Za dużo i tyle, aby im nie zawracali głowy. A dla rozrywki to polecam program pt. "Będziesz Pan zadowolony" na TVN Turbo, tam to się dopiero dzieje.simon68 pisze:kurcze tak od niczego wywaliło mi błąd od poduchy
01218 - Side Airbag Igniter; Passenger Side (N200)
001 - Upper Limit Exceeded - MIL ON
więc cza było się tym zająć ( tak jak etka podaje ;-) )
stacyjka załączona aku odpinamy (masę ) i KONTAKT IP 60 kosteczka pod fotelem out przemycie i z powrotem podpięcie
aku podpięcie kasowanie błędów do tego synchro czujnika położenia kierownicy ( to wywaliło tylko po odpięciu aku ), potem szyby góra dół bo nie chciały gadać z pilota na domykanie
i wso gotowe gra malina
P.S ciekawe ile za takie pierdy kasuje serwis <niewiem> ??
Co dzisiaj zrobiłem w swojej A8 ??
Bądź dobry jak chleb.
Wczoraj oglądałem jeden odcinek i powiem szczerze, że jestem załamany - fachowość diagnozy i naprawy oraz konwersacja z klientem jest poniżej poziomu krytykipebo pisze:A dla rozrywki to polecam program pt. "Będziesz Pan zadowolony" na TVN Turbo, tam to się dopiero dzieje.
Ja się tak zastanawiam skąd ci ludzie biorą kasę na utrzymanie swoje i swojego warsztatu i pracowników....... bo jak się ogląda ich pracę to wg. mnie powinni już dawno splajtować
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Ja oglądając mam wrażenie, że wybierają te najgorsze warsztaty. Nie sądzę, aby wszędzie było tak samo. Taki trochę skrajny program, ale dobrze posłuchać pana prowadzącego, co i jak powinno być naprawione. Najbardziej z kolei rażą przekleństwa rzucane przez mechaników - a mówią że łacina martwy język.FOSS pisze:Wczoraj oglądałem jeden odcinek i powiem szczerze, że jestem załamany - fachowość diagnozy i naprawy oraz konwersacja z klientem jest poniżej poziomu krytykipebo pisze:A dla rozrywki to polecam program pt. "Będziesz Pan zadowolony" na TVN Turbo, tam to się dopiero dzieje.
Ja się tak zastanawiam skąd ci ludzie biorą kasę na utrzymanie swoje i swojego warsztatu i pracowników....... bo jak się ogląda ich pracę to wg. mnie powinni już dawno splajtować
Bądź dobry jak chleb.
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Mechanik mi takie doradził. Jak zapytałem czemu nie 1-elektrodowe to oznajmił, że takie to co najwyżej do skutera można zapodać a że niby czemu 4elektrody to słabe rozwiązanie. Jak się znasz to objaśnij...kolegopytlar pisze:a czemu 4elektrodowe?? to jest słabe rozwiązanie takie świece... zwykłe jednoelektrodowe są dużo lepszym rozwiązaniem
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
A ja wiem że 1-elektrodowe lepsze bo tańsze niż 4-elektrodowe, które nie wiadomo w czym miały by być lepsze. Bo iskra i tak jest jedna a nie 4 w takich świecach. A gdyby były 4 iskry to ich energia musiała by być czterokrotnie mniejsza (chyba logiczne) a to by było już porażką, bo ważna jest energia i czym wyższa tym lepsza. Zatem cewki lepiej zmienić niż świece na 20-elektrodowe.
Proszę: http://www.e-autonaprawa.pl/artykuly/40 ... ych.html:4beyer28 pisze:To, że irydowe są lepsze to wiadomo od dawna, ale że zwykłe 1-elektrodowe są lepszym rozwiązaniem niż 4-elektrodowe to strasznie mnie ciekawi dlaczego. Sądziłem, że kolega pytlar uzasadni swoją odpowiedź...
Bądź dobry jak chleb.
a maszpreston81 pisze:to jakie swiece ?? w koncu ?? dajcie linka do konkretnych swieczek
http://www.e-ngk.pl/ngk-lpg-hit-swieca- ... -2857.html
to nie jest zwykły napęd...to