Wrzuciłem stary soft do MMI i zrobiłem update ponownie do 5570 Skasowało mi wszystkie ustawienia i walczyłęmz niemieckim menu ale poustawiałem to w 15 minut a prąd przestał uciekać bo tym razem najwidoczniej update wykonał sie lepiej (za pierwszym razem niby pisało też, że wszystko OK sie update'owało)pioter pisze:Jak tego dokonałeś ?drago_o pisze:Po testach i 6 godzinach stania 100% aku... ogłaszam zwycięstwo z uciekającym prądem
Co dzisiaj zrobiłem w swojej A8 ??
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
- ManiekJames
- Super Klubowicz
- Posty: 340
- Rejestracja: 04 maja 2014, 20:59
- Lokalizacja: Kalisz
Ja dzienne mam dołożone w zderzak ,tyle że teraz je ranimuje ,bo miałem odłączone bo moduł zaczął wariować. Zamówiłem moduł polecony przez klubowego kolegę.ManiekJames pisze:No to zaprogramowałem dzienne z halogenów oraz wstawiłem tam 2 mocne żarówki LED!!
Teraz jest lux i oszczędności w oświetleniu Xenonów będą
Pozatym wcześniej wymieniłem sobie odbłyśniki w lampach od Xenonów
Teraz w nocy wreszcie widno jak na klasę A8 przystało
W tamtym tygodniu sprawdzałem odbłyśniki i są w stanie perfekcyjnym ,więc dałem spokój z wymianą,jedynie co muszę to klosz ze strony zewnętrznej lekko spolerować aby był GIT
Jak możesz daj fotę jak świecą te ledy w halogenach za dnia
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
- ManiekJames
- Super Klubowicz
- Posty: 340
- Rejestracja: 04 maja 2014, 20:59
- Lokalizacja: Kalisz
jordan233, W temacie pod linkiem masz
http://www.a8team.pl/d-trojka-audik-200 ... 58,195.htm
Co prawda fotki nie oddają tego - ale jestem zadowolony !!
ps: wymieniłem jeszcze olej w tylnym dyferencjale
http://www.a8team.pl/d-trojka-audik-200 ... 58,195.htm
Co prawda fotki nie oddają tego - ale jestem zadowolony !!
ps: wymieniłem jeszcze olej w tylnym dyferencjale
Pozdrawiam !!
Wydrukować w kolorze i nakleićdanishow pisze:krzychu22.p1i nie, na FIS-ie mam napisy ...nie wiem jeszcze jak logo wrzucić
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Tak,22% tlenu powoduje jakieś wielkie roznice-pewnie w labolatorium byliście
Jak mam szczelne koła to gdy napompuje je azotem z orlenu za free to mam tyle ile trza a jak sie po 500km w upale rozgrzeja to nie ma bata by sie nie zrobiły twardsze-rozszerzalnośc temperaturowa gazów-tylko próżnia sie nie zmienia pod wpływem temperatury
Płaćcie za te bzdury i wierzcie w to-kolega nie oszukuje i nie kłamie bo niby jaki miał by w tym interes.
jeszcze raz przytoczę-powietrze to ok 78%azotu i tylko 22%tlenu i innych pierdół.
Jak mam szczelne koła to gdy napompuje je azotem z orlenu za free to mam tyle ile trza a jak sie po 500km w upale rozgrzeja to nie ma bata by sie nie zrobiły twardsze-rozszerzalnośc temperaturowa gazów-tylko próżnia sie nie zmienia pod wpływem temperatury
Płaćcie za te bzdury i wierzcie w to-kolega nie oszukuje i nie kłamie bo niby jaki miał by w tym interes.
jeszcze raz przytoczę-powietrze to ok 78%azotu i tylko 22%tlenu i innych pierdół.
a to zacznij uczyć się fizykiApophis pisze:Jimm dla mnie to kompletna bzdura pompowac azot i wielu wulkanizatorow bije kase na naiwnych a smieja sie w nieboglosy. Kolega od lat pracujacy sprawdzal i roznicy zadnej. Mi na mieszance z atmosfery nic nie skacze
[ Dodano: 2015-07-14, 23:48 ]
dokładnie tak jak piszesz kolego, jak ktos duzo jeździ to zobaczy nawet różnice na zuzyciu opon...jeśli sie uzytkuje flote samochodów to jest to potezna oszczedność.123mielony pisze:Jak sam kolega oszukuje to co się dziwisz że nie ma żadnej różnicy.Apophis pisze:Kolega od lat pracujacy sprawdzal i roznicy zadnej.
Ja kiedyś sprawdzałem w firmowych autach i dla mnie różnica była widoczna gołym okiem,auto na zwykłym powietrzu przy dużym mrozie ewidentnie wyglądało jak by ktoś zapomniał dopompować.
Auto napompowane azotem czy ciepło czy zimno to stało tak samo równo.