tygodniu wymienię serwo i zobaczymy

- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
- Simone331
- Super Klubowicz
- Posty: 1269
- Rejestracja: 15 sty 2012, 18:16
- Lokalizacja: GS / TN
Pytajkrzychu22.p1i pisze:Gdzie dopadnie pewne nowe tarcze od S4 b6? na alle są ogłoszenia z gładkimi i wierconymi zimmermana.
http://www.a8team.pl/sid,u,4113.htm
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
- FOSS
- Super Klubowicz
- Posty: 7579
- Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
- Lokalizacja: WPR
W zwykłym po-liftowym A8 D2 4.2V8 zamiast dłubać eSkowe Brembo albo wrzucać jakieś wydumki z S4/RS4 z adapterami, podkładkami, dystansami to można praktycznie p&p wrzucić na przód fabryczny zestaw od D3 z tarczami 360mmkrzychu22.p1i pisze:Do Sid'a mam 50kmZobaczymy, bo już niedługo z tylu będą jęki a z przodu za jakieś 3-6tys km. Już teraz bym zrobił przód z tarczą 360mm ale szkoda wyrzucać klocki.. Tarcze z przodu i z tyłu są jeszcze ori CCCO zajechane jak sandały Jezusa
![]()

FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-