[D2 FL ALL ] Nastawniki... Komu stukają przy rozruchu?
Będę montował chyba w sobotę czy niedzielę, zobaczymy. Po numerach wiem że są inne, ale po wyglądzie i pomiarach wychodzi, że jest to to samo.
Nikt takiej przekładki jeszcze nie robił, sprawdzę, będzie przynajmniej wiadomo czy takie napinacze rzeczywiście są zamienne, czy nie.
Kiedyś montowałem u siebie do jakiejś poliftówki AQF napinacze z AQG i działało toto doskonale. W związku z tym zaryzykuję, roboty nie jest dużo, szczególnie, że mam do wymiany uszczelki pod deklami zaworowymi, a napinacze mam swoje nowe. Ryzykuję więc tylko robociznę - czyli swój czas
Nikt takiej przekładki jeszcze nie robił, sprawdzę, będzie przynajmniej wiadomo czy takie napinacze rzeczywiście są zamienne, czy nie.
Kiedyś montowałem u siebie do jakiejś poliftówki AQF napinacze z AQG i działało toto doskonale. W związku z tym zaryzykuję, roboty nie jest dużo, szczególnie, że mam do wymiany uszczelki pod deklami zaworowymi, a napinacze mam swoje nowe. Ryzykuję więc tylko robociznę - czyli swój czas
Elektronika samochodowa.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
Może źle kojarzę ale czy ty nie wymieniałeś już tego kilka razy?martin_rs4 pisze:u mnie znów niepier..la
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Wymienilem jeden na nowy - chiński i tu jet spokój, natomiast prawej glowicy wymienilem na ori używke ale nie zmienił em łańcucha bo bym musiał wtedy cały rozrząd robić a to dopiero za ok. 15tysi km. No i tak dłubie sobie..już niedługo to z zamkniętymi oczami będę te nastawnik i wymieniał <niegadam>FOSS pisze:Może źle kojarzę ale czy ty nie wymieniałeś już tego kilka razy?martin_rs4 pisze:u mnie znów niepier..la
to nie jest zwykły napęd...to
aaaa racja, to chyba Marcin czyli k44761 coś więcej razy w tym dłubał.martin_rs4 pisze:Wymienilem jeden na nowy - chiński i tu jet spokój, natomiast prawej glowicy wymienilem na ori używke ale nie zmienił em łańcucha bo bym musiał wtedy cały rozrząd robić a to dopiero za ok. 15tysi km.
Abstrahując od tego to widzę, że u ciebie wyjątkowo "chińczyk" daje radę.
A co do łańcuchów..... któryś kolega pisał, że porównywał nowe łańcuchy ze starymi i nie widać było po nich śladu wyciągnięcia
Biorąc pod uwagę wszystkie inne łańcuchowe rozrządy w grupie VW trochę w to wątpię ale przyznam się szczerze, że ja akurat, pomimo iluś tam razów wymiany nastawnika, nie mam doświadczenia w porównaniu starego i nowego łańcucha - nikt kto u mnie to robił, na wieść o rozpinaniu całego rozrządu, nie wyrażał chęci na wymianę łańcuchów.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
No i się nie dziwnie bo ja tez się z tym mecze już jakiś czas i czekam aż przyjdzie moment wymiany rozrządu to wtedy po,leci calość już. I waham się nad drugim chinolem, ale jednak najpjer wymiennie sam łańcuch a potem zobaczymy, bo sam nastwanik idzie w miarę "łatwo" wymienićFOSS pisze: nikt kto u mnie to robił, na wieść o rozpinaniu całego rozrządu, nie wyrażał chęci na wymianę łańcuchów.
to nie jest zwykły napęd...to
Kolego Marcinie, u mnie sytuacja wygląda identycznie jak u kolegi Marcin2013, z tym, że było więcej nagaru w silniku, ale temat poprawiony poprzez płukanie silnika przed wymianą oleju.k44761 pisze:Wyglądają nieźle. Jesli nie stukaja podczas odpalenia to zostaw w spokoju
Przez 2,5 roku odkąd kupiłem auto stuka sobie 1s przy odpalaniu min po 24h postoju. Znając życie trwało to długo przede mną, a właściwie poprzedni właściciel przyznał się, że to było u niego również, łącznie jakieś 5lat. 8 nie zgłasza żadnych błędów przez ten czas.
Dlatego nigdy nie powiem, że wyłącznie chwilę stukający nastawnik na zimno na starcie kwalifikuje się do wymiany
Ale to tylko wnioski z własnej autopsji:)
a u mnie podczas zmiany uszczelki pod deklem wypadł kawałek ślizgu i wygląda to tak
ułamany kawałek
nastawnik wraz z ukruszinym ślizgiem
dziś na Vagu logi dynamiczne grup 93 i 90 odczyty włg mnie poprawne
tj nowy oryginalny nastawnik i stary z ukruszonym ślizgiem , gdzie stary jest nie wiele gorszy ale ciut puka 1-2 sek po dłuższym postoju
looknijcie na logi http://vaglog.pl/log_218829.html
włg mnie zmienie tylko ślizg
Marcin wysłał mi 1 szt oryginalną i z mojego starego nastawnika też mam 1szt ale mam cholerny problem z jego zdjęciem ten materiał choć plastykowy jest jak kamień ale mam nadzieje ze mechanik da rade
co sądzicie ?
ułamany kawałek
nastawnik wraz z ukruszinym ślizgiem
dziś na Vagu logi dynamiczne grup 93 i 90 odczyty włg mnie poprawne
tj nowy oryginalny nastawnik i stary z ukruszonym ślizgiem , gdzie stary jest nie wiele gorszy ale ciut puka 1-2 sek po dłuższym postoju
looknijcie na logi http://vaglog.pl/log_218829.html
włg mnie zmienie tylko ślizg
Marcin wysłał mi 1 szt oryginalną i z mojego starego nastawnika też mam 1szt ale mam cholerny problem z jego zdjęciem ten materiał choć plastykowy jest jak kamień ale mam nadzieje ze mechanik da rade
co sądzicie ?
bądź sobą, wariatów też lubią
Jak bym zobaczył taką usterkę u siebie to już bym silnika nie odpalił nawet na chwilę - już jeden silnik u siebie wymieniłem i wiem jak to smakujepreston81 pisze:co sądzicie ?
Co do nastawnika..... jak poprawnie łańcuch napina to można zmienić tylko ślizg.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-