Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl Sklep Motostacja


[D2 FL ALL ] Zaciski tył 2 tłoczki

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego w tym również chiptuning.
mariosrs
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 16
Rejestracja: 04 lut 2014, 16:26
Lokalizacja: Wro

[D2 FL ALL ] Zaciski tył 2 tłoczki

Post autor: mariosrs » 07 lut 2014, 14:00

witam szukalem ale nie znalazlem czy ktos podpasowal jakis lepszy zacisk na tyl przynajmniej 2 tloczkowy albo 4 ??
Ostatnio zmieniony 08 lut 2014, 11:32 przez mariosrs, łącznie zmieniany 1 raz.

Pepeka
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 265
Rejestracja: 11 sty 2012, 12:00
Lokalizacja: Kraków

Re: zaciski tył tarcze z czego pasują 2 tłoczki l

Post autor: Pepeka » 07 lut 2014, 21:09

mariosrs pisze:witam szukalem ale nie znalazlem czy ktos podpasowal jakis lepszy zacisk na tyl przynajmniej 2 tloczkowy albo 4 ??
<jezu> a cóż to za zatrważający pomysł ? Wpadło Ci do głowy jak bardzo zmieni się rozkład sił hamowania ? Przerażacie mnie, tworzenie modyfikacji bez podstawowej wiedzy na zasadzie bo pasuje . Do przyjecia jest zmiana tyłu i przodu na zasadzie amatorskiej w sposob taki że dobierasz układ hamulcowy od podobnego auta ale i co za tym idzie ,przynajmniej powinno przeliczenie siły wspomagania co najcześciej wymusza wymianę serwa ,pompy, przewodów itd... nie wspominając o systemach elektrycznego wspomagania hamowania i całeż elektronicznej menażerii, a co jest kolokwialnie mówiąc olewane . Przepraszam ,że w mojej odpowiedzi nie ma zawartej informacji o którą prosiłeś ale niech będzie on "czerwoną lampką" dla domowych inzynierów.
Auta ,a raczej ulepy z tego typu "modami"omijam z daleka .
Złego diabli nie biorą ...

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 08 lut 2014, 11:34

mariosrs, po części przychylam się do słów kolegi Pepeka...... po części bo powstrzymam się od oceny tego pomysłu a zacznę od pytań:
- o co chodzi z tymi zaciskami?
- jaki jest cel tych przeróbek?
- jaki masz pomysł na całość?
- co na tą chwilę masz zrobione?
- co z przodem?
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
sebos17
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 768
Rejestracja: 09 sty 2010, 23:22
Lokalizacja: Bielsk Podlaski

Post autor: sebos17 » 08 lut 2014, 13:37

Według mojej wiedzy, z uwagi na ręczny hamulec nie założysz innych zacisków jak jedno tłoczkowe.
Duże zaciski masz w RS6 C5, RS4, VW Phaeton

Rozwiewając kolejne pytania, dlaczego nie da się 4-ro tłoczkowych założyć od porsche, odpowiadam, prosiaki mają ręczny hamulec bębnowy. Okładzina zaciska o bęben, a zaciski działają tylko z pompy.

edit:

chyba subaru miało dwu tłoczkowe z ręcznym

Albo założyć 4-ro tłoczkowe i przerobić ręcznym na hydrauliczny ;)

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 08 lut 2014, 14:54

sebos17 pisze:... chyba subaru miało dwu tłoczkowe z ręcznym

Albo założyć 4-ro tłoczkowe i przerobić ręcznym na hydrauliczny ;)
Ale pytanie po co??
Czy przód jest zmieniony?
Co jest z przodu założone?

Zmiana samego tyłu to moim zdaniem pomyłka....
co z rozkładem sił hamujących??.....
co z układem ABS a tym bardziej z ESP w sytuacji awaryjnej??


Wszelkie dywagacje i tak niewiele dadzą dopóki mariosrs nie opisze o co dokładnie chodzi <tjaa>
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
tutenhamon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1674
Rejestracja: 19 maja 2009, 19:13
Lokalizacja: Choszczno

Post autor: tutenhamon » 11 lut 2014, 10:31

Ja tam jestem za serią no ewentualnie jak koledzy wyżej insynuują coś z RS .Musisz mieć bardzo słabe haki skoro doszukujesz się tak futurystycznych rozwiązań , może warto poświęcić więcej uwagi układowi który posiadasz w aucie zadbać o niego : nowe tarcze nawiercane ,klocki coś z górnej pułki .To w zupełności powinno wystarczyć ;) .

mariosrs
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 16
Rejestracja: 04 lut 2014, 16:26
Lokalizacja: Wro

Post autor: mariosrs » 12 lut 2014, 10:54

FOSS pisze:
sebos17 pisze:... chyba subaru miało dwu tłoczkowe z ręcznym

Albo założyć 4-ro tłoczkowe i przerobić ręcznym na hydrauliczny ;)
Ale pytanie po co??
Czy przód jest zmieniony?
Co jest z przodu założone?

Zmiana samego tyłu to moim zdaniem pomyłka....
co z rozkładem sił hamujących??.....
co z układem ABS a tym bardziej z ESP w sytuacji awaryjnej??


Wszelkie dywagacje i tak niewiele dadzą dopóki mariosrs nie opisze o co dokładnie chodzi <tjaa>
Witam ponownie chodzi mi o to by zmienic przod na 6 tłoczkowe np cayenne i do tego tyl np 2 tloczkowe jak ma subaru.....

mariosrs
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 16
Rejestracja: 04 lut 2014, 16:26
Lokalizacja: Wro

Post autor: mariosrs » 12 lut 2014, 10:57

tutenhamon pisze:Ja tam jestem za serią no ewentualnie jak koledzy wyżej insynuują coś z RS .Musisz mieć bardzo słabe haki skoro doszukujesz się tak futurystycznych rozwiązań , może warto poświęcić więcej uwagi układowi który posiadasz w aucie zadbać o niego : nowe tarcze nawiercane ,klocki coś z górnej pułki .To w zupełności powinno wystarczyć ;) .
hamulce sa ok poza tym ze jak sie rozgrzeja to czuc bicie w prawym kole delikatne wiec jak skoncze klocki to nowe tarcze i klocki musze zalozyc i z tad pomysl by odrazu wsadzic cos wiekrzego widzialem taka s8 wlasnie z przodem z cayenne 6 tloczkowe i roznica jest dosc wyczuwalna...

Grain
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 361
Rejestracja: 04 maja 2010, 13:24
Lokalizacja: Chojnice

Post autor: Grain » 12 lut 2014, 12:10

mariosrs pisze:
FOSS pisze:
sebos17 pisze:... chyba subaru miało dwu tłoczkowe z ręcznym

Albo założyć 4-ro tłoczkowe i przerobić ręcznym na hydrauliczny ;)
Ale pytanie po co??
Czy przód jest zmieniony?
Co jest z przodu założone?

Zmiana samego tyłu to moim zdaniem pomyłka....
co z rozkładem sił hamujących??.....
co z układem ABS a tym bardziej z ESP w sytuacji awaryjnej??


Wszelkie dywagacje i tak niewiele dadzą dopóki mariosrs nie opisze o co dokładnie chodzi <tjaa>
Witam ponownie chodzi mi o to by zmienic przod na 6 tłoczkowe np cayenne i do tego tyl np 2 tloczkowe jak ma subaru.....
Hej ja mam zmienione na przód z cayenne i powiem Ci że wystarczy taka zmiana na tył ewntualnie można zmienić tarcze na większą bodajże po zamontowaniu adapterów podejdzie z Audi S4
Było S8....:(

mariosrs
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 16
Rejestracja: 04 lut 2014, 16:26
Lokalizacja: Wro

Post autor: mariosrs » 12 lut 2014, 15:10

Hej ja mam zmienione na przód z cayenne i powiem Ci że wystarczy taka zmiana na tył ewntualnie można zmienić tarcze na większą bodajże po zamontowaniu adapterów podejdzie z Audi S4

p&p weszly tylko tarcze klocki dopasowales w porownaniu do tych 4 tloczkowych duza roznica do tych 6 ??

Grain
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 361
Rejestracja: 04 maja 2010, 13:24
Lokalizacja: Chojnice

Post autor: Grain » 12 lut 2014, 15:36

Różnica jest ogromna ja zmieniałem u siebie tarcze zaciski klocki i przewody, do zamontowania potrzebne są podkładki oduwające zacisk, wydaje mi się że to najlepiej wydane pieniądze w tym aucie, teraz zobaczyłem że masz lifta więc u Ciebie będzie troche inaczej tam jest inna zwrotnica, Sebos powinien Ci podpowiedzieć :)
Było S8....:(

mariosrs
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 16
Rejestracja: 04 lut 2014, 16:26
Lokalizacja: Wro

Post autor: mariosrs » 12 lut 2014, 21:25

Grain pisze:Różnica jest ogromna ja zmieniałem u siebie tarcze zaciski klocki i przewody, do zamontowania potrzebne są podkładki oduwające zacisk, wydaje mi się że to najlepiej wydane pieniądze w tym aucie, teraz zobaczyłem że masz lifta więc u Ciebie będzie troche inaczej tam jest inna zwrotnica, Sebos powinien Ci podpowiedzieć :)
ale w prownaniu do 4 czloczkowe 345 brembo ?az taka roznica ? a zmieniales tez pompe serwo czy na seri ?

Grain
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 361
Rejestracja: 04 maja 2010, 13:24
Lokalizacja: Chojnice

Post autor: Grain » 13 lut 2014, 10:57

JA u siebie miałem hamulce Lucasa, pompa jest ori ale przydałaby się zmiana na wydajnieszą
Było S8....:(

Przemek21
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 279
Rejestracja: 25 mar 2012, 15:32
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Przemek21 » 13 lut 2014, 19:11

Kolega Mucholejkolator zmieniał pompę ,wstawił od d3 i kiedy hamulce się nagrzeją same zaczynają łapać ale on nie zmieniał serva może to by coś zmieniło

Awatar użytkownika
Flash
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 98
Rejestracja: 15 maja 2013, 19:59
Lokalizacja: Kraków/Stavanger

Post autor: Flash » 05 mar 2014, 22:30

Ktoś już wrzucił zaciski na tył pod tarcze 335mm od phaetona? Gdzieś już chyba czytałem że była zabawa z podpięciem ręcznego. Możecie podpowiedzieć jak wygląda montaż?

[edit]
Tak, wiem że jest to zacisk jednotłoczkowy :) Nie chciałem zakładać nowego tematu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe Motostacja.pl części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl