[ - ] RS8 D3 - projekt czas zacząć
Ewidentna wina gazownika (jakiś paprak) takie to oszczędności .gaz jak nie daje rady przy butowaniu i jeżdzie po autostradach z prędkościami ponad 250 to automatycznie przełącza się na paliwo ,tu tego nie było instalacja nie dała rady a przez to była uboga mieszanka i się narobiło .
współczuje kolego Sentanza człowiek zajarany nową zabawką a tu takie rzeczy .
Pana od gazu to bym za j..... powiesił
współczuje kolego Sentanza człowiek zajarany nową zabawką a tu takie rzeczy .
Pana od gazu to bym za j..... powiesił
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Osobiście bym sprawił by Pan Gazownik odpowiadał finansowo za powstałe szkody , czemu klient ma ponosić koszta .
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
Wielka szkoda.
Mam tylko dodatkowe pytanie - czy wlaściciel projektu ma takie zegarki jak AFR szerokopasmowy i EGT (w V8 trzeba by mieć minimum łącznie 4 czyli po 2 na kazda glowice)? Bo jeśli smigał bez tego silnikiem po takich modach i do tego jescze na gazie, to gratuluje odwagi. Ja bez gazu się nie odwazyłem i na benzynie i jeden i drugi wskaźnik z warningiem posiadam. Zawsze to troche bezpieczniej ..... te zegarki naprawdę potrafią uratowac silnik przed takimi wlasnie skutkami.
Najważniejsze pytanie to czy oberwał blok silnika. Jak nie oberwał to moze wcale nie byc tak zle
Mam tylko dodatkowe pytanie - czy wlaściciel projektu ma takie zegarki jak AFR szerokopasmowy i EGT (w V8 trzeba by mieć minimum łącznie 4 czyli po 2 na kazda glowice)? Bo jeśli smigał bez tego silnikiem po takich modach i do tego jescze na gazie, to gratuluje odwagi. Ja bez gazu się nie odwazyłem i na benzynie i jeden i drugi wskaźnik z warningiem posiadam. Zawsze to troche bezpieczniej ..... te zegarki naprawdę potrafią uratowac silnik przed takimi wlasnie skutkami.
Najważniejsze pytanie to czy oberwał blok silnika. Jak nie oberwał to moze wcale nie byc tak zle
Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
oho... jak szybko się wieści rozeszły...
opiszę krótko: jechałem sobie w trasę na autostradzie i zauważyłem mały ruch uliczny więc pomyślałem sobie że sprawdzę v-max... chciałem to zrobić na lpg potem na pb. zacząłem od lpg. wiec jazda odbyła się na gazie. przy ok 270km/h wyskoczył check engine i zaczęły się nieprzyjemne wibracje. zjechałem na pobocze, podnoszę maskę, a tam cały silnik zabryzgany olejem i dym spod maski jak w filmach science fiction. jako, że zawsze mam przy sobie vcdsa więc sprawdzam. błąd wypadania zaworów na wszystkich cylindrach. byłem dość daleko od domu ok 80km ale postanowiłem kontynuować jazdę. dymił jak z tyłu tak, że każdy kto mnie wyprzedzał dawał klakson.
czy to wina lpg? raczej tak bo jechałem właśnie na lpg.
czy to by się stało też na pb? nie wiem. raczej nie. wracając z Rzeszowa po strojeniu nie miałem okazji dojść do takich prędkości. max wtedy miałem 240km/h i to na parę sek.
prawda jest taka, że gazownik stroił do ok 220km/h i tuner na pb też stroił do ok 220km/h.
jak jeździłem na lpg do 220km/h to nic się nie działo. kłopoty zaczęły się przy prędkościach bliskich v-max. generalnie gaz był ustawiony tak, że jak mu braknie to miał sobie dolewać pb.
tak jak guzior mówi, słupek do wymiany. albo wleci aqf bo jest wymienny z bfm albo stary abz.
zaletą aqfa to to, że się przekłada to co jest i składa jak klocki lego. wszystko wiadomo. i będzie to co było.
abz jest mniejszy, przez co można by było bardziej udrożnić dolot bo byłoby więcej miejsca. nie ma zmiennych faz rozrządu. jest sporo tańszy, a już mi się nie chce inwestować w ten samochód. po tym co mnie spotkało czar prysł.
zobaczymy co guzior wymyśli.
opiszę krótko: jechałem sobie w trasę na autostradzie i zauważyłem mały ruch uliczny więc pomyślałem sobie że sprawdzę v-max... chciałem to zrobić na lpg potem na pb. zacząłem od lpg. wiec jazda odbyła się na gazie. przy ok 270km/h wyskoczył check engine i zaczęły się nieprzyjemne wibracje. zjechałem na pobocze, podnoszę maskę, a tam cały silnik zabryzgany olejem i dym spod maski jak w filmach science fiction. jako, że zawsze mam przy sobie vcdsa więc sprawdzam. błąd wypadania zaworów na wszystkich cylindrach. byłem dość daleko od domu ok 80km ale postanowiłem kontynuować jazdę. dymił jak z tyłu tak, że każdy kto mnie wyprzedzał dawał klakson.
czy to wina lpg? raczej tak bo jechałem właśnie na lpg.
czy to by się stało też na pb? nie wiem. raczej nie. wracając z Rzeszowa po strojeniu nie miałem okazji dojść do takich prędkości. max wtedy miałem 240km/h i to na parę sek.
prawda jest taka, że gazownik stroił do ok 220km/h i tuner na pb też stroił do ok 220km/h.
jak jeździłem na lpg do 220km/h to nic się nie działo. kłopoty zaczęły się przy prędkościach bliskich v-max. generalnie gaz był ustawiony tak, że jak mu braknie to miał sobie dolewać pb.
tak jak guzior mówi, słupek do wymiany. albo wleci aqf bo jest wymienny z bfm albo stary abz.
zaletą aqfa to to, że się przekłada to co jest i składa jak klocki lego. wszystko wiadomo. i będzie to co było.
abz jest mniejszy, przez co można by było bardziej udrożnić dolot bo byłoby więcej miejsca. nie ma zmiennych faz rozrządu. jest sporo tańszy, a już mi się nie chce inwestować w ten samochód. po tym co mnie spotkało czar prysł.
zobaczymy co guzior wymyśli.
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...
yhhh współczuje ;/ niepotrzebne koszta a tak fajnie sie zapowiadało :<SENTENZA pisze:a już mi się nie chce inwestować w ten samochód. po tym co mnie spotkało czar prysł.
jednak prawdę ktoś pisał wcześniej że takie modyfikacje są fajne ale w zabawkach torowych, a do auta na codzien sa niepewne bo potem strach jechać takim autem w europe czy w polske żeby coś sie wysrało
To nie jest wina tego pomysłu tylko najprawdopodobniej lpg. Uturbienie jak najbardziej dobry pomysł. Ja lubię tuning i nigdy nie jeździłem długo seryjnym silnikiem. I nie zamieniłbym się z powrotem na zwykły bfm…Kwestia tego, że po takich modach na lpg nie można jeździć przy pełnych obciążeniach tylko oszczędnie. Ktoś kto się przejedzie tym samochodem już nie będzie chciał zwykłej bp.
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...
Sentenza nie słuchaj tych pierdół co wypisują że takie mody nie mają sensu .
przetarłeś szlak i niespodzianki muszą być, wiedz się nie łam brnij w to dalej
proponuje żebyś wstawił komputer ECUMASTER EMU to cudo ma wiele wspaniałych funkcji
(trzyma rękę nad bezpieczeństwem silnika)
Niestety jak coś ma być zrobione dobrze są wydatki ;( ;(
ale potem tylko czerpiesz przyjemność z jazdy
przetarłeś szlak i niespodzianki muszą być, wiedz się nie łam brnij w to dalej
proponuje żebyś wstawił komputer ECUMASTER EMU to cudo ma wiele wspaniałych funkcji
(trzyma rękę nad bezpieczeństwem silnika)
Niestety jak coś ma być zrobione dobrze są wydatki ;( ;(
ale potem tylko czerpiesz przyjemność z jazdy
ja, sie generalnie takiej zasady trzymam i jak wiem ze chce depnąć do oporu to po prostu przełączam na PBSENTENZA pisze:Kwestia tego, że po takich modach na lpg nie można jeździć przy pełnych obciążeniach tylko oszczędnie.
współczuje, ale podobnie jak Przemek21, jestem zdania że nie można sie poddawać. Człowiek całe życie sie na błędach uczy a i tak głupi umiera :p
to nie jest zwykły napęd...to
z tego co mi wiadomo to EMU nie obsługuje automatu. jak będziesz chciał automat to też będziesz miał strojone na seryjnym sterowniku. ewentualnie do sterowania doładowaniem jakiś sterownik DET czy coś w tym stylu. EMU nie ma komunikacji z ASB.Przemek21 pisze:proponuje żebyś wstawił komputer ECUMASTER EMU to cudo ma wiele wspaniałych funkcji
(trzyma rękę nad bezpieczeństwem silnika)
P.S. Nie poddaje się ale puki co wypłukałem się z kasy. wszystko te mody mają sens pod warunkiem, że finalnie ma się coś czego nie kupi się w tej cenie nigdzie. a może się okazać, że wyda się tyle na fure, że można by było sobie kupić s8 d4 i program a tego koksa już nie przebiją, żadne modyfikacje ABZtów, AQFów czy BFMów
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...
Hmm... ciekawe dlaczego, ja mam tez zestrojony układ, że powyżej 5000obr, układ wspomaga sobie dolewaniem Pb. Jeszcze nie cisnąłem V-max, ale jeżdże dosyć gesto na maksymalnych obrotach - czy to źle, że układ sobie dopomaga benzynką?martin_rs4 pisze:
ja, sie generalnie takiej zasady trzymam i jak wiem ze chce depnąć do oporu to po prostu przełączam na PB