ja tam nie wiem co wy widzicie w tych S8 ?? zawieche mozna zmienic a przy posiadanych 310 km co za roznica miec te 30km więcej ?? jakie sa jeszcze roznice? znaczki na grillu kierownica ? co jeszcze? zegary ? zanim kupilem A8 chcialem kupic S8 ale tak sobie mysle to co mam na dzien dobry do zrobienia zaplace sporo wiecej za znaczek S8 czesci eksploatacyjne sa znacznie drozsze od A8 a komfort ?? ten sam i 30 KM heh rozumiem jak by to byla roznica 90 vs 120Km to ok ale takkkkk ??? ktos mi wytlumaczy ??
preston81 pisze:ja tam nie wiem co wy widzicie w tych S8 ??
(...)
ktos mi wytlumaczy ??
Po pierwsze to nie 30KM tylko 50KM i 20Nm.
Po drugie inna charakterystyka pracy silnika i skrzyni biegów.
A po trzecie S8 to S8, topowa wersja limuzyny z nutką motorsportu.
Może nie w tej skali i nie w tych pieniądzach ale twoje pytanie można przełożyć na kupującego MB SLS'a....... ktoś kupuje zwykłego, inny kupuje wersję AMG a jeszcze inny płaci krocie i kupuje wersję AMG Black Series.
Też można zapytać: Po co on kupuje te Black Series?.... Przecież to tylko odelżone i ciut wzmocnione zwykłe SLS AMG. Głupota?... Nie, wystarczy chęć posiadania czegoś wyjątkowego, czegoś czego nie posiada każdy a tylko wąska grupa ludzi..... i nic więcej nie potrzeba chociaż można by było znaleźć wiele innych powodów czy motywatorów <tjaa>
Podobnie jest z S8.... i czy chodzi tu o nowe auto z salonu czy używane wciąż S8 jest topowe i jest ich zdecydowanie mniej niż zwykłego A8... i jeżdżenie wersją S zawsze będzie postrzegane inaczej niż zwykłym A.
Zresztą sam fakt, że tak dużo osób upodabnia swoje zwyczajne auta do ich topowych wersji świadczy o tym, że te topowe wciąż są uznawane za topowe.
Ostatnio zmieniony 03 sty 2014, 13:14 przez FOSS, łącznie zmieniany 1 raz.
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa) inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
ale jakie są te "akcenty" 40KM ktorych szary czlowiek nie wyczuje ? sportowe zawieszenie na naszych drogach typu ser szwajcarski ? znaczek S na grillu ? po czym można ją jeszcze odseparowac od "zwykłych , pospolitych A8"
jeszcze pytanie techniczne skrzynia od Ski nie poleci w A8 ??
racja po prostu wlazlem w otomoto i zaczalem szukac wiekszosc d2 miala te 340 zdecydowana mniejszosc byla po FL dlatego przyjalem te 30 KM wiecej nie 50 ..
coś ominąłęm może jakoś wizualnmie z zewnątrz odbiega od A8? pytam bo nie wiem chce wiedzieć na czym polega ich fenomen bez zadnej ironii z mojej strony
ja myslalem zeby S8 kupic...ale jakos sie tych 360PS chyba wystraszylem <niewiem> juz przed tymi 310PS jakis taki respekt czuje...
Ale jak to zawsze Foss idealnie wyszukanymi słowami ujął :
FOSS pisze:Podobnie jest z S8.... i czy chodzi tu o nowe auto z salonu czy używane wciąż S8 jest topowe i jest ich zdecydowanie mniej niż zwykłego A8... i jeżdżenie wersją S zawsze będzie postrzegane inaczej niż zwykłym A.
Zresztą sam fakt, że tak dużo osób upodabnia swoje zwyczajne auta do ich topowych wersji świadczy o tym, że te topowe wciąż są uznawane za topowe.
Jednak jak sie widzi to S z tym calym pakietem stylizacyjnym to nie to samo co "zwykle" A8
ja sie wystraszyłem po telefonie do ASO no i miałem fajna s8 w krk na 20" RH z dobra historią wlg vin,za 23+ opłaty +pakiet startowy pewnie i 30 by pękło więc sobie odpuściłem bo dac za d2 30+ to lepiej dolozyc do d3 lub jakiegos innego auta lub kupic taniej a8 d2 i ja ładnie doinwestowac nawet za całą ta różnice kwoty
Wystarczy prześledzić historie pierwsze chromy pojawiły się na Audi w 1988r kiedy to zapoczątkowało V8. Symbol prestiżu i luksusu. Chodziło o to by ludzie odróżniali ten model od 100 c3. mimo iż wymiary obu modeli nie różnią się za wiele to V8 wizualnie wydaje się większe.
Potem nastąpiła era A8. Gdzie w 1994 r miała pełne chromy A4 B5 i A6 C4 nawet o tym nie marzyły. Zaczęto wprowadzać podczas liftingów czy wersji de-sport takich jak późne S6 C4 4.2 z końcówki produkcji.
Z biegiem czasów zaczęto wprowadzać ten image do reszty modeli grupy Audi VW.
Pozbawienie A8 elementów chromowanych to moim zdaniem jest jak degradacja Generała do rangi Kapitana.
Bo na zdjęciu zamieszczonym przez Krzyśka parę postów wyżej bardziej przypomina A6 C4 klase średnią wyższą niż A8 The Limo
<jezu> no to jedziemy po kolei
ło matko porównywać V8 i C3... kogoś tu poniosło
C3 to już po latach paździerz - te wycięte jak flexem nadkola z przodu,
chudziutkie relingi itp. ech nie ta liga
jakbyś A4 i A8 porównywał
A6 C4 miało chromy
jedyna różnica di A8 D2 z tamtych lat to jeden paseczek na boku na listwach
o tym miało C4 marzyć?
co ma znaczyć de-sport? S6 C4 występowało od początku od 94' nie był to jedynie koniec produkcji
preston81 pisze:ale jakie są te "akcenty" 40KM ktorych szary czlowiek nie wyczuje ? sportowe zawieszenie na naszych drogach typu ser szwajcarski ?
wyczuje, wierz mi jak już foss wspomniał moc to nie wszystko różnica momentu plus inne oprogrmowanie/przełożenia skrzyni i jest różnica
sportowe zawieszenie - to juz pitolenie bo do sportu to podejrzewam
że w RSach daleko audice nawet eSy są dosyć "kanapowe" w s4 jak wsadziłem
koni o skręciłem na max to dopiero był początek zabawy
hamulce brembo we FL - o! to jest argument
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum. wyPAD 2020
a6 c4 przy a8 wygląda jak chart przy mastifie, troszke chudsze i tylek ma jakos innaczej wyprofilowany raczej nie da sie ich ze soba pomylic ok hamulce wazna sprawa wczesniej zapomnialem jeszcze o grillu tez jest inny
preston81, dochodzą jeszcze rozpórki zawieszenia, przód i tył oczywiście, tak jak i znaczki możesz sobie domontować do zwykłego A8, Twoja sprawa.
No i A8 nie kręci się do 7 tys obrotów, tego już nie dokupisz :p
sebos17 pisze:preston81, dochodzą jeszcze rozpórki zawieszenia, przód i tył oczywiście, tak jak i znaczki możesz sobie domontować do zwykłego A8, Twoja sprawa.
No i A8 nie kręci się do 7 tys obrotów, tego już nie dokupisz :p
Wystarczy sterownik od S8 żeby A8 kręciło się ponad 7 tys
co mnie najbardziej dziwi to fakt, że rozrząd w silnikach V8 nie jest na łańcuchu ile mniej kosztów, bulu głowy, przy zakupie, czy wymieniac, a czy nie pęknie itp...
a tak poza tym to krecenie do 7 tys. raczej nigdy nie jest zdrowe dla silnika... <lipa>
martin_rs4 pisze:
a tak poza tym to krecenie do 7 tys. raczej nigdy nie jest zdrowe dla silnika... <lipa>
ojj tamm a ja myśle, ze jakby było nie zdrowe to by tak nie było tylko jak w zwykłym a8. Chyba, ze było gdzies opisane jakies skutki tego to spoko (chociaż można mowic o tym tak jak ze skrzynia i olejem , który jest dożywotni <jezu> ). A w sumie w nie jednym aucie się kreci powyżej 7tysi i jakas zyja