i za pierwszym razem tak szybko nie było 1 cylinder czekanie i potem następne trzy
zapodaj sobie sygnał przepinania to widać .
co jeszcze już opisuję tech przylewa i np ,jeśli miałem to ustawione w granicach techa
to przy spokojnej pokazywało głupoty z kompa coś koło 10 l
auto paliło dość sporo więcej niż przy prędkościach 120-180 gdzie tu logika

Co jeszcze wyszło w praniu to wtryski na techu klepały
na tym obecnym cicho jak by chodził nie na lpg .
Tech jeszcze na CB szumi w niektórych przypadkach .
-pytałem uwierz mi to mi odpisali że mam auto zepsute i niech naładuje i nie szukam winny w sterowniku .macisz12 pisze:A może to nie jest niedokonstruowane przełączanie tylko celowe działanie. Trzeba by w techu dopytac czemu tak jest
Coś podobno mają zmienić ale ja zdecydowanie wole ten obecny sterownik zapłony przestały wypadać

i taki jakiś bardziej elastyczny

a mam ustawione tak jak na techu 10 temperatura przejście 1 s czyli praktycznie ciepły start zmiana paliw 0,4 s i przepina się znacznie lepiej i równiej nie wiadomo kiedy bo ani nie widać ani nie czuć