Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D3 04 3.7MPI/LPG ] Stag 300 i dramat.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 02 mar 2014, 21:28

no tak 8 s masz ale jak masz temperaturę przechodzenia dość wysoko ja miałem ustawione 10
i za pierwszym razem tak szybko nie było 1 cylinder czekanie i potem następne trzy
zapodaj sobie sygnał przepinania to widać .
co jeszcze już opisuję tech przylewa i np ,jeśli miałem to ustawione w granicach techa
to przy spokojnej pokazywało głupoty z kompa coś koło 10 l
auto paliło dość sporo więcej niż przy prędkościach 120-180 gdzie tu logika :)
Co jeszcze wyszło w praniu to wtryski na techu klepały
na tym obecnym cicho jak by chodził nie na lpg .
Tech jeszcze na CB szumi w niektórych przypadkach .
macisz12 pisze:A może to nie jest niedokonstruowane przełączanie tylko celowe działanie. Trzeba by w techu dopytac czemu tak jest
-pytałem uwierz mi to mi odpisali że mam auto zepsute i niech naładuje i nie szukam winny w sterowniku .
Coś podobno mają zmienić ale ja zdecydowanie wole ten obecny sterownik zapłony przestały wypadać ;)
i taki jakiś bardziej elastyczny :D
a mam ustawione tak jak na techu 10 temperatura przejście 1 s czyli praktycznie ciepły start zmiana paliw 0,4 s i przepina się znacznie lepiej i równiej nie wiadomo kiedy bo ani nie widać ani nie czuć

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 02 mar 2014, 21:33

A praktycznie mam to nie ustawione jeszcze bo muszę się uporać spadkami w aucie
bo jeszcze mam butle i przewód BRC
I gdzieś coś nie ma przepływu
i butla na wstecznym i przyklejona trzeba odkleić i zmienić położenie i posprawdzać przewód faro dam 8m
bo mam miedz
W moim przypadku panowie z brc nic nie umieli zamontować nawet wlewu <niewiem>

macisz12
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 201
Rejestracja: 30 paź 2013, 18:59
Lokalizacja: Łask

Post autor: macisz12 » 02 mar 2014, 22:22

Mam ustawione 35st ale nie będę niżej ustawial żeby to sprawdzac. 10st nie za nisko poleciales z tą temperaturą?

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 03 mar 2014, 07:45

czemu nisko :)
tech nie ogarniał tego
agis znakomicie sobie daje radę
mam jeszcze coś nie tak z układem chłodzenia to musi być tak jak jest
ale normalna temperatura to około 20-25
Jak to mówią jak człowiek szuka aż znajdzie ja już nie szukam :D

tomi5
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 925
Rejestracja: 18 sie 2010, 06:12
Lokalizacja: Lubin

Post autor: tomi5 » 03 mar 2014, 08:07

pepi pisze:to mało latasz koło komina :)
i bardziej w trasie

Bo ten twój ulubiony sterownik zmienia z benzyny na lpg tak -
opiszę bo pewnie nie wiedziałeś :D
Auto osiąga temperaturę przejścia wskakuje pierwszy cylinder na lpg
jeśli nastąpi wzrost temperatury reduktora to masz kolejne trzy :D
potem znowu to samo z drugiej strony
i to nie jest jak w moim agisie że przejście trwa 1 s
tylko masz zwłokę między cylindrami na którą nie masz wpływu
bo masz algorytm który tym steruje .
Moje a8 śmiga sporo kolo domu jedzie 3-4 km i czeka parę godzin i powrót .
Nie muszę pisać że na lpg było te 400m bo reszta drogi albo na paliwie albo w trakcie zmiany paliw .
Po nagrzaniu zmieniało się już dość szybko
i jakby to napisać tech bierze sygnał z pierwszego cylindra i powiela na następne trzy i na dodatek sygnał ma z poprzedniego cyklu tak jak stag
Agis na żywo i każdy cylinder jest powielany
Posłuchałem się kolegów i zapodałem techa po BRC byłem zadowolony do zimy <lipa>
teraz mam agisa i mam porównanie .
Tech nie jest zły jest w gronie dobrych sterowników w trybie tech na pewno lepszy od stag .
Nie wiem jak tam z obd bo oni mają ten bajer od nie dawna a Agis miał już w 2006 roku
do tego sterownika przekonał mnie kolega który był pośrednikiem na lublin i okolice
w tamtych latach to ja miałem OMVL z którym ładu dojść nikt nie mógł na agisie było ok
Każde auto które miałem miało ten sam sterownik .
Kiedyś nabyłem ze stagiem 300 jakiś tam pośmigałem troszkę ale 3 litrowy motor łoił mi 15-22 l wywaliłem to dałem co zawsze i spalanie było 12-17 na tych samych podzespołach, stag poszedł na allegro kupili po 2-3 godzinach bo taki dobry .
Zaraz padnie sformułowanie że sknera jestem albo audi a8 nie nadaje się koło komina nadaje się bo auto ma być dla mnie tak jak i sterownik gazu w którym mogę ustawić co chce i jak chce :)
Wiesz co Ty chyba od samego początku miałeś tego techa wadliwego, bzdury jakie wypisujesz w ogole mnie nie dotykały przy techu.
Co do przełączania nastepuje bardzo szybko, może mógłbys mi te bajki wciskać jak bym nie mial kabla i kompa, ale mam i widze co sie dzieje i kiedy.

Do tego, kiedys miałes staga chwaliłeś go w niebiosy,
Potem pojawil się u Ciebie tech było to samo, teraz jest AGIS i znowu wszystko jest beee a AGIS jest miodzio, jaki kolejny sterownik bedzie Miodzio??? bo juz wiadomo że jak sie pokaże to AGIS bedzie bleee.

Obliczyłem pierwsze spalanie w cyklu mieszanym w A8 D3 wyszło 16l LPG

Nie mam interesu żeby tutaj kogos przekonywac do TECHa, i wystarczajaco juz napisalem dlaczego kolejny raz w A8 ląduje TECH a nie inne ustrojstwo.
I na tym zakończe swoje wypowioedzi w tym temacie.
Najważniejsze że Ja jestem zadowolony i spełnia on moje oczekiwania.

tomi5
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 925
Rejestracja: 18 sie 2010, 06:12
Lokalizacja: Lubin

Post autor: tomi5 » 03 mar 2014, 08:17

Musiałem:
pepi pisze: Co jeszcze wyszło w praniu to wtryski na techu klepały
na tym obecnym cicho jak by chodził nie na lpg .
Tech jeszcze na CB szumi w niektórych przypadkach .

i taki jakiś bardziej elastyczny :D
a mam ustawione tak jak na techu 10 temperatura przejście 1 s czyli praktycznie ciepły start zmiana paliw 0,4 s i przepina się znacznie lepiej i równiej nie wiadomo kiedy bo ani nie widać ani nie czuć
No tutaj to żeś doyebał, co ma sterownik do głośnej pracy wtrysku, to tak jak bys powiedział, zmień radio w aucie to nastawniki nie beda sie odzywały.

Tech na CB szumi?? Od kiedy tech wydaje jakiekolwiek dzwięki?? (wiem wiem o co chodzi, CB szumi gdy tech pracuje) pierwsze słyszę, i ja nie mialem takiej przypadłośći.

Co do przełaczania też mam ustawiony ciepły start, i czy to jest pierwsze odpalanie w ciągu dnia czy juz kolejne jak auto jest cieole w zadnym z przypadków nie jestem w stanie stwierdzic kiedy auto przeszlo na LPG, poprostu jest niewyczówalne, dopiero po obserwacji przełącznika widzę kiedy pracuje na LPG.

Wiesz co nie dziwie się że na forum LPG cie zrownali z ziemia jak ty z takimi argumentami wytskoczyleś na TECHA. <papapa>

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 03 mar 2014, 09:12

Spokojnie Panowie z tematem, dla rozluźnienia sytuacji zarządzam 3 miesięczny okres jazdy tylko na PB :)

Majkaistefan, ruszyło coś w temacie?

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 03 mar 2014, 10:58

kolego tomi5,
http://lpg-forum.pl/lpgtech.html?sid=17 ... ab20ad3f64
poczytaj i potem się wypowiadaj .
bo mi się nie chce ciebie edukować zwłaszcza jak ty tego nie pragniesz

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 03 mar 2014, 11:03

tomi5 pisze:No tutaj to żeś doyebał, co ma sterownik do głośnej pracy wtrysku,
-ta twoja wypowiedz jest przykładem twojej wiedzy którą masz wielką jak widać :)
poczytaj w https://www.google.pl/
i potem się wypowiadaj

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 04 mar 2014, 20:30

ehh jak tak czytam to dobrze w sumie za mam to swoje BRC i zadnego problemu nie mam :D
to nie jest zwykły napęd...to

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 04 mar 2014, 20:42

czy ja wiem :D

Awatar użytkownika
labas
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 843
Rejestracja: 15 maja 2009, 09:56
Lokalizacja: Pieniny

Post autor: labas » 04 mar 2014, 20:45

pepi

Tak z czystej ciekawości pytam, jak z ekonomią skoro tak często zmieniasz instalacje (jak rękawiczki)

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 04 mar 2014, 21:02

czy ja wiem :D
oj pepi, nie zaczynaj <niegadam>
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
k44761
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 501
Rejestracja: 22 maja 2011, 10:49
Lokalizacja: Lubin

Post autor: k44761 » 04 mar 2014, 21:25

Już 3 strony temu się zaczęło. Znowu walka lpgtech kontra brc kontra stag :)
Jak mam dorzucić swoje 3 groszę, to stawiam na staga.
Ostatnio zmieniony 04 mar 2014, 21:27 przez k44761, łącznie zmieniany 1 raz.
Elektronika samochodowa.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 04 mar 2014, 21:26

no nie dokładam no może tylko robotę
bo brc poszło na forum lpg to za to był tech
tech poszedł do szwagra do S8 bo on uważa że on taki fajny a on mi podpadł to niech ma
:D
za więcej niż dałem za obecny
nic w przyrodzie nie ginie :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl