Jak trzeba to zwalimy dechearo51 pisze:Tak standard deska do zwalenia, ale nie jestes sam, poczytaj forum
![]() |
![]() |
![]() |
[D3 03 4.2MPI ] Dmucha letnim powietrzem.
-
Marcin2013
- Super Klubowicz

- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
-
aro51
- Super Klubowicz

- Posty: 692
- Rejestracja: 23 lis 2010, 16:02
- Lokalizacja: Mazowieckie
-
Marcin2013
- Super Klubowicz

- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
No tak ,ale skoro z bocznych nawiewów leci ciepłe powietrze, a z środkowych chłodne to myślisz że nagrzewnice są zakamienione, nie wiem,ale wtedy z zewnetrznych tez powinna być kicha.covacsxxx pisze:Ja bym na dzien dobry odkamienil nagrzewnice...mialem podobny problem i juz bylem nastawiony na rwanie dechy, ale skrupulatne zajecie sie nagrzewnicami pomoglo rozwiazac problem
- FOSS
- Super Klubowicz

- Posty: 7579
- Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
- Lokalizacja: WPR
Było już opisywane takie zjawisko - możesz robić po swojemu albo pójść za doświadczeniem innych.Marcin2013 pisze:No tak ,ale skoro z bocznych nawiewów leci ciepłe powietrze, a z środkowych chłodne to myślisz że nagrzewnice są zakamienione, nie wiem,ale wtedy z zewnetrznych tez powinna być kicha.
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
-
Marcin2013
- Super Klubowicz

- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
Jak bym chciał robić po swojemu to bym nie przeglądał forumFOSS pisze:Było już opisywane takie zjawisko - możesz robić po swojemu albo pójść za doświadczeniem innych.Marcin2013 pisze:No tak ,ale skoro z bocznych nawiewów leci ciepłe powietrze, a z środkowych chłodne to myślisz że nagrzewnice są zakamienione, nie wiem,ale wtedy z zewnetrznych tez powinna być kicha.
- olimpus104
- Forum Audi A8

- Posty: 297
- Rejestracja: 04 wrz 2012, 01:29
- Lokalizacja: Bognor Regis UK
Czytam temat dotyczący naprawy klimy ,jestem z lekka przerażony czyżby mnie też to czekało? W aucie ciepło,ale środkowe nawiewy jakby coś nie tak <niewiem>
wczesniej miałem tylko ten jeden bład
00657 - Pozycjonowanie silnika dla nawiewniki środkowe (V102)
003 - uszkodzenie mechaniczne
Freeze:
Stan Usterka: 01100011
Za to teraz jakby ten V102 znikł a w zamian,te ponizej
Próbowałem zrobic nastawy podstawowe na którymś z silniczków, wyskakuje error <jezu>
00066 - prawy tył na nogi grzałki (Z43)
012 - usterka elektryczna w obwodu
Freeze:
Stan Usterka: 01101100
01087 - Ustawienie podstawowe nie wykonane
005 - Brak lub Nieprawidłowe Ustawienie podstawowe / Adaptacja
Freeze:
Stan Usterka: 01100101
00730 - Potencjometr silnika dla pozycjonowania w Centralnej (G138) Vent
005 - Brak lub Nieprawidłowe Ustawienie podstawowe / Adaptacja - Przerywany
Freeze:
Stan Usterka: 00100101
wczesniej miałem tylko ten jeden bład
00657 - Pozycjonowanie silnika dla nawiewniki środkowe (V102)
003 - uszkodzenie mechaniczne
Freeze:
Stan Usterka: 01100011
Za to teraz jakby ten V102 znikł a w zamian,te ponizej
Próbowałem zrobic nastawy podstawowe na którymś z silniczków, wyskakuje error <jezu>
00066 - prawy tył na nogi grzałki (Z43)
012 - usterka elektryczna w obwodu
Freeze:
Stan Usterka: 01101100
01087 - Ustawienie podstawowe nie wykonane
005 - Brak lub Nieprawidłowe Ustawienie podstawowe / Adaptacja
Freeze:
Stan Usterka: 01100101
00730 - Potencjometr silnika dla pozycjonowania w Centralnej (G138) Vent
005 - Brak lub Nieprawidłowe Ustawienie podstawowe / Adaptacja - Przerywany
Freeze:
Stan Usterka: 00100101
Audi A8 D3Quattro 3.0 TDI Sport
Audi A6 C6 2.0TDI S line
http://www.a8team.pl/a6-c6-s-line-vt8865.htm
Audi A6 C6 2.0TDI S line
http://www.a8team.pl/a6-c6-s-line-vt8865.htm
-
tomi5
- Super Klubowicz

- Posty: 925
- Rejestracja: 18 sie 2010, 06:12
- Lokalizacja: Lubin
-
jordan233
- Super Klubowicz

- Posty: 1763
- Rejestracja: 12 kwie 2011, 20:56
- Lokalizacja: GBY
o ja p.....e ,już się załamałem jak to zobaczyłem.....FOSS pisze:Noi mała relacja z dłubaniny - tak w czwartek wyglądało moje D3:daniell-gda pisze:Daj znać co u Ciebie a do tego czasu pojeżdzę w kurtce![]()
[url=http://images69.fotosik.pl/328/aca3d828767c868a.jpg]Obrazek[/URL]
.
[url=http://images69.fotosik.pl/328/6405e352ae01f722.jpg]Obrazek[/URL]
U mnie jest tak że wszystko na LOW działa jak należy,każde ustawienie silniczków itp.
Ale gdy zaczynam kręcić pokrętłęm temperatur to już zaczyna się sajgon,fakt ciepłe leci ale z przodu (bardziej ciepłe leci od strony pasażera) od strony kierowcy chłodniejsze,tył wogóle nie podaje ciepła,ale na LOW wszystko działa jak nalezy,czy trzeba dechę również ściągać? - błędów VCDS brak.....
_________________
- koofel
- Forum Audi A8

- Posty: 13
- Rejestracja: 25 gru 2011, 13:22
- Lokalizacja: Miechów
- FOSS
- Super Klubowicz

- Posty: 7579
- Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
- Lokalizacja: WPR
Do samej wymiany nagrzewnic nie trzeba rwać całej deski, ale dłubania i tak jest sporo.koofel pisze:Parę miechów temu kupiłem kompletną nagrzewnicę ori ale nie mogę znaleźć gościa który podejmie się rwania dechy w krakowie .
Może ktoś zna kogoś kto się tego podejmie?
Ja rwałem u siebie całą deskę bo miałem uszkodzony silniczek klap do którego nie ma żadnego dostępu ale same nagrzewnice wymieniałem u kolegów bez ściągania całej deski - ostatnio w ubiegłym tygodniu robiłem to u jednego kolegi
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
-
jordan233
- Super Klubowicz

- Posty: 1763
- Rejestracja: 12 kwie 2011, 20:56
- Lokalizacja: GBY
Jakies koszty wymiany samych nagrzewnic? ,oraz z jakimi kosztami trzeba się liczyć przy rwaniu dechy?FOSS pisze: Do samej wymiany nagrzewnic nie trzeba rwać całej deski, ale dłubania i tak jest sporo.
Ja rwałem u siebie całą deskę bo miałem uszkodzony silniczek klap do którego nie ma żadnego dostępu ale same nagrzewnice wymieniałem u kolegów bez ściągania całej deski - ostatnio w ubiegłym tygodniu robiłem to u jednego kolegi
-
bastek 4,2
- Forum Audi A8

- Posty: 53
- Rejestracja: 20 gru 2010, 20:59
- Lokalizacja: Śląsk
Panowie rozkminiłem temat u siebie raptem po 2 miechach i godzinach doktoryzacji.
Z bocznych nawiewów przy nastawach na 22 st C leciał ukrop ok. 45 st . C a z środkowych zimne po dłuższej jeździe marzły mi ręce. Brak błędów nastawy klimatyzacji wykonane i nic.
Więc ostatecznie okazało się że nagrzewnice mam zatkane w połowie, czyściłem je octem długo by pisać ale pomogło mam sposób na sprawdzenie czy nagrzewnice są zatkane u mnie zatkały się tak jak kolega pisał od środka jak nawiewy środkowe. Po całej operacji mam sałne w aucie i regulację nawiewów ciepłe zimne z pozycji MMi. Ciężko to opisać zainteresowanych zapraszam na PW.
Z bocznych nawiewów przy nastawach na 22 st C leciał ukrop ok. 45 st . C a z środkowych zimne po dłuższej jeździe marzły mi ręce. Brak błędów nastawy klimatyzacji wykonane i nic.
Więc ostatecznie okazało się że nagrzewnice mam zatkane w połowie, czyściłem je octem długo by pisać ale pomogło mam sposób na sprawdzenie czy nagrzewnice są zatkane u mnie zatkały się tak jak kolega pisał od środka jak nawiewy środkowe. Po całej operacji mam sałne w aucie i regulację nawiewów ciepłe zimne z pozycji MMi. Ciężko to opisać zainteresowanych zapraszam na PW.
- FOSS
- Super Klubowicz

- Posty: 7579
- Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
- Lokalizacja: WPR
Niestety to standard w ósemkachbastek 4,2 pisze:Panowie rozkminiłem temat u siebie raptem po 2 miechach i godzinach doktoryzacji.
Z bocznych nawiewów przy nastawach na 22 st C leciał ukrop ok. 45 st . C a z środkowych zimne po dłuższej jeździe marzły mi ręce. Brak błędów nastawy klimatyzacji wykonane i nic.
Więc ostatecznie okazało się że nagrzewnice mam zatkane w połowie, czyściłem je octem długo by pisać ale pomogło mam sposób na sprawdzenie czy nagrzewnice są zatkane u mnie zatkały się tak jak kolega pisał od środka jak nawiewy środkowe. Po całej operacji mam sałne w aucie i regulację nawiewów ciepłe zimne z pozycji MMi.
Robiłem to już w kilku i właściwie na początku nikt nie chce uwierzyć, że to nagrzewnice bo przecież z boku ciepłym wieje ale to niestety typowa usterka i jak coś takiego się dzieje to szukać nagrzewnic i wymieniać lub płukać swoje chociaż do samego płukania i odkamieniania nie mam zbytniego przekonania.
I mam właśnie u siebie następną klubową D3-kę z podobnym problemem i jak nic będą to nagrzewnice
FOSS motorsport *[/URL] (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
-
jordan233
- Super Klubowicz

- Posty: 1763
- Rejestracja: 12 kwie 2011, 20:56
- Lokalizacja: GBY






