
Rzućcie jakiś link z allegro, bo co dzwonię do sprzedającego to nigdy nie wie pod jaki to rozmiar tarczy sprzedaje. A rozmiary w D3 tez były różne.
![]() |
![]() |
![]() |
Jak potrzebujesz na przód zacisków i jarzm od D3 pod tarcze 360mm to ja mam takie na sprzedaż.... aktualnie jeden komplet (następny po tym co sprzedałem) a już niedługo prawdopodobnie znowuż następnyGabriel pisze:Koledzy, poważnie myślę nad heblami, bo moich już mam dość![]()
Rzućcie jakiś link z allegro, bo co dzwonię do sprzedającego to nigdy nie wie pod jaki to rozmiar tarczy sprzedaje. A rozmiary w D3 tez były różne.
A pasuje p&p?.... bo jeżeli nie to to nie ma sensu kombinować..... chcesz więcej to załóż od D3 W12 zaciski i tarcze 385mm, te pasują p&p....... tylko ciężko znaleźć to w używceBJ pisze:Idąc dalej, interesuje mnie możliwość montażu układu z D4. Może znajdzie się jakiś prekursor?
W D4 z większych zestawów tarcz na przód jest 380x36mm (2tłoczki) i 400x38mm (3 tłoczki), zaciski wyglądają dość podobnie. W ślepo nie ma co kupować bo jeśli trzeba kombinować to gra świeczki nie warta bo ciut większy zestaw z d3 wchodzi p&p, a po drugie będziesz się się dłużej bujał ze sprzedażą tych z d4.. Na alle wisi jedno ogłoszenie a data na fotce to 2013r :O Następna sprawa to dostępność tarcz do d4.. 356mm widziałem parę natomiast z 380 i 400 robi się problem, a ceny w aso obu to zaokrąglając 1500zł/szt. Dlatego chcąc kupować te zaciski to najlepiej w komplecie z klockami i tarczami w b. dobrym stanie.BJ pisze:Idąc dalej, interesuje mnie możliwość montażu układu z D4
Owszem, jest lepiej jak na seryjnym lucasiebeyer28 pisze:I jak tam Pany? ktoś już może wypowiedzieć się o skuteczności tego swapiku?
A posiadasz je jeszcze? i czy pasują również do S8 D2 p&p? Waham się między hamulcami z RS a z D3... Dwie przeróbki na RS już na forum są, ale martwi mnie trochę fakt, że na 18" zimowych już sobie nie pojeżdżę przy nich i zapewne koszt eksploatacji też jest nieco droższy (tarcze klocki)...FOSS pisze: Jak potrzebujesz na przód zacisków i jarzm od D3 pod tarcze 360mm to ja mam takie na sprzedaż.... aktualnie jeden komplet (następny po tym co sprzedałem) a już niedługo prawdopodobnie znowuż następny![]()
Jeśli masz tam brembo 4 tłok to nie bo jest inne mocowanie.. Jeśli chodzi o zestaw z RS, najpierw zapoznaj się z kosztami tarcz a potem kalkulujr4q pisze:i czy pasują również do S8 D2 p&p?
krzychu22.p1i pisze: Jeśli masz tam brembo 4 tłok to nie bo jest inne mocowanie.. Jeśli chodzi o zestaw z RS, najpierw zapoznaj się z kosztami tarcz a potem kalkulujZestaw z D3 jest tańszy, ja np dopadłem zestaw z d3 w12 385mm z tarczami i klockami w cenie nie wiele wyższej jak za nowe seryjne tarcze i klocki 323mm, a robi masakryczną robotę
No przecież opisane jest w tym temacie gdzieś powyżej.... zmieniasz zwrotnice na takie od A8 D2 i wtedy zaciski przednie z D3 masz p&p.r4q pisze:Tylko nie wiem co by trzeba było przerobić, żeby to pasowało w eSce a w ciemno kupować nie chcę, żeby leżały![]()
No już krzychu22.p1i posłużył pomocą na prv nawet ze zdjęciemFOSS pisze: No przecież opisane jest w tym temacie gdzieś powyżej.... zmieniasz zwrotnice na takie od A8 D2 i wtedy zaciski przednie z D3 masz p&p.