RafiPl pisze:U mnie podnośnik pod auto nie wchodzi na sporcie
u Ciebie to chyba ciężko by było na komforcie wsunąć pod spód podnośnik
Ale ja mam sportową zawiechę więc u mnie na postoju comfort = dynamic.
Ale kupiłem specjalnie żabę do niskich aut i pod próg na żyletkę wchodzi...... a raczej wchodził ale po ostatniej zabawie VCDS'em dzisiaj musiałem wjeżdżać na drewnianą deskę żeby żabą z przodu wjechać <tjaa>
RafiPl pisze:a tak serio to może zrobisz tutorial jak się to obniżanie robi krok po kroku? (vcds prawda?)
Obniżony mechanicznie i elektronicznie.
W tutorial niestety ale szczerze wątpię..... nie mam tyle czasu aby siedzieć i opisywać step-by-step <niewiem>
krzychu22.p1i pisze:A jak dasz na maxa do góry to łapy podnośnika wejdą?
Z podnośnikiem bywają problemy ale generalnie na lifcie daje radę.
krzychu22.p1i pisze:Fajnie wygląda taka gleba tylko problemem jest stan dróg i te progi. U mnie są miejscami takie wysokie, że d2 powoluteńko przejeżdżając rozdarłem łącznik elastyczny (ori 1BE)
Gdyby nie pneumatyka to na pewno nie miałbym takiej gleby..... jest wiele uliczek i leżących policjantów których bez podniesienia się nie pokonam.
A łączniki elastyczne też załatwiłem, pierwszego roku po zakupie rozdarłem obydwa chociaż było trochę wyżej niż teraz.... ale przyzwyczaiłem się i teraz jakoś sobie radzę
RafiPl pisze:Ok znalazłem tą stronę
http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/levelcontrol.html
wg niej jest domyślna wartość w a8:
Audi A8 (4E) standard suspension (PR-1BK): 416 mm (front) and 398 mm (rear)
Audi A8/S8 (4E) sport suspension (PR-2MA/2MB): 396 mm (front) and 378 mm (rear)
To wartości fabryczne.
U mnie jak dziś mierzyłem to z przodu miałem jakieś 346mm..... to by wychodziło -50mm od fabrycznego
RafiPl pisze:czyli mam zmienić wartości:
416 na jaką wartość?
398 na jaką wartość?
<niewiem> może ktoś podpowie?
Ja też nie wiem - u mnie wartości w adaptacjach to wypadkowa obniżenia mechanicznego i elektronicznego i robię to poniekąd doświadczalnie.
A tak wogóle to udało mi się zejść jeszcze sporo niżej niż na zdjęciu, tak że zwątpiłem w możliwość pełnego skrętu ale niestety z wrażenia zapomniałem o foto <niewiem> ale tak się nie da jeździć więc poszedł do góry