
Czy przy zmnianie kodowania zawieszenie tez sie obniży bądź podniesie??
![]() |
![]() |
![]() |



No to pewnie masz przyczynę, zardzewiała kulka i luz na łączniku czujnika poziomowania mogą powodować problemu z kalibracją zawieszenia.tomi5 pisze:Byłem na kanale i ogladałem czujniki przód i na tym po lewej stronie ta sztanga która łączy wahacz i czujnik poziomu jest sztywno umieszczona na tych sworzniach, natomiast na po prawej stronie lata swobodnie jest luźna, i tak jak by tylko gumka blokowała wypadnięcie sztangi ze sworznia.


Do samego sprawdzenia czujników (ich poprawnego działania) nie wyczepiaj kulki z tej sztangi tylko odkręć od wahacza cały element z kulką. Jak auto masz na podnośniku z zablokowanym zawieszeniem możesz sobie do woli ruszać tym czujnikiem i nic ci się z zawiechą nie stanie.tomi5 pisze:Jutro albo czwartek będę na kanale to przyjże się tym łącznikom.
Czy ich demontaż polega na wyczepieniu z tej kulki (wahacz, i sam czujnik)czy jest jakas blokada etc. ??
Aha i rozumiem że mogę najzwyczajniej w świecie po demontażu sztang poruszać wajcha czujnika w celu sprawdzenia jej ruchliwości?? (w trybie podnośnika)
