Jak trzeba to zwalimy deche , ale nie wyczytałem co kupić żeby wymienić <niewiem>aro51 pisze:Tak standard deska do zwalenia, ale nie jestes sam, poczytaj forum
[D3 03 4.2MPI ] Dmucha letnim powietrzem.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
No tak ,ale skoro z bocznych nawiewów leci ciepłe powietrze, a z środkowych chłodne to myślisz że nagrzewnice są zakamienione, nie wiem,ale wtedy z zewnetrznych tez powinna być kicha.covacsxxx pisze:Ja bym na dzien dobry odkamienil nagrzewnice...mialem podobny problem i juz bylem nastawiony na rwanie dechy, ale skrupulatne zajecie sie nagrzewnicami pomoglo rozwiazac problem
Było już opisywane takie zjawisko - możesz robić po swojemu albo pójść za doświadczeniem innych.Marcin2013 pisze:No tak ,ale skoro z bocznych nawiewów leci ciepłe powietrze, a z środkowych chłodne to myślisz że nagrzewnice są zakamienione, nie wiem,ale wtedy z zewnetrznych tez powinna być kicha.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
Jak bym chciał robić po swojemu to bym nie przeglądał forum tylko się zastanawiam jak to możliwe że na wskutek zakamienienia leci chłodne tylko ze środkowych nawiewów ,może nagrzewnice zakamieniają się od środka pojazdu i kamień się rozkłada w strone drzwi ? z drugiej strony miałem dużo starsze samochody i nie było problemów z nagrzewnicamiFOSS pisze:Było już opisywane takie zjawisko - możesz robić po swojemu albo pójść za doświadczeniem innych.Marcin2013 pisze:No tak ,ale skoro z bocznych nawiewów leci ciepłe powietrze, a z środkowych chłodne to myślisz że nagrzewnice są zakamienione, nie wiem,ale wtedy z zewnetrznych tez powinna być kicha.
- olimpus104
- Forum Audi A8
- Posty: 297
- Rejestracja: 04 wrz 2012, 01:29
- Lokalizacja: Bognor Regis UK
Czytam temat dotyczący naprawy klimy ,jestem z lekka przerażony czyżby mnie też to czekało? W aucie ciepło,ale środkowe nawiewy jakby coś nie tak <niewiem>
wczesniej miałem tylko ten jeden bład
00657 - Pozycjonowanie silnika dla nawiewniki środkowe (V102)
003 - uszkodzenie mechaniczne
Freeze:
Stan Usterka: 01100011
Za to teraz jakby ten V102 znikł a w zamian,te ponizej
Próbowałem zrobic nastawy podstawowe na którymś z silniczków, wyskakuje error <jezu>
00066 - prawy tył na nogi grzałki (Z43)
012 - usterka elektryczna w obwodu
Freeze:
Stan Usterka: 01101100
01087 - Ustawienie podstawowe nie wykonane
005 - Brak lub Nieprawidłowe Ustawienie podstawowe / Adaptacja
Freeze:
Stan Usterka: 01100101
00730 - Potencjometr silnika dla pozycjonowania w Centralnej (G138) Vent
005 - Brak lub Nieprawidłowe Ustawienie podstawowe / Adaptacja - Przerywany
Freeze:
Stan Usterka: 00100101
wczesniej miałem tylko ten jeden bład
00657 - Pozycjonowanie silnika dla nawiewniki środkowe (V102)
003 - uszkodzenie mechaniczne
Freeze:
Stan Usterka: 01100011
Za to teraz jakby ten V102 znikł a w zamian,te ponizej
Próbowałem zrobic nastawy podstawowe na którymś z silniczków, wyskakuje error <jezu>
00066 - prawy tył na nogi grzałki (Z43)
012 - usterka elektryczna w obwodu
Freeze:
Stan Usterka: 01101100
01087 - Ustawienie podstawowe nie wykonane
005 - Brak lub Nieprawidłowe Ustawienie podstawowe / Adaptacja
Freeze:
Stan Usterka: 01100101
00730 - Potencjometr silnika dla pozycjonowania w Centralnej (G138) Vent
005 - Brak lub Nieprawidłowe Ustawienie podstawowe / Adaptacja - Przerywany
Freeze:
Stan Usterka: 00100101
Audi A8 D3Quattro 3.0 TDI Sport
Audi A6 C6 2.0TDI S line
http://www.a8team.pl/a6-c6-s-line-vt8865.htm
Audi A6 C6 2.0TDI S line
http://www.a8team.pl/a6-c6-s-line-vt8865.htm
o ja p.....e ,już się załamałem jak to zobaczyłem.....FOSS pisze:Noi mała relacja z dłubaniny - tak w czwartek wyglądało moje D3:daniell-gda pisze:Daj znać co u Ciebie a do tego czasu pojeżdzę w kurtce
[url=http://images69.fotosik.pl/328/aca3d828767c868a.jpg]Obrazek[/URL]
.
[url=http://images69.fotosik.pl/328/6405e352ae01f722.jpg]Obrazek[/URL]
U mnie jest tak że wszystko na LOW działa jak należy,każde ustawienie silniczków itp.
Ale gdy zaczynam kręcić pokrętłęm temperatur to już zaczyna się sajgon,fakt ciepłe leci ale z przodu (bardziej ciepłe leci od strony pasażera) od strony kierowcy chłodniejsze,tył wogóle nie podaje ciepła,ale na LOW wszystko działa jak nalezy,czy trzeba dechę również ściągać? - błędów VCDS brak.....
_________________
Do samej wymiany nagrzewnic nie trzeba rwać całej deski, ale dłubania i tak jest sporo.koofel pisze:Parę miechów temu kupiłem kompletną nagrzewnicę ori ale nie mogę znaleźć gościa który podejmie się rwania dechy w krakowie .
Może ktoś zna kogoś kto się tego podejmie?
Ja rwałem u siebie całą deskę bo miałem uszkodzony silniczek klap do którego nie ma żadnego dostępu ale same nagrzewnice wymieniałem u kolegów bez ściągania całej deski - ostatnio w ubiegłym tygodniu robiłem to u jednego kolegi
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Jakies koszty wymiany samych nagrzewnic? ,oraz z jakimi kosztami trzeba się liczyć przy rwaniu dechy?FOSS pisze: Do samej wymiany nagrzewnic nie trzeba rwać całej deski, ale dłubania i tak jest sporo.
Ja rwałem u siebie całą deskę bo miałem uszkodzony silniczek klap do którego nie ma żadnego dostępu ale same nagrzewnice wymieniałem u kolegów bez ściągania całej deski - ostatnio w ubiegłym tygodniu robiłem to u jednego kolegi
-
- Forum Audi A8
- Posty: 53
- Rejestracja: 20 gru 2010, 20:59
- Lokalizacja: Śląsk
Panowie rozkminiłem temat u siebie raptem po 2 miechach i godzinach doktoryzacji.
Z bocznych nawiewów przy nastawach na 22 st C leciał ukrop ok. 45 st . C a z środkowych zimne po dłuższej jeździe marzły mi ręce. Brak błędów nastawy klimatyzacji wykonane i nic.
Więc ostatecznie okazało się że nagrzewnice mam zatkane w połowie, czyściłem je octem długo by pisać ale pomogło mam sposób na sprawdzenie czy nagrzewnice są zatkane u mnie zatkały się tak jak kolega pisał od środka jak nawiewy środkowe. Po całej operacji mam sałne w aucie i regulację nawiewów ciepłe zimne z pozycji MMi. Ciężko to opisać zainteresowanych zapraszam na PW.
Z bocznych nawiewów przy nastawach na 22 st C leciał ukrop ok. 45 st . C a z środkowych zimne po dłuższej jeździe marzły mi ręce. Brak błędów nastawy klimatyzacji wykonane i nic.
Więc ostatecznie okazało się że nagrzewnice mam zatkane w połowie, czyściłem je octem długo by pisać ale pomogło mam sposób na sprawdzenie czy nagrzewnice są zatkane u mnie zatkały się tak jak kolega pisał od środka jak nawiewy środkowe. Po całej operacji mam sałne w aucie i regulację nawiewów ciepłe zimne z pozycji MMi. Ciężko to opisać zainteresowanych zapraszam na PW.
Niestety to standard w ósemkachbastek 4,2 pisze:Panowie rozkminiłem temat u siebie raptem po 2 miechach i godzinach doktoryzacji.
Z bocznych nawiewów przy nastawach na 22 st C leciał ukrop ok. 45 st . C a z środkowych zimne po dłuższej jeździe marzły mi ręce. Brak błędów nastawy klimatyzacji wykonane i nic.
Więc ostatecznie okazało się że nagrzewnice mam zatkane w połowie, czyściłem je octem długo by pisać ale pomogło mam sposób na sprawdzenie czy nagrzewnice są zatkane u mnie zatkały się tak jak kolega pisał od środka jak nawiewy środkowe. Po całej operacji mam sałne w aucie i regulację nawiewów ciepłe zimne z pozycji MMi.
Robiłem to już w kilku i właściwie na początku nikt nie chce uwierzyć, że to nagrzewnice bo przecież z boku ciepłym wieje ale to niestety typowa usterka i jak coś takiego się dzieje to szukać nagrzewnic i wymieniać lub płukać swoje chociaż do samego płukania i odkamieniania nie mam zbytniego przekonania.
I mam właśnie u siebie następną klubową D3-kę z podobnym problemem i jak nic będą to nagrzewnice
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-