![]() |
![]() |
![]() |
[D2 FL ALL ] Zaciski tył 2 tłoczki
-
- Forum Audi A8
- Posty: 16
- Rejestracja: 04 lut 2014, 16:26
- Lokalizacja: Wro
[D2 FL ALL ] Zaciski tył 2 tłoczki
witam szukalem ale nie znalazlem czy ktos podpasowal jakis lepszy zacisk na tyl przynajmniej 2 tloczkowy albo 4 ??
Ostatnio zmieniony 08 lut 2014, 11:32 przez mariosrs, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 265
- Rejestracja: 11 sty 2012, 12:00
- Lokalizacja: Kraków
Re: zaciski tył tarcze z czego pasują 2 tłoczki l
<jezu> a cóż to za zatrważający pomysł ? Wpadło Ci do głowy jak bardzo zmieni się rozkład sił hamowania ? Przerażacie mnie, tworzenie modyfikacji bez podstawowej wiedzy na zasadzie bo pasuje . Do przyjecia jest zmiana tyłu i przodu na zasadzie amatorskiej w sposob taki że dobierasz układ hamulcowy od podobnego auta ale i co za tym idzie ,przynajmniej powinno przeliczenie siły wspomagania co najcześciej wymusza wymianę serwa ,pompy, przewodów itd... nie wspominając o systemach elektrycznego wspomagania hamowania i całeż elektronicznej menażerii, a co jest kolokwialnie mówiąc olewane . Przepraszam ,że w mojej odpowiedzi nie ma zawartej informacji o którą prosiłeś ale niech będzie on "czerwoną lampką" dla domowych inzynierów.mariosrs pisze:witam szukalem ale nie znalazlem czy ktos podpasowal jakis lepszy zacisk na tyl przynajmniej 2 tloczkowy albo 4 ??
Auta ,a raczej ulepy z tego typu "modami"omijam z daleka .
Złego diabli nie biorą ...
- FOSS
- Super Klubowicz
- Posty: 7579
- Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
- Lokalizacja: WPR
mariosrs, po części przychylam się do słów kolegi Pepeka...... po części bo powstrzymam się od oceny tego pomysłu a zacznę od pytań:
- o co chodzi z tymi zaciskami?
- jaki jest cel tych przeróbek?
- jaki masz pomysł na całość?
- co na tą chwilę masz zrobione?
- co z przodem?
- o co chodzi z tymi zaciskami?
- jaki jest cel tych przeróbek?
- jaki masz pomysł na całość?
- co na tą chwilę masz zrobione?
- co z przodem?
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- sebos17
- Super Klubowicz
- Posty: 768
- Rejestracja: 09 sty 2010, 23:22
- Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Według mojej wiedzy, z uwagi na ręczny hamulec nie założysz innych zacisków jak jedno tłoczkowe.
Duże zaciski masz w RS6 C5, RS4, VW Phaeton
Rozwiewając kolejne pytania, dlaczego nie da się 4-ro tłoczkowych założyć od porsche, odpowiadam, prosiaki mają ręczny hamulec bębnowy. Okładzina zaciska o bęben, a zaciski działają tylko z pompy.
edit:
chyba subaru miało dwu tłoczkowe z ręcznym
Albo założyć 4-ro tłoczkowe i przerobić ręcznym na hydrauliczny
Duże zaciski masz w RS6 C5, RS4, VW Phaeton
Rozwiewając kolejne pytania, dlaczego nie da się 4-ro tłoczkowych założyć od porsche, odpowiadam, prosiaki mają ręczny hamulec bębnowy. Okładzina zaciska o bęben, a zaciski działają tylko z pompy.
edit:
chyba subaru miało dwu tłoczkowe z ręcznym
Albo założyć 4-ro tłoczkowe i przerobić ręcznym na hydrauliczny

- FOSS
- Super Klubowicz
- Posty: 7579
- Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
- Lokalizacja: WPR
Ale pytanie po co??sebos17 pisze:... chyba subaru miało dwu tłoczkowe z ręcznym
Albo założyć 4-ro tłoczkowe i przerobić ręcznym na hydrauliczny![]()
Czy przód jest zmieniony?
Co jest z przodu założone?
Zmiana samego tyłu to moim zdaniem pomyłka....
co z rozkładem sił hamujących??.....
co z układem ABS a tym bardziej z ESP w sytuacji awaryjnej??
Wszelkie dywagacje i tak niewiele dadzą dopóki mariosrs nie opisze o co dokładnie chodzi <tjaa>
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- tutenhamon
- Super Klubowicz
- Posty: 1674
- Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
- Lokalizacja: Choszczno
Ja tam jestem za serią no ewentualnie jak koledzy wyżej insynuują coś z RS .Musisz mieć bardzo słabe haki skoro doszukujesz się tak futurystycznych rozwiązań , może warto poświęcić więcej uwagi układowi który posiadasz w aucie zadbać o niego : nowe tarcze nawiercane ,klocki coś z górnej pułki .To w zupełności powinno wystarczyć
.

-
- Forum Audi A8
- Posty: 16
- Rejestracja: 04 lut 2014, 16:26
- Lokalizacja: Wro
Witam ponownie chodzi mi o to by zmienic przod na 6 tłoczkowe np cayenne i do tego tyl np 2 tloczkowe jak ma subaru.....FOSS pisze:Ale pytanie po co??sebos17 pisze:... chyba subaru miało dwu tłoczkowe z ręcznym
Albo założyć 4-ro tłoczkowe i przerobić ręcznym na hydrauliczny![]()
Czy przód jest zmieniony?
Co jest z przodu założone?
Zmiana samego tyłu to moim zdaniem pomyłka....
co z rozkładem sił hamujących??.....
co z układem ABS a tym bardziej z ESP w sytuacji awaryjnej??
Wszelkie dywagacje i tak niewiele dadzą dopóki mariosrs nie opisze o co dokładnie chodzi <tjaa>
-
- Forum Audi A8
- Posty: 16
- Rejestracja: 04 lut 2014, 16:26
- Lokalizacja: Wro
hamulce sa ok poza tym ze jak sie rozgrzeja to czuc bicie w prawym kole delikatne wiec jak skoncze klocki to nowe tarcze i klocki musze zalozyc i z tad pomysl by odrazu wsadzic cos wiekrzego widzialem taka s8 wlasnie z przodem z cayenne 6 tloczkowe i roznica jest dosc wyczuwalna...tutenhamon pisze:Ja tam jestem za serią no ewentualnie jak koledzy wyżej insynuują coś z RS .Musisz mieć bardzo słabe haki skoro doszukujesz się tak futurystycznych rozwiązań , może warto poświęcić więcej uwagi układowi który posiadasz w aucie zadbać o niego : nowe tarcze nawiercane ,klocki coś z górnej pułki .To w zupełności powinno wystarczyć.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 361
- Rejestracja: 04 maja 2010, 13:24
- Lokalizacja: Chojnice
Hej ja mam zmienione na przód z cayenne i powiem Ci że wystarczy taka zmiana na tył ewntualnie można zmienić tarcze na większą bodajże po zamontowaniu adapterów podejdzie z Audi S4mariosrs pisze:Witam ponownie chodzi mi o to by zmienic przod na 6 tłoczkowe np cayenne i do tego tyl np 2 tloczkowe jak ma subaru.....FOSS pisze:Ale pytanie po co??sebos17 pisze:... chyba subaru miało dwu tłoczkowe z ręcznym
Albo założyć 4-ro tłoczkowe i przerobić ręcznym na hydrauliczny![]()
Czy przód jest zmieniony?
Co jest z przodu założone?
Zmiana samego tyłu to moim zdaniem pomyłka....
co z rozkładem sił hamujących??.....
co z układem ABS a tym bardziej z ESP w sytuacji awaryjnej??
Wszelkie dywagacje i tak niewiele dadzą dopóki mariosrs nie opisze o co dokładnie chodzi <tjaa>
Było S8....

-
- Forum Audi A8
- Posty: 16
- Rejestracja: 04 lut 2014, 16:26
- Lokalizacja: Wro
-
- Super Klubowicz
- Posty: 361
- Rejestracja: 04 maja 2010, 13:24
- Lokalizacja: Chojnice
Różnica jest ogromna ja zmieniałem u siebie tarcze zaciski klocki i przewody, do zamontowania potrzebne są podkładki oduwające zacisk, wydaje mi się że to najlepiej wydane pieniądze w tym aucie, teraz zobaczyłem że masz lifta więc u Ciebie będzie troche inaczej tam jest inna zwrotnica, Sebos powinien Ci podpowiedzieć 

Było S8....

-
- Forum Audi A8
- Posty: 16
- Rejestracja: 04 lut 2014, 16:26
- Lokalizacja: Wro
ale w prownaniu do 4 czloczkowe 345 brembo ?az taka roznica ? a zmieniales tez pompe serwo czy na seri ?Grain pisze:Różnica jest ogromna ja zmieniałem u siebie tarcze zaciski klocki i przewody, do zamontowania potrzebne są podkładki oduwające zacisk, wydaje mi się że to najlepiej wydane pieniądze w tym aucie, teraz zobaczyłem że masz lifta więc u Ciebie będzie troche inaczej tam jest inna zwrotnica, Sebos powinien Ci podpowiedzieć
- Flash
- Forum Audi A8
- Posty: 98
- Rejestracja: 15 maja 2013, 19:59
- Lokalizacja: Kraków/Stavanger