części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 03 4.2MPI ] Dmucha letnim powietrzem.

Marcin2013
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1490
Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
Lokalizacja: SOsnowiec

Post autor: Marcin2013 » 19 gru 2014, 22:08

aro51 pisze:Tak standard deska do zwalenia, ale nie jestes sam, poczytaj forum :D
Jak trzeba to zwalimy deche ;) , ale nie wyczytałem co kupić żeby wymienić <niewiem>

aro51
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 692
Rejestracja: 23 lis 2010, 16:02
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: aro51 » 19 gru 2014, 23:48

To okaze sie pod deska :)

covacsxxx
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 135
Rejestracja: 11 lis 2012, 21:53
Lokalizacja: bialystok

Post autor: covacsxxx » 20 gru 2014, 18:10

Ja bym na dzien dobry odkamienil nagrzewnice...mialem podobny problem i juz bylem nastawiony na rwanie dechy, ale skrupulatne zajecie sie nagrzewnicami pomoglo rozwiazac problem

Marcin2013
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1490
Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
Lokalizacja: SOsnowiec

Post autor: Marcin2013 » 25 gru 2014, 11:02

covacsxxx pisze:Ja bym na dzien dobry odkamienil nagrzewnice...mialem podobny problem i juz bylem nastawiony na rwanie dechy, ale skrupulatne zajecie sie nagrzewnicami pomoglo rozwiazac problem
No tak ,ale skoro z bocznych nawiewów leci ciepłe powietrze, a z środkowych chłodne to myślisz że nagrzewnice są zakamienione, nie wiem,ale wtedy z zewnetrznych tez powinna być kicha.

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 25 gru 2014, 14:00

Marcin2013 pisze:No tak ,ale skoro z bocznych nawiewów leci ciepłe powietrze, a z środkowych chłodne to myślisz że nagrzewnice są zakamienione, nie wiem,ale wtedy z zewnetrznych tez powinna być kicha.
Było już opisywane takie zjawisko - możesz robić po swojemu albo pójść za doświadczeniem innych.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Marcin2013
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1490
Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
Lokalizacja: SOsnowiec

Post autor: Marcin2013 » 25 gru 2014, 14:35

FOSS pisze:
Marcin2013 pisze:No tak ,ale skoro z bocznych nawiewów leci ciepłe powietrze, a z środkowych chłodne to myślisz że nagrzewnice są zakamienione, nie wiem,ale wtedy z zewnetrznych tez powinna być kicha.
Było już opisywane takie zjawisko - możesz robić po swojemu albo pójść za doświadczeniem innych.
Jak bym chciał robić po swojemu to bym nie przeglądał forum :) tylko się zastanawiam jak to możliwe że na wskutek zakamienienia leci chłodne tylko ze środkowych nawiewów ,może nagrzewnice zakamieniają się od środka pojazdu i kamień się rozkłada w strone drzwi ? z drugiej strony miałem dużo starsze samochody i nie było problemów z nagrzewnicami :]

Awatar użytkownika
olimpus104
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 297
Rejestracja: 04 wrz 2012, 01:29
Lokalizacja: Bognor Regis UK

Post autor: olimpus104 » 25 gru 2014, 15:28

Czytam temat dotyczący naprawy klimy ,jestem z lekka przerażony czyżby mnie też to czekało? W aucie ciepło,ale środkowe nawiewy jakby coś nie tak <niewiem>

wczesniej miałem tylko ten jeden bład

00657 - Pozycjonowanie silnika dla nawiewniki środkowe (V102)
003 - uszkodzenie mechaniczne
Freeze:
Stan Usterka: 01100011




Za to teraz jakby ten V102 znikł a w zamian,te ponizej ;)

Próbowałem zrobic nastawy podstawowe na którymś z silniczków, wyskakuje error <jezu>




00066 - prawy tył na nogi grzałki (Z43)
012 - usterka elektryczna w obwodu
Freeze:
Stan Usterka: 01101100


01087 - Ustawienie podstawowe nie wykonane
005 - Brak lub Nieprawidłowe Ustawienie podstawowe / Adaptacja
Freeze:
Stan Usterka: 01100101


00730 - Potencjometr silnika dla pozycjonowania w Centralnej (G138) Vent
005 - Brak lub Nieprawidłowe Ustawienie podstawowe / Adaptacja - Przerywany
Freeze:
Stan Usterka: 00100101
Audi A8 D3Quattro 3.0 TDI Sport
Audi A6 C6 2.0TDI S line
http://www.a8team.pl/a6-c6-s-line-vt8865.htm

tomi5
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 925
Rejestracja: 18 sie 2010, 06:12
Lokalizacja: Lubin

Post autor: tomi5 » 30 gru 2014, 10:19

Jak wyglada procedura nastaw podstawowych dla klimatronika??

jordan233
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1763
Rejestracja: 12 kwie 2011, 20:56
Lokalizacja: GBY

Post autor: jordan233 » 10 sty 2015, 20:37

FOSS pisze:
daniell-gda pisze:Daj znać co u Ciebie a do tego czasu pojeżdzę w kurtce :(
Noi mała relacja z dłubaniny - tak w czwartek wyglądało moje D3:

[url=http://images69.fotosik.pl/328/aca3d828767c868a.jpg]Obrazek[/URL]
.
[url=http://images69.fotosik.pl/328/6405e352ae01f722.jpg]Obrazek[/URL]
o ja p.....e ,już się załamałem jak to zobaczyłem.....

U mnie jest tak że wszystko na LOW działa jak należy,każde ustawienie silniczków itp.

Ale gdy zaczynam kręcić pokrętłęm temperatur to już zaczyna się sajgon,fakt ciepłe leci ale z przodu (bardziej ciepłe leci od strony pasażera) od strony kierowcy chłodniejsze,tył wogóle nie podaje ciepła,ale na LOW wszystko działa jak nalezy,czy trzeba dechę również ściągać? - błędów VCDS brak.....
_________________

Awatar użytkownika
koofel
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 13
Rejestracja: 25 gru 2011, 13:22
Lokalizacja: Miechów

Post autor: koofel » 11 sty 2015, 11:40

Wracam z tematem.
Mechanik sprawdził rurę biegnącą do zaworów i jest gorąca,a z zaworów ledwo ciepła.
Parę miechów temu kupiłem kompletną nagrzewnicę ori ale nie mogę znaleźć gościa który podejmie się rwania dechy w krakowie .
Może ktoś zna kogoś kto się tego podejmie?

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 11 sty 2015, 13:36

koofel pisze:Parę miechów temu kupiłem kompletną nagrzewnicę ori ale nie mogę znaleźć gościa który podejmie się rwania dechy w krakowie .
Może ktoś zna kogoś kto się tego podejmie?
Do samej wymiany nagrzewnic nie trzeba rwać całej deski, ale dłubania i tak jest sporo.
Ja rwałem u siebie całą deskę bo miałem uszkodzony silniczek klap do którego nie ma żadnego dostępu ale same nagrzewnice wymieniałem u kolegów bez ściągania całej deski - ostatnio w ubiegłym tygodniu robiłem to u jednego kolegi ;)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

jordan233
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1763
Rejestracja: 12 kwie 2011, 20:56
Lokalizacja: GBY

Post autor: jordan233 » 11 sty 2015, 15:55

FOSS pisze: Do samej wymiany nagrzewnic nie trzeba rwać całej deski, ale dłubania i tak jest sporo.
Ja rwałem u siebie całą deskę bo miałem uszkodzony silniczek klap do którego nie ma żadnego dostępu ale same nagrzewnice wymieniałem u kolegów bez ściągania całej deski - ostatnio w ubiegłym tygodniu robiłem to u jednego kolegi ;)
Jakies koszty wymiany samych nagrzewnic? ,oraz z jakimi kosztami trzeba się liczyć przy rwaniu dechy?

bastek 4,2
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 53
Rejestracja: 20 gru 2010, 20:59
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: bastek 4,2 » 20 sty 2015, 23:16

Panowie rozkminiłem temat u siebie raptem po 2 miechach i godzinach doktoryzacji.
Z bocznych nawiewów przy nastawach na 22 st C leciał ukrop ok. 45 st . C a z środkowych zimne po dłuższej jeździe marzły mi ręce. Brak błędów nastawy klimatyzacji wykonane i nic.
Więc ostatecznie okazało się że nagrzewnice mam zatkane w połowie, czyściłem je octem długo by pisać ale pomogło mam sposób na sprawdzenie czy nagrzewnice są zatkane u mnie zatkały się tak jak kolega pisał od środka jak nawiewy środkowe. Po całej operacji mam sałne w aucie i regulację nawiewów ciepłe zimne z pozycji MMi. Ciężko to opisać zainteresowanych zapraszam na PW.

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 22 sty 2015, 11:48

bastek 4,2 pisze:Panowie rozkminiłem temat u siebie raptem po 2 miechach i godzinach doktoryzacji.
Z bocznych nawiewów przy nastawach na 22 st C leciał ukrop ok. 45 st . C a z środkowych zimne po dłuższej jeździe marzły mi ręce. Brak błędów nastawy klimatyzacji wykonane i nic.
Więc ostatecznie okazało się że nagrzewnice mam zatkane w połowie, czyściłem je octem długo by pisać ale pomogło mam sposób na sprawdzenie czy nagrzewnice są zatkane u mnie zatkały się tak jak kolega pisał od środka jak nawiewy środkowe. Po całej operacji mam sałne w aucie i regulację nawiewów ciepłe zimne z pozycji MMi.
Niestety to standard w ósemkach :/
Robiłem to już w kilku i właściwie na początku nikt nie chce uwierzyć, że to nagrzewnice bo przecież z boku ciepłym wieje ale to niestety typowa usterka i jak coś takiego się dzieje to szukać nagrzewnic i wymieniać lub płukać swoje chociaż do samego płukania i odkamieniania nie mam zbytniego przekonania.

I mam właśnie u siebie następną klubową D3-kę z podobnym problemem i jak nic będą to nagrzewnice :/
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

jordan233
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1763
Rejestracja: 12 kwie 2011, 20:56
Lokalizacja: GBY

Post autor: jordan233 » 22 sty 2015, 12:02

dużo roboty jest przy płukaniu nagrzewnic?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl