[D2 00 4.2PB/LPG ] Zaciski z D3 do D2
Jak potrzebujesz na przód zacisków i jarzm od D3 pod tarcze 360mm to ja mam takie na sprzedaż.... aktualnie jeden komplet (następny po tym co sprzedałem) a już niedługo prawdopodobnie znowuż następnyGabriel pisze:Koledzy, poważnie myślę nad heblami, bo moich już mam dość
Rzućcie jakiś link z allegro, bo co dzwonię do sprzedającego to nigdy nie wie pod jaki to rozmiar tarczy sprzedaje. A rozmiary w D3 tez były różne.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Ja mogę powiedzieć, że po zmianie zacisków i tarcz 360mm z w12 D2 jest dużo lepiej.
Idąc dalej, interesuje mnie możliwość montażu układu z D4. Może znajdzie się jakiś prekursor?
http://allegro.pl/audi-a8-d4-4h-zacisk- ... 78529.html
Idąc dalej, interesuje mnie możliwość montażu układu z D4. Może znajdzie się jakiś prekursor?
http://allegro.pl/audi-a8-d4-4h-zacisk- ... 78529.html
A pasuje p&p?.... bo jeżeli nie to to nie ma sensu kombinować..... chcesz więcej to załóż od D3 W12 zaciski i tarcze 385mm, te pasują p&p....... tylko ciężko znaleźć to w używceBJ pisze:Idąc dalej, interesuje mnie możliwość montażu układu z D4. Może znajdzie się jakiś prekursor?
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
W D4 z większych zestawów tarcz na przód jest 380x36mm (2tłoczki) i 400x38mm (3 tłoczki), zaciski wyglądają dość podobnie. W ślepo nie ma co kupować bo jeśli trzeba kombinować to gra świeczki nie warta bo ciut większy zestaw z d3 wchodzi p&p, a po drugie będziesz się się dłużej bujał ze sprzedażą tych z d4.. Na alle wisi jedno ogłoszenie a data na fotce to 2013r :O Następna sprawa to dostępność tarcz do d4.. 356mm widziałem parę natomiast z 380 i 400 robi się problem, a ceny w aso obu to zaokrąglając 1500zł/szt. Dlatego chcąc kupować te zaciski to najlepiej w komplecie z klockami i tarczami w b. dobrym stanie.BJ pisze:Idąc dalej, interesuje mnie możliwość montażu układu z D4
U siebie miałem dylemat nad 360mm ale całe szczęście przed samym kupnem tarcz i klocków znalazły się kompletne zaciski z w12 385mm i nie było nawet chwili namysłu Przynajmniej wejdzie mi 18" na zimę.
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Owszem, jest lepiej jak na seryjnym lucasiebeyer28 pisze:I jak tam Pany? ktoś już może wypowiedzieć się o skuteczności tego swapiku?
Na własnym przykładzie: Zacisk z A8 D3 W12 i tarczy 385x36mm pasuje p&p* na ALU zwrotnicę z zaciskiem lucasa 2 tłoczki.
* nie do końca.
- blaszka mocująca wężyk hamulcowy musi być ciut odgięta bo przylega do zwrotnicy
- końcówka gumowego przewodu z D2 ma 2 symetryczne wypusty w blachę mocującą, natomiast w D3 blacha ma te 2 wypusty pod kątem 65° (należy kupić nowe przewody od D3 - groszowe sprawy i są one zbrojone )
- przeróbka kostki czujnika zużycia.. D2 ma okrągłe a D3 prostokątne.
Plusy:
- jakość hamowania b. dobra, aż głowa boli przy mocniejszym wdepnięciu;
- kilkukrotne hamowanie z większych prędkości no problemo, nic nie śmierdzi;
- wizualnie wygląda lepiej w 20" felgach;
- przyzwoite koszta klocków;
- łatwość wymiany klocków.
Minusy:
- pompa hamulcowa mało wydajna, pierwsze wdepnięcie to leci niemalże do spodu ale i tak hamuje żyleta, następne wdepnięcie wymaga już mniejszego skoku pedału; ///EDIT: zestaw się dograł i nie wpada już pedał - skok jest podobny do fabrycznego spowalniacza czyli 323mm..///
- przy pełnym ognistym wdepnięciu potrafi przy 90km/h zapiszczeć kołami, zdarzyło się też terkotanie abs przy szybszym wciśnięciu pedału przy 70km i nie robię sobie tu jaj..; <jezu>
- jeśli na tyle pozostaje 269 albo 280mm tarcza to przód będzie nurkował;
- przy takich heblach każde mocniejsze hamowanie ukaże niedomaganie zawiechy;
- 1 zacisk waży 8kg;
- 1 tarcza waży 17,3kg.
Pozostaje kwestia przewodów. Mocno zastanawiałem się nad oplotem, ale ceny ori w ASO to przy dobrej zniżce 135zł/szt do D3 (końcówka pasuje idealnie w blaszkę) a oplot lata po 200zł/oś.. Osobiście przód mam do wymiany bo guma zmurszała i widać już oplot ale jest on w stanie nie naruszonym.
Ostatnio zmieniony 17 lip 2014, 23:24 przez krzychu22.p1i, łącznie zmieniany 1 raz.
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Rafał, różnicy w przewodach nie ma oprócz samej delikatnej długości 5mm jak i końcówki z wypustem.
D2 - M10x1x360mm
D3 - M10x1x355mm
Na przód założę z D3 rurki i będzie git. W D2 jak i D3 są one zbrojone więc nie ma co poszukiwać tych w stalowym oplocie jak hel czy goodrige.
Adrian, mam stare kapcie, co prawda 265 szerokość ale jak dotrę zestaw do wykonam stosowne pomiary na seryjnym tyle a potem po przekładce na 312mm.
D2 - M10x1x360mm
D3 - M10x1x355mm
Na przód założę z D3 rurki i będzie git. W D2 jak i D3 są one zbrojone więc nie ma co poszukiwać tych w stalowym oplocie jak hel czy goodrige.
Adrian, mam stare kapcie, co prawda 265 szerokość ale jak dotrę zestaw do wykonam stosowne pomiary na seryjnym tyle a potem po przekładce na 312mm.
A posiadasz je jeszcze? i czy pasują również do S8 D2 p&p? Waham się między hamulcami z RS a z D3... Dwie przeróbki na RS już na forum są, ale martwi mnie trochę fakt, że na 18" zimowych już sobie nie pojeżdżę przy nich i zapewne koszt eksploatacji też jest nieco droższy (tarcze klocki)...FOSS pisze: Jak potrzebujesz na przód zacisków i jarzm od D3 pod tarcze 360mm to ja mam takie na sprzedaż.... aktualnie jeden komplet (następny po tym co sprzedałem) a już niedługo prawdopodobnie znowuż następny
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Jeśli masz tam brembo 4 tłok to nie bo jest inne mocowanie.. Jeśli chodzi o zestaw z RS, najpierw zapoznaj się z kosztami tarcz a potem kalkuluj Zestaw z D3 jest tańszy, ja np dopadłem zestaw z d3 w12 385mm z tarczami i klockami w cenie nie wiele wyższej jak za nowe seryjne tarcze i klocki 323mm, a robi masakryczną robotęr4q pisze:i czy pasują również do S8 D2 p&p?
krzychu22.p1i pisze: Jeśli masz tam brembo 4 tłok to nie bo jest inne mocowanie.. Jeśli chodzi o zestaw z RS, najpierw zapoznaj się z kosztami tarcz a potem kalkuluj Zestaw z D3 jest tańszy, ja np dopadłem zestaw z d3 w12 385mm z tarczami i klockami w cenie nie wiele wyższej jak za nowe seryjne tarcze i klocki 323mm, a robi masakryczną robotę
No właśnie patrząc choćby na tarcze wychodzą ze 2-3x drożej dlatego tak jak mówisz nie wiem czy nie lepiej spróbować jakiś zestaw z D3 bo różnica będzie pewnie spora a w eksploatacji tańsze no i zmieści się w moje biedne małe 18" Tylko nie wiem co by trzeba było przerobić, żeby to pasowało w eSce a w ciemno kupować nie chcę, żeby leżały
No przecież opisane jest w tym temacie gdzieś powyżej.... zmieniasz zwrotnice na takie od A8 D2 i wtedy zaciski przednie z D3 masz p&p.r4q pisze:Tylko nie wiem co by trzeba było przerobić, żeby to pasowało w eSce a w ciemno kupować nie chcę, żeby leżały
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
No już krzychu22.p1i posłużył pomocą na prv nawet ze zdjęciem dziękiFOSS pisze: No przecież opisane jest w tym temacie gdzieś powyżej.... zmieniasz zwrotnice na takie od A8 D2 i wtedy zaciski przednie z D3 masz p&p.
A wracając do poprzedniego pytania do Ciebie, to masz może nadal takie części na sprzedaż ?
W Twoich tematach w dziale sprzedam jakoś nie zauważyłem... <niewiem>