[D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?
to że macie cisze raz po raz przy odpaleniu zalezy od tego jak sie ustawi rozrząd przy zgaszeniu bedzie jak mowicie 50x z rzedu nic nie puka a pozniej chlast i pukanie , jesli nie czujecie spadku mocy i nie ma bledow mozecie to zlac i czekac na czestsze objawy klekotania nastawnikow , pojawiajace sie bledy na vagu a nawet klekot na cieplym podczas jazdy lub na jalowym do puki nie depniecie ... wtedy prawdopodobnie nie bedzie juz slizgu koniec koncow bedzie taki ze wymienicie
pytanie na co oryginal czy zamiennik ? stan oleju pilnowac ...im mniej tym czesciej bedzie klekotalza wymiane brac sie przy ciaglym klekocie , lub bledach
pytanie na co oryginal czy zamiennik ? stan oleju pilnowac ...im mniej tym czesciej bedzie klekotalza wymiane brac sie przy ciaglym klekocie , lub bledach
bądź sobą, wariatów też lubią
I dlatego każdemu kto pyta mnie o nastawniki mówię, że tylko oryginał z ASO i robotę zlecić komuś kto ma już w tym zakresie jakieś głębsze doświadczenie.Dzeju pisze:Witam, ja po wymianie na zamienniki nacieszylem sie chwile, po czym 1 padl, wymiana z allegro i... 4 zawory pogiete, glowa do ponownej roboty. Teraz oryginaly.
Albo zrobić samemu jeżeli ktoś czuje się na siłach.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Dzeju pisze:wymiana z allegro i... 4 zawory pogiete, glowa do ponownej roboty
dokładnie jak możesz to wrzuć tu sprzedawce...choć zastanawia mnie czy to aby na pewno nastawnik, a nie zły montaż, np. źle ustawione wałki względem znaków, lub przestawiony łańcuch na wałkach.preston81 pisze:a na pewno zawinił nastawnik ?? od kogo je brałeś mozesz dac namiar by unikać tego źródła ??
Mało który mechanik wie że łańcuch powinien byc ustawiony na wałkach na lewej głowicy na 15 bolcow a po prawej na 16 bolców.
Ja miałem podobny przypadek ale z oryginalem. Jak powiedziałem mechanikowi że liczba bolców nie jest taka sama to mówił, że nie może być bo przecież to są te same głowicie i to sensu by nie miało... Jak założył i nagle silnik zaczał kulać to powiedział że prawdopodobnie nie napiął i łańcuch przeskoczył ;(
ale jak się przyjrzałem to szczerze mówiąc nie chce mi się wierzyć że łańcuch może przeskoczyć jak tam jest wszędzie ciasno jak cholera <niewiem>
Kupiłem zamiennik z allegro i smiga do dzis narazie bez problemów, ale wałki i łańcuch zakładałem już z mechaniorem wg Elsy
to nie jest zwykły napęd...to
Dzeju, Uparłes się na buble jakieś. Jedne polatały chwile drugi padł razem z zaworami po odpaleniu. Dopiero co miałes robione czapki więc rozumiem że kasy skąpo ale chytry dwa razy traci wlasnie.
Jeden Martin co smiga jakoś to raczej ewenement.
Kolega k44761 tez ma w D3 buble ktore co prawda jeżdza ale wala błedami i maja złe odczyty więc ich los przesądzony.
Zastanawia mnie czemu w DE nie ma tak powszechnego problemu z tym jak w PL. Na pewno maja lesze oleje a nie jak u nas większośc leje polecane castrole i inne syfy.
Jeden Martin co smiga jakoś to raczej ewenement.
Kolega k44761 tez ma w D3 buble ktore co prawda jeżdza ale wala błedami i maja złe odczyty więc ich los przesądzony.
Zastanawia mnie czemu w DE nie ma tak powszechnego problemu z tym jak w PL. Na pewno maja lesze oleje a nie jak u nas większośc leje polecane castrole i inne syfy.
Zalozono je poprawnie, bylo super cicho przez 2 tygodnie, odpalenie i zaczelo walic bledami i trzeslo silnikiem. Diagnoza padl jeden z napinaczy, wymiana z allegro najpierw na jakas czesc nastawnika, zalozono i dalej to samo z silnikiem. Kolejny kontakt na wymiane calego nastawnika, po montazu trzask. Odnosnie od kogo kupione to szeryfish moze sie wypowiedziec bo serwisuje mi caly czas S8
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Pewnikiem nie wszyscy podzielą mój pogląd ale ja uważam, że jeżeli musisz mechanika informować jak ma być poskładany rozrząd to jest to znak, że powinieneś poszukać kogoś innego. Tym bardziej kiedy mechanik nie odczuwa potrzeby pogłębiania swojej wiedzy, nie wiem gdzie i w jaki sposób tą wiedzę posiąść i jeszcze nie ma to tej roboty właściwych narzędzi.martin_rs4 pisze:Mało który mechanik wie że łańcuch powinien byc ustawiony na wałkach na lewej głowicy na 15 bolcow a po prawej na 16 bolców.
Ja miałem podobny przypadek ale z oryginalem. Jak powiedziałem mechanikowi że liczba bolców nie jest taka sama to mówił, że nie może być bo przecież to są te same głowicie i to sensu by nie miało... Jak założył i nagle silnik zaczał kulać to powiedział że prawdopodobnie nie napiął i łańcuch przeskoczył ;(
I moim zdaniem podobnie należy podejść do wielu napraw w A8 bo popsuć łatwo ale chętnych do wzięcia za to odpowiedzialności to ze świecą szukać.... LPG, pneumatyka, ASB, elektronika..... wiele rzeczy łatwo popsuć ale przywrócenie ich do sprawności często wiąże się z większymi kosztami
Po numerach AQF i BFL są inne - w BFL są takie same jak w AQG czyli również 3.7V8k44761 pisze:Mam nowe (prawie) moje własne kupione przeze mnie w ASO nastawniki do D2 FL 4.2 AQF, zastanawiam się czy do BFL będą pasowały. Są z wyglądu identyczne, obmierzyłem je i chyba dla testu wymienię.
Czy w rzeczywistości da się je zastosować zamiennie nie wiem ale praktyka pokazuje, że jak po numerach są inne to jednak czymś się różnią.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-