części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 ALL] Tarcze & klocki (przód)

Wszystko dotyczące układu hamulcowego.
pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 23 mar 2014, 07:19

to proponuję z konserwy blachę pod tłoczek dać :)
mnie to ostatnio rozbawiło w pewnym a4

brakeparts

Post autor: brakeparts » 24 mar 2014, 11:03

Klocki często piszczą gdy są przegrzewane, z tego też względu wiele osób które jeżdżą spokojnie będą chwalić Ate/Zimmermann/TRW/Bosch itd a osoby które poruszają się dynamicznie na każdą z tych firm będzie narzekać. Mieszankę cierną klocka należy dobierać pod swój styl jazdy bo nie jest tak, że to co sprawdza się u kierowcy X będzie sprawdzać się u kierowcy Y i na odwrót. Jeżeli klocki są przegrzewane należy zamontować mocniejszą mieszankę (o szerszej temperaturze pracy - hamujące od zimnych hamulców i nie przegrzewające się przy 500stC). W D2 i D3 przy dynamicznej jeździe polecamy EBC Yellow, Hawk HPS - Ferodo DS2500 jest także dobrym klockiem jednak on lubi piszczeć

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 24 mar 2014, 12:02

brakeparts pisze:Klocki często piszczą gdy są przegrzewane, z tego też względu wiele osób które jeżdżą spokojnie będą chwalić Ate/Zimmermann/TRW/Bosch.....
Tzn. konkretnie TRW do jakiej jazdy są najlepsze?
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

brakeparts

Post autor: brakeparts » 24 mar 2014, 12:17

TRW ostatnio słabo wypada dlatego też nie ma tych klocków w naszej ofercie ale standardowe klocki mają mieszanki dostosowane do prędkości 150-160km/h i normalnej spokojnej jazdy. Jeżeli poruszamy się szybciej albo nie lubimy hamować silnikiem wtedy trzeba przemyśleć mocniejsze mieszanki

Awatar użytkownika
Lukas134
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1243
Rejestracja: 12 paź 2009, 22:18
Lokalizacja: Łosice

Post autor: Lukas134 » 24 mar 2014, 12:22

FOSS, do jazdy emeryckiej :D :D :D hehehhe

Ja w D2 miałem założone tarcze oryginalne + kocki TRW piszczało, założyłem później zestaw tarcze nowe ATE + klocki TEXTAR jeden wielki pisk, zmieniłem na TRW piszczało, ale znośnie. Dużo jeżdżę po mieście, czasami w trasie i różnie czasami wolniej czasami ostrzej zależy od humoru hehe :D
I powiem, że jestem mechanikiem czytałem o docieraniu itd jeździłem naprawdę sporo, aby dotrzeć dobrze i wraz piszczały i powiedziałem, że już niestety z tych firm do A8 na pewno nie kupię :) teraz obecnie za jakiś czas mam zamiar zmieniać klocki tarcze w D3 z przodu to myślę, że tutaj chłopaki co znają się na rzeczy pomogą i nie będzie pisku :) właśnie tak myślę nad Zimmerman Sport oraz Hawk jak pisze kolega brakeparts.
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.

Jakub
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 216
Rejestracja: 14 lis 2009, 13:49
Lokalizacja: BTM

Post autor: Jakub » 24 mar 2014, 12:49

zimmermann miałem w bmw i się pokrzywiły.
Obecnie mam w A8 EBC Turbo Grove i klocki red,bierz smiało taki zestaw,a o piszczeniu zapomnisz,klocki nie pylą i pomału się ścierają.
Tak przeglądając ceny,to widzę,że tarcze dość staniały,za to klocki,ceny kosmiczne obecnie.

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 24 mar 2014, 12:50

brakeparts pisze:TRW ostatnio słabo wypada dlatego też nie ma tych klocków w naszej ofercie ale standardowe klocki mają mieszanki dostosowane do prędkości 150-160km/h i normalnej spokojnej jazdy. Jeżeli poruszamy się szybciej albo nie lubimy hamować silnikiem wtedy trzeba przemyśleć mocniejsze mieszanki
Lukas134 pisze:FOSS, do jazdy emeryckiej :D :D :D hehehhe
Taaaaa, to bardzo ciekawe...... bo ja należę akurat do tych aktywnie jeżdżących i tych którym fabryczne hamulce nie wystarczały..... i jakoś u mnie klocki TRW na tarczach ATE spisują się całkiem dobrze i nie piszczą ;)
trafiam pewnie na wyjątkowo dobrze wykonane komplety <tjaa>
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

brakeparts

Post autor: brakeparts » 24 mar 2014, 12:59

My TRW przetestowaliśmy w Alfie 147 i Roverze 25 - w tych autach już nie dawały rady...

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6005
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 24 mar 2014, 16:13

Komplet TRW przód/tył i cisza. Piszczały chwile, nowe przed dotarciem.
Black Cars Matters

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 25 mar 2014, 07:27

bo jak się ma moher na głowie to i klocki mogą być z drewna bo hamulce nie potrzebne :)

A tak na poważnie nie wydaje wam się że każdy zachwala swój towar który ma w ofercie a inne to be .
Jak na mój gust czym klocki będą bardziej twarde to mogą się odzywać
tarcze nacinane nawiercane są ok
wtedy ryzyko jakiś hałasów spada znacznie .

brakeparts

Post autor: brakeparts » 25 mar 2014, 10:02

Mamy dobre dojście do TRW ale wychodzimy z założenia, że zadowolenie klienta jest najważniejsze ;) Także nie jest tak, że każdy chwali to co ma w ofercie bo kiedyś mieliśmy je w ofercie lecz zostały wycofane...

Lewian
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 204
Rejestracja: 12 mar 2012, 20:43
Lokalizacja: Kleczew

Post autor: Lewian » 25 mar 2014, 10:09

TRW do spokojnej jazdy autami o nie za dużej mocy i oczywiście na tarczach gładkich daję radę, w reszcie przypadków jest tak jak napisał kolega brakeparts

I piszę to pomimo, że mamy w ofercie TRW ;)

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 25 mar 2014, 19:25

co wy określacie mocne auto ?

Awatar użytkownika
pebo
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1731
Rejestracja: 15 maja 2009, 23:04
Lokalizacja: B.Podl.

Post autor: pebo » 25 mar 2014, 19:48

Lewian pisze:TRW do spokojnej jazdy autami o nie za dużej mocy i oczywiście na tarczach gładkich daję radę, w reszcie przypadków jest tak jak napisał kolega brakeparts

I piszę to pomimo, że mamy w ofercie TRW ;)
Spokojnie. Brat zakupił u Państwa klocki TRW do tarcz gładkich do A6 C5 2,8 automat w quattro. Jest bardzo zadowolony. Klocki sprawują się świetnie, nie piszczą, nie pylą i hamują jak trzeba.
Bądź dobry jak chleb.

Awatar użytkownika
Lukas134
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1243
Rejestracja: 12 paź 2009, 22:18
Lokalizacja: Łosice

Post autor: Lukas134 » 25 mar 2014, 20:17

brakeparts, Lewian mam takie jeszcze pytanie do obydwu Panów, chwalicie bardzo tarcze Zimmerman Sport, sam takie chcę kupić, ale i tu ktoś pisał na forum i na innym forum gdzie jestem już kilka razy słyszałem, że potrafią pękać przy nawierceniach?? czy to prawda ?? interesuję się tymi tarczami dlatego pytam :)
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl