części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 20 kwie 2015, 07:45

spadek prądu pewnie poniżej pewnego pułapu ;)

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 25 kwie 2015, 23:42

to że macie cisze raz po raz przy odpaleniu zalezy od tego jak sie ustawi rozrząd :) przy zgaszeniu bedzie jak mowicie 50x z rzedu nic nie puka a pozniej chlast i pukanie , jesli nie czujecie spadku mocy i nie ma bledow mozecie to zlac i czekac na czestsze objawy klekotania nastawnikow , pojawiajace sie bledy na vagu a nawet klekot na cieplym podczas jazdy lub na jalowym do puki nie depniecie ... wtedy prawdopodobnie nie bedzie juz slizgu koniec koncow bedzie taki ze wymienicie
pytanie na co oryginal czy zamiennik ? :) stan oleju pilnowac ...im mniej tym czesciej bedzie klekotalza wymiane brac sie przy ciaglym klekocie , lub bledach
bądź sobą, wariatów też lubią

Awatar użytkownika
puzzel1
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 320
Rejestracja: 14 lip 2013, 10:34
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: puzzel1 » 30 kwie 2015, 15:08

cholerka Panowie powiem wam, że można ogłupieć z tymi napinaczami :D nie miałem do tej pory czasu na wymiane, ale odkąd zrobiło się na polu ciepło, to tylko na zimnym silniku potrafią delikatnie zaklepać, i to ledwo co słychać :D mimo to zdam relacje po montażu zamienników :)

Dzeju
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 18
Rejestracja: 31 sty 2012, 10:27
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Dzeju » 30 kwie 2015, 16:05

Witam, ja po wymianie na zamienniki nacieszylem sie chwile, po czym 1 padl, wymiana z allegro i... 4 zawory pogiete, glowa do ponownej roboty. Teraz oryginaly.

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 30 kwie 2015, 17:11

no to współczuje ... a na pewno zawinił nastawnik ?? od kogo je brałeś mozesz dac namiar by unikać tego źródła ??
bądź sobą, wariatów też lubią

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 30 kwie 2015, 17:53

Dzeju pisze:Witam, ja po wymianie na zamienniki nacieszylem sie chwile, po czym 1 padl, wymiana z allegro i... 4 zawory pogiete, glowa do ponownej roboty. Teraz oryginaly.
I dlatego każdemu kto pyta mnie o nastawniki mówię, że tylko oryginał z ASO i robotę zlecić komuś kto ma już w tym zakresie jakieś głębsze doświadczenie.
Albo zrobić samemu jeżeli ktoś czuje się na siłach.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 30 kwie 2015, 19:52

Dzeju pisze:wymiana z allegro i... 4 zawory pogiete, glowa do ponownej roboty
preston81 pisze:a na pewno zawinił nastawnik ?? od kogo je brałeś mozesz dac namiar by unikać tego źródła ??
dokładnie jak możesz to wrzuć tu sprzedawce...choć zastanawia mnie czy to aby na pewno nastawnik, a nie zły montaż, np. źle ustawione wałki względem znaków, lub przestawiony łańcuch na wałkach.

Mało który mechanik wie że łańcuch powinien byc ustawiony na wałkach na lewej głowicy na 15 bolcow a po prawej na 16 bolców. ;)

Ja miałem podobny przypadek ale z oryginalem. Jak powiedziałem mechanikowi że liczba bolców nie jest taka sama to mówił, że nie może być bo przecież to są te same głowicie i to sensu by nie miało... Jak założył i nagle silnik zaczał kulać to powiedział że prawdopodobnie nie napiął i łańcuch przeskoczył ;(

ale jak się przyjrzałem to szczerze mówiąc nie chce mi się wierzyć że łańcuch może przeskoczyć jak tam jest wszędzie ciasno jak cholera <niewiem>

Kupiłem zamiennik z allegro i smiga do dzis narazie bez problemów, ale wałki i łańcuch zakładałem już z mechaniorem wg Elsy ;)
to nie jest zwykły napęd...to

Gość

Post autor: Gość » 30 kwie 2015, 19:57

Dzeju, Uparłes się na buble jakieś. Jedne polatały chwile drugi padł razem z zaworami po odpaleniu. Dopiero co miałes robione czapki więc rozumiem że kasy skąpo ale chytry dwa razy traci wlasnie.

Jeden Martin co smiga jakoś to raczej ewenement.
Kolega k44761 tez ma w D3 buble ktore co prawda jeżdza ale wala błedami i maja złe odczyty więc ich los przesądzony.

Zastanawia mnie czemu w DE nie ma tak powszechnego problemu z tym jak w PL. Na pewno maja lesze oleje a nie jak u nas większośc leje polecane castrole i inne syfy.

Awatar użytkownika
Preston81
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2734
Rejestracja: 14 wrz 2011, 17:46
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Preston81 » 30 kwie 2015, 20:58

w DE to za tygodnówke sobie taki kupisz i nie bedzie trzeba sleczec i plakac nad wymiana
bądź sobą, wariatów też lubią

Gość

Post autor: Gość » 30 kwie 2015, 21:00

No jest tańszy wzgledem zarobków ale wymiana droższa :D

Awatar użytkownika
k44761
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 501
Rejestracja: 22 maja 2011, 10:49
Lokalizacja: Lubin

Post autor: k44761 » 30 kwie 2015, 21:29

No moje faktycznie są ciche,ale walą błędami.
Mam nowe (prawie) moje własne kupione przeze mnie w ASO nastawniki do D2 FL 4.2 AQF, zastanawiam się czy do BFL będą pasowały. Są z wyglądu identyczne, obmierzyłem je i chyba dla testu wymienię.
Obadamy co z tego wyjdzie.
Elektronika samochodowa.

Dzeju
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 18
Rejestracja: 31 sty 2012, 10:27
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Dzeju » 01 maja 2015, 07:31

Zalozono je poprawnie, bylo super cicho przez 2 tygodnie, odpalenie i zaczelo walic bledami i trzeslo silnikiem. Diagnoza padl jeden z napinaczy, wymiana z allegro najpierw na jakas czesc nastawnika, zalozono i dalej to samo z silnikiem. Kolejny kontakt na wymiane calego nastawnika, po montazu trzask. Odnosnie od kogo kupione to szeryfish moze sie wypowiedziec bo serwisuje mi caly czas S8

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 01 maja 2015, 09:09

k44761 pisze:Mam nowe (prawie) moje własne kupione przeze mnie w ASO nastawniki do D2 FL 4.2 AQF, zastanawiam się czy do BFL będą pasowały.
Końcówka nr jest inna jak i cena minimalnie.
[center]
Forum Audi A7.
Forum Audi A6.

[/center]

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5238
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 01 maja 2015, 09:49

Apophis pisze:Jeden Martin co smiga jakoś to raczej ewenement.
w sumie jak to wszystko czytam to faktycznie sie mi trafiła sprawna sztuka ... tfu tfu :D

ale sam nie jestem bo przecież kilku innych kolegów tu też wymieniało i jest ok... nooo może oprócz kolegi pepi :D
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 01 maja 2015, 09:52

martin_rs4 pisze:Mało który mechanik wie że łańcuch powinien byc ustawiony na wałkach na lewej głowicy na 15 bolcow a po prawej na 16 bolców. ;)

Ja miałem podobny przypadek ale z oryginalem. Jak powiedziałem mechanikowi że liczba bolców nie jest taka sama to mówił, że nie może być bo przecież to są te same głowicie i to sensu by nie miało... Jak założył i nagle silnik zaczał kulać to powiedział że prawdopodobnie nie napiął i łańcuch przeskoczył ;(
Pewnikiem nie wszyscy podzielą mój pogląd ale ja uważam, że jeżeli musisz mechanika informować jak ma być poskładany rozrząd to jest to znak, że powinieneś poszukać kogoś innego. Tym bardziej kiedy mechanik nie odczuwa potrzeby pogłębiania swojej wiedzy, nie wiem gdzie i w jaki sposób tą wiedzę posiąść i jeszcze nie ma to tej roboty właściwych narzędzi. <nienie>

I moim zdaniem podobnie należy podejść do wielu napraw w A8 bo popsuć łatwo ale chętnych do wzięcia za to odpowiedzialności to ze świecą szukać.... LPG, pneumatyka, ASB, elektronika..... wiele rzeczy łatwo popsuć ale przywrócenie ich do sprawności często wiąże się z większymi kosztami :/
k44761 pisze:Mam nowe (prawie) moje własne kupione przeze mnie w ASO nastawniki do D2 FL 4.2 AQF, zastanawiam się czy do BFL będą pasowały. Są z wyglądu identyczne, obmierzyłem je i chyba dla testu wymienię.
Po numerach AQF i BFL są inne - w BFL są takie same jak w AQG czyli również 3.7V8
Czy w rzeczywistości da się je zastosować zamiennie nie wiem ale praktyka pokazuje, że jak po numerach są inne to jednak czymś się różnią.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Zablokowany

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl