Limitowana wersja Audi S8 D2?
Limitowana wersja Audi S8 D2?
Czy ktoś słyszał o limitowanej wersji S8 D2?
Czym się różnią jeśli takowe istnieją?
Czym się różnią jeśli takowe istnieją?
Tam gdzie kończy się ekonomia, tam zaczyna się zabawa
Limitowane wersje S8 D2 to są te co mają pod maską 2,5 tdi i znaczek S8 na klapieludipl pisze:Czy ktoś słyszał o limitowanej wersji S8 D2?
Czym się różnią jeśli takowe istnieją?
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Dodam też o możliwości S8 i 3.3TDI razem na klapie (widziałem i macałem tego mieszańca ) Po okolicy jeździ A8 preFL i ma 2 znaczki (A8 i S8 retro obok siebie) Wczoraj widziałem pod pracą starą A6 C4 i miała naklejkę A8 2.5 TDI Ludzie to mają fantazję.pb41ns pisze:to jestem jeden z nielicznych co widziałem takie cóś :mrgreen: :lol:mdamian pisze:Limitowane wersje S8 D2 to są te co mają pod maską 2,5 tdi i znaczek S8 na klapieludipl pisze:Czy ktoś słyszał o limitowanej wersji S8 D2?
Czym się różnią jeśli takowe istnieją?
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
aż monitor oplułem , wiedziałem , że ktoś się czepi biednych 1.9
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
pra pra pra babcia Wiki :-P mówi że :
Pierwsza generacja S8 zadebiutowała pod koniec 1996, a wyszła z produkcji w 2003. Dostępne silniki o wariantach mocy od 340 do 360 KM. Silnik miał pojemność 4.2 l w dwóch wersjach. Standardowo oferowane było 5 biegowe skrzynie automatyczne (tip-tronic) a na życzenie 6-biegowe manualne skrzynie Getraga. W standardzie znajdowało się m.in. quattro. Silnik z jakiego korzysta pierwsza generacja S8 to 4.2 litrowy motor jaki oryginalnie znalazł się w modelu A8 tyle, że posiadał on 300 KM. W modelu S8 powiększono w nim moc do 340 a później przy okazji face-liftingu w 1999 roku do 360 KM dodatkowo wprowadzając 5 zaworów na cylinder. Ciekawostką jest to że od 2900 do 6000 obrotów na minutę silnik generuje 90% swojej mocy, dzięki temu, więc moment obrotowy w każdym przedziale jest duży.
Najmocniejsza wersja 1.9 TTTTDIlpg z czterema turbinami na podtlenku gazotu
osiagał 470KM na zamówienie można było otrzymać pakiet + wyróżniający sie emblematem NASA na tylnej klapie podnoszący moc do 507KM był jeszcze tajny projekt M Power z napędem jądrowym, legędy głoszą że podczas testów przyśpieszeń do 100km/h przeniósł się w czasie i nikt nie wie gdzie on teraz jest.
a tak na poważnie to jedynie MTM
Pierwsza generacja S8 zadebiutowała pod koniec 1996, a wyszła z produkcji w 2003. Dostępne silniki o wariantach mocy od 340 do 360 KM. Silnik miał pojemność 4.2 l w dwóch wersjach. Standardowo oferowane było 5 biegowe skrzynie automatyczne (tip-tronic) a na życzenie 6-biegowe manualne skrzynie Getraga. W standardzie znajdowało się m.in. quattro. Silnik z jakiego korzysta pierwsza generacja S8 to 4.2 litrowy motor jaki oryginalnie znalazł się w modelu A8 tyle, że posiadał on 300 KM. W modelu S8 powiększono w nim moc do 340 a później przy okazji face-liftingu w 1999 roku do 360 KM dodatkowo wprowadzając 5 zaworów na cylinder. Ciekawostką jest to że od 2900 do 6000 obrotów na minutę silnik generuje 90% swojej mocy, dzięki temu, więc moment obrotowy w każdym przedziale jest duży.
Najmocniejsza wersja 1.9 TTTTDIlpg z czterema turbinami na podtlenku gazotu
osiagał 470KM na zamówienie można było otrzymać pakiet + wyróżniający sie emblematem NASA na tylnej klapie podnoszący moc do 507KM był jeszcze tajny projekt M Power z napędem jądrowym, legędy głoszą że podczas testów przyśpieszeń do 100km/h przeniósł się w czasie i nikt nie wie gdzie on teraz jest.
a tak na poważnie to jedynie MTM
pra pra pra babcia Wiki może jest i fajna ale niestety informacje bywają czasem nieścisłe więc dodam kilka słów co by nie powtarzać później nieprawdziwych rzeczy ;-)ernesto pisze:pra pra pra babcia Wiki :-P mówi że :
Model D2 był produkowany do 2002 roku a nie 2003.... zarówno A8 jak i S8.ernesto pisze:Pierwsza generacja S8 zadebiutowała pod koniec 1996, a wyszła z produkcji w 2003.
Były wprawdzie wersje z roku modelowego 2003 (takie właśnie miałem S8) ale rok produkcji to w dalszym ciągu 2002.
Pod koniec roku 2002 (sierpień czy wrzesień, chyba jakoś tak) wyjechały z fabryki pierwsze A8 z modelu D3 co jest równoznaczne z zaprzestaniem produkcji modelu D2.
O ile przed-liftowy silnik od S8 miał sporo wspólnego z przed-liftowym silnikiem od A8 to należy zauważyć że w modelu po-liftowym silnik, pomimo tej samej pojemności, zmienił się konkstrukcyjnie dosyć znacznie. Inna liczba zaworów, inne głowice, inny rozrząd, inna przepustnica, innych wiele elementów silnika jak i jego oprzyrządowania.ernesto pisze:Dostępne silniki o wariantach mocy od 340 do 360 KM. Silnik miał pojemność 4.2 l w dwóch wersjach. (...) Silnik z jakiego korzysta pierwsza generacja S8 to 4.2 litrowy motor jaki oryginalnie znalazł się w modelu A8 tyle, że posiadał on 300 KM. W modelu S8 powiększono w nim moc do 340 a później przy okazji face-liftingu w 1999 roku do 360 KM dodatkowo wprowadzając 5 zaworów na cylinder.
Podobnie jak w przed-liftach tak i w po-liftach silnik od po-liftowego S8 jest konstrukcyjnie bardzo podobny do po-liftowego silnika z A8.
Moc i moment to dwa inne parametry które wcale nie idą ze sobą w parze... tzn. przyrost mocy nie równa się proporcjonalny przyrost momentu.ernesto pisze:Ciekawostką jest to że od 2900 do 6000 obrotów na minutę silnik generuje 90% swojej mocy, dzięki temu, więc moment obrotowy w każdym przedziale jest duży.
Ale trzeba przyznać że dzięki zmiennej geometrii kolektora dolotowego oraz faz rozrządu silniki te mają bardzo fajną charakterystykę..... z dołu sporo momentu obrotowego a na górze spora moc ;-)
Z tym to nie dyskutuję.... Limited Edition pełną gębą :lol:ernesto pisze:Najmocniejsza wersja 1.9 TTTTDIlpg z czterema turbinami na podtlenku gazotu
osiagał 470KM na zamówienie można było otrzymać pakiet + wyróżniający sie emblematem NASA na tylnej klapie podnoszący moc do 507KM był jeszcze tajny projekt M Power z napędem jądrowym, legędy głoszą że podczas testów przyśpieszeń do 100km/h przeniósł się w czasie i nikt nie wie gdzie on teraz jest.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Hahahahahahaha prawie monitor oplułem , bekaernesto pisze:....
Najmocniejsza wersja 1.9 TTTTDIlpg z czterema turbinami na podtlenku gazotu
osiagał 470KM na zamówienie można było otrzymać pakiet + wyróżniający sie emblematem NASA na tylnej klapie podnoszący moc do 507KM był jeszcze tajny projekt M Power z napędem jądrowym, legędy głoszą że podczas testów przyśpieszeń do 100km/h przeniósł się w czasie i nikt nie wie gdzie on teraz jest.
a tak na poważnie to jedynie MTM
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.