Czy przy zmnianie kodowania zawieszenie tez sie obniży bądź podniesie??
![]() |
![]() |
![]() |
[D3 03 ] Nierówno stoi zawieszenie
Nic się nie dzieje, m ie tez to korcilo i nie działa. Myślę ze to odpowiada bardziej za dostosowanie pracy zawieszenia do tego o ile jest niżej. Wiadomo, twardość itp... Ale nie jestem pewien. Ja mam zakodowane -25mmna oba kola i nic 

Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
No to pewnie masz przyczynę, zardzewiała kulka i luz na łączniku czujnika poziomowania mogą powodować problemu z kalibracją zawieszenia.tomi5 pisze:Byłem na kanale i ogladałem czujniki przód i na tym po lewej stronie ta sztanga która łączy wahacz i czujnik poziomu jest sztywno umieszczona na tych sworzniach, natomiast na po prawej stronie lata swobodnie jest luźna, i tak jak by tylko gumka blokowała wypadnięcie sztangi ze sworznia.
Samą kulkę mogę ci dorobić, jak będzie pordzewiała, do przodu i do tyłu - z przodu tylko ją wymienisz a z tyłu będziesz musiał się trochę pomęczyć.
Jakby coś to dzwoń, wytłumaczę co i jak.
Noi sprawdź też same czujniki, czy pracują w miarę poprawnie..... jak ręką ciężko zmienić ich położenie to już się przycierają i to również może powodować problemy z poprawną kalibracją.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
I to by się zgadzał
Wczoraj ja auto stało 2 dni prawa strona ma wysokość 385mm( i tu jest luźny łącznik)
A Lewa tak jak by w ogóle nie zeszła na dół bo miała aż 415mm (i tu jest ten sztywny)
Po odpaleniu auta i przejechaniu kilku metrów, zawieszenie wyrównało się (jeśli można to tak nazwać) czyli prawa strona miała 400mm lewa 405mm, co i tak jest dzwine bo zawieszenie ustawiłem na ori wysokość 397mm
Jutro albo czwartek będę na kanale to przyjże się tym łącznikom.
Czy ich demontaż polega na wyczepieniu z tej kulki (wahacz, i sam czujnik)czy jest jakas blokada etc. ??
Aha i rozumiem że mogę najzwyczajniej w świecie po demontażu sztang poruszać wajcha czujnika w celu sprawdzenia jej ruchliwości?? (w trybie podnośnika)
Wczoraj ja auto stało 2 dni prawa strona ma wysokość 385mm( i tu jest luźny łącznik)
A Lewa tak jak by w ogóle nie zeszła na dół bo miała aż 415mm (i tu jest ten sztywny)
Po odpaleniu auta i przejechaniu kilku metrów, zawieszenie wyrównało się (jeśli można to tak nazwać) czyli prawa strona miała 400mm lewa 405mm, co i tak jest dzwine bo zawieszenie ustawiłem na ori wysokość 397mm
Jutro albo czwartek będę na kanale to przyjże się tym łącznikom.
Czy ich demontaż polega na wyczepieniu z tej kulki (wahacz, i sam czujnik)czy jest jakas blokada etc. ??
Aha i rozumiem że mogę najzwyczajniej w świecie po demontażu sztang poruszać wajcha czujnika w celu sprawdzenia jej ruchliwości?? (w trybie podnośnika)
Ostatnio zmieniony 19 sie 2014, 08:33 przez tomi5, łącznie zmieniany 1 raz.
Do samego sprawdzenia czujników (ich poprawnego działania) nie wyczepiaj kulki z tej sztangi tylko odkręć od wahacza cały element z kulką. Jak auto masz na podnośniku z zablokowanym zawieszeniem możesz sobie do woli ruszać tym czujnikiem i nic ci się z zawiechą nie stanie.tomi5 pisze:Jutro albo czwartek będę na kanale to przyjże się tym łącznikom.
Czy ich demontaż polega na wyczepieniu z tej kulki (wahacz, i sam czujnik)czy jest jakas blokada etc. ??
Aha i rozumiem że mogę najzwyczajniej w świecie po demontażu sztang poruszać wajcha czujnika w celu sprawdzenia jej ruchliwości?? (w trybie podnośnika)
O ile wyjęcie samej kulki nie stanowi jakiegoś wyzwania o tyle włożenie jej spowrotem jest już upierdliwe a dla osób bez zdolności manualnych już prawie awykonalne.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-