[D2 ALL] Tarcze & klocki (przód)
Klocki często piszczą gdy są przegrzewane, z tego też względu wiele osób które jeżdżą spokojnie będą chwalić Ate/Zimmermann/TRW/Bosch itd a osoby które poruszają się dynamicznie na każdą z tych firm będzie narzekać. Mieszankę cierną klocka należy dobierać pod swój styl jazdy bo nie jest tak, że to co sprawdza się u kierowcy X będzie sprawdzać się u kierowcy Y i na odwrót. Jeżeli klocki są przegrzewane należy zamontować mocniejszą mieszankę (o szerszej temperaturze pracy - hamujące od zimnych hamulców i nie przegrzewające się przy 500stC). W D2 i D3 przy dynamicznej jeździe polecamy EBC Yellow, Hawk HPS - Ferodo DS2500 jest także dobrym klockiem jednak on lubi piszczeć
Tzn. konkretnie TRW do jakiej jazdy są najlepsze?brakeparts pisze:Klocki często piszczą gdy są przegrzewane, z tego też względu wiele osób które jeżdżą spokojnie będą chwalić Ate/Zimmermann/TRW/Bosch.....
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
FOSS, do jazdy emeryckiej hehehhe
Ja w D2 miałem założone tarcze oryginalne + kocki TRW piszczało, założyłem później zestaw tarcze nowe ATE + klocki TEXTAR jeden wielki pisk, zmieniłem na TRW piszczało, ale znośnie. Dużo jeżdżę po mieście, czasami w trasie i różnie czasami wolniej czasami ostrzej zależy od humoru hehe
I powiem, że jestem mechanikiem czytałem o docieraniu itd jeździłem naprawdę sporo, aby dotrzeć dobrze i wraz piszczały i powiedziałem, że już niestety z tych firm do A8 na pewno nie kupię teraz obecnie za jakiś czas mam zamiar zmieniać klocki tarcze w D3 z przodu to myślę, że tutaj chłopaki co znają się na rzeczy pomogą i nie będzie pisku właśnie tak myślę nad Zimmerman Sport oraz Hawk jak pisze kolega brakeparts.
Ja w D2 miałem założone tarcze oryginalne + kocki TRW piszczało, założyłem później zestaw tarcze nowe ATE + klocki TEXTAR jeden wielki pisk, zmieniłem na TRW piszczało, ale znośnie. Dużo jeżdżę po mieście, czasami w trasie i różnie czasami wolniej czasami ostrzej zależy od humoru hehe
I powiem, że jestem mechanikiem czytałem o docieraniu itd jeździłem naprawdę sporo, aby dotrzeć dobrze i wraz piszczały i powiedziałem, że już niestety z tych firm do A8 na pewno nie kupię teraz obecnie za jakiś czas mam zamiar zmieniać klocki tarcze w D3 z przodu to myślę, że tutaj chłopaki co znają się na rzeczy pomogą i nie będzie pisku właśnie tak myślę nad Zimmerman Sport oraz Hawk jak pisze kolega brakeparts.
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
brakeparts pisze:TRW ostatnio słabo wypada dlatego też nie ma tych klocków w naszej ofercie ale standardowe klocki mają mieszanki dostosowane do prędkości 150-160km/h i normalnej spokojnej jazdy. Jeżeli poruszamy się szybciej albo nie lubimy hamować silnikiem wtedy trzeba przemyśleć mocniejsze mieszanki
Taaaaa, to bardzo ciekawe...... bo ja należę akurat do tych aktywnie jeżdżących i tych którym fabryczne hamulce nie wystarczały..... i jakoś u mnie klocki TRW na tarczach ATE spisują się całkiem dobrze i nie piszcząLukas134 pisze:FOSS, do jazdy emeryckiej hehehhe
trafiam pewnie na wyjątkowo dobrze wykonane komplety <tjaa>
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
bo jak się ma moher na głowie to i klocki mogą być z drewna bo hamulce nie potrzebne
A tak na poważnie nie wydaje wam się że każdy zachwala swój towar który ma w ofercie a inne to be .
Jak na mój gust czym klocki będą bardziej twarde to mogą się odzywać
tarcze nacinane nawiercane są ok
wtedy ryzyko jakiś hałasów spada znacznie .
A tak na poważnie nie wydaje wam się że każdy zachwala swój towar który ma w ofercie a inne to be .
Jak na mój gust czym klocki będą bardziej twarde to mogą się odzywać
tarcze nacinane nawiercane są ok
wtedy ryzyko jakiś hałasów spada znacznie .
Spokojnie. Brat zakupił u Państwa klocki TRW do tarcz gładkich do A6 C5 2,8 automat w quattro. Jest bardzo zadowolony. Klocki sprawują się świetnie, nie piszczą, nie pylą i hamują jak trzeba.Lewian pisze:TRW do spokojnej jazdy autami o nie za dużej mocy i oczywiście na tarczach gładkich daję radę, w reszcie przypadków jest tak jak napisał kolega brakeparts
I piszę to pomimo, że mamy w ofercie TRW
Bądź dobry jak chleb.
brakeparts, Lewian mam takie jeszcze pytanie do obydwu Panów, chwalicie bardzo tarcze Zimmerman Sport, sam takie chcę kupić, ale i tu ktoś pisał na forum i na innym forum gdzie jestem już kilka razy słyszałem, że potrafią pękać przy nawierceniach?? czy to prawda ?? interesuję się tymi tarczami dlatego pytam
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.