łooo Mateńko jak to rwie <jezu>SENTENZA pisze:a to ze środka:
![]() |
![]() |
![]() |
[ - ] RS8 D3 - projekt czas zacząć
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1763
- Rejestracja: 12 kwie 2011, 20:56
- Lokalizacja: GBY
- robertas
- Super Klubowicz
- Posty: 2044
- Rejestracja: 08 paź 2009, 18:44
- Lokalizacja: ślask
ale 2.2t moim zdaniem nie idzie w parze z a8
Moim zdaniem to ze sentenza poszed w biT jest super
I chocby dla tego dzwieku przy kreceniu wysoko warto bylo
Juz jest dobrze a czuje ze bedzie jeszcze lepiej
Ja pojde jednak w kompressora i Damiano... mysle ze Ty tez
Troche sie wysralem z kasy bo zakupilem ostatnio cabrio... ale wciaz poluje na m112
i to kiedys u mnie zagosci 







-
- Forum Audi A8
- Posty: 125
- Rejestracja: 30 maja 2014, 20:48
- Lokalizacja: Wrocław
Po długich męczarniach w końcu koniec.
Finalny wynik to 412KM i 700Nm.
Ten poprzedni wykres co niby mial 420KM i 700NM był mierzony hamownią na koło, która przekłamywała. W rzeczywistości było 350KM i 570Nm.
Auto jeździ bardzo fajnie. Czuć ten moment (lepiej niż w dieslu). Trochę mam niedosyt bo liczyłem na serie z RSa ale jestem zadowolony. Przynajmniej z LPG będę miał mniej kłopotów bo moja instalacja BRC na żółtych wtryskach wytrzymuje do 50KM na cylinder.
RS6 C5 bez programu jest delikatnie szybszy. 100-200km/h RS ma 12.8s a mój 14s. Z tym że wg faktycznej prędkości a nie wskazań prędkościomierza. 200 faktycznie to ok 220 na liczniku przy 20" kołach w pre-fl.
Dlatego więcej nie wyszło KM bo jest zbyt mało miejsca (przes ASB) i dolot oraz kolektory wydechowe są połamane w kilku miejscach i przez to sa zbyt bardzo restrykcyjne (nie idzie wtłoczyć już więcej powietrza). Wniosek na przyszłość: uturbiać D3 na jednej turbinie (jest więcej miejsca na wyprostowanie) Wtedy można dmuchać aż się skończą wtryski od RSa czyli do ok 500-520KM.
Finalny wynik to 412KM i 700Nm.
Ten poprzedni wykres co niby mial 420KM i 700NM był mierzony hamownią na koło, która przekłamywała. W rzeczywistości było 350KM i 570Nm.
Auto jeździ bardzo fajnie. Czuć ten moment (lepiej niż w dieslu). Trochę mam niedosyt bo liczyłem na serie z RSa ale jestem zadowolony. Przynajmniej z LPG będę miał mniej kłopotów bo moja instalacja BRC na żółtych wtryskach wytrzymuje do 50KM na cylinder.
RS6 C5 bez programu jest delikatnie szybszy. 100-200km/h RS ma 12.8s a mój 14s. Z tym że wg faktycznej prędkości a nie wskazań prędkościomierza. 200 faktycznie to ok 220 na liczniku przy 20" kołach w pre-fl.
Dlatego więcej nie wyszło KM bo jest zbyt mało miejsca (przes ASB) i dolot oraz kolektory wydechowe są połamane w kilku miejscach i przez to sa zbyt bardzo restrykcyjne (nie idzie wtłoczyć już więcej powietrza). Wniosek na przyszłość: uturbiać D3 na jednej turbinie (jest więcej miejsca na wyprostowanie) Wtedy można dmuchać aż się skończą wtryski od RSa czyli do ok 500-520KM.
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1763
- Rejestracja: 12 kwie 2011, 20:56
- Lokalizacja: GBY
-
- Forum Audi A8
- Posty: 125
- Rejestracja: 30 maja 2014, 20:48
- Lokalizacja: Wrocław
- robertas
- Super Klubowicz
- Posty: 2044
- Rejestracja: 08 paź 2009, 18:44
- Lokalizacja: ślask
SENTENZA, a ja Ci powiem... Zrobiles milowy krok dla posiadaczy d3 razem z Guziorem
Jako jedyny odwazyles sie na tak powazne mody i przetarles szlaki... Moim skromnym marzeniem jest to ze zjawisz sie na zlocie i przewieziesz mnie na fotelu pasazera z przodu
Wedlug mnie smialo mozna nadac Ci tytul tego Pierwszego co uturbil 4,2 w d3 w Polsce
A to miano zaszczytne, prowokujace ku lepszemu, a co za tym idzie, musze wypic Twoje zdrowie na wspolnej imprezie A8team, razem z Toba
No musowo no
Wielkie gratki Ci sie naleza 






-
- Forum Audi A8
- Posty: 125
- Rejestracja: 30 maja 2014, 20:48
- Lokalizacja: Wrocław
jeździłem jeździłemmartin_rs4 pisze:SENTENZA, czy to nie aby Ty pedziles swoja RS8 obwodnica Wroclawia dzis po godz. 15.00 ?



filmik wrzucę może jutroraftor pisze:A moze juz ten obiecany filmik wrzucisz ;p



Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...