części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[inne ] Wymiana uszczelniaczy w ASN 3.0 A4

aro51
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 692
Rejestracja: 23 lis 2010, 16:02
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: aro51 » 22 lip 2015, 07:53

Kijem nie tykac 220 nie jadących koni :)

jordan233
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1763
Rejestracja: 12 kwie 2011, 20:56
Lokalizacja: GBY

Post autor: jordan233 » 16 wrz 2015, 21:23

Kto na pomorzu zajmie sięswapem silnika z 3.0 na 4,2???
Jakieś propozycje?

Gość

Post autor: Gość » 17 wrz 2015, 12:55

jordan233, Marekp750,MW Motorline a jak niżej to i w wielkopolsce sie cos znajdzie.

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 17 wrz 2015, 12:57

a na które 4.2 byś chciał przekładać ? w budzie B6 było S4 4.2 , czy jakiś inny ?
Ostatnio zmieniony 17 wrz 2015, 13:29 przez michalwruszak, łącznie zmieniany 1 raz.
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 17 wrz 2015, 13:27

michalwruszak pisze:a na które 4.2 byś chciał przekładać ? w budzie B6 było S6 4.2 , czy jakiś inny ?
B6 czyli S4 a nie S6 <faktycznie>
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 17 wrz 2015, 13:29

Fakt błąd literowy :)

Poprawione
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

pavel44
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 242
Rejestracja: 29 maja 2014, 20:16
Lokalizacja: Toruń

Post autor: pavel44 » 17 wrz 2015, 14:56

Byle nie na 4.2 bbk z s4-ki. Najlepsze 4.2 to abz, akg (A8) bądź ank (S6). Do audi 80 robią takie swapy więc i i do a4 by weszło <okok>
xyz

jordan233
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1763
Rejestracja: 12 kwie 2011, 20:56
Lokalizacja: GBY

Post autor: jordan233 » 17 wrz 2015, 19:09

pavel44 pisze:Byle nie na 4.2 bbk z s4-ki. Najlepsze 4.2 to abz, akg (A8) bądź ank (S6). Do audi 80 robią takie swapy więc i i do a4 by weszło <okok>
no właśnie widzę BKK typowe S4 - silnik ,skrzynia,osprzęt 14 tyś zł.

ABZ z D2?

aro51
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 692
Rejestracja: 23 lis 2010, 16:02
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: aro51 » 17 wrz 2015, 19:22

Bbk prosto reszta rzeźba.

Moja propozycja to 2.7 biturbo. Genialny silniczek.

Gość

Post autor: Gość » 17 wrz 2015, 19:29

aro51 pisze:Moja propozycja to 2.7 biturbo. Genialny silniczek.
Trwałością do ABZta sie nie umywa.

gibon
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 218
Rejestracja: 08 lis 2009, 16:34
Lokalizacja: Tczew

Post autor: gibon » 17 wrz 2015, 19:34

Z awaryjnością też wiele lepiej niż w 3.0... Na fotach widac rozjechany rozrzad. Zamiast swapowac lepiej sprzedac i kupic gotowe.

aro51
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 692
Rejestracja: 23 lis 2010, 16:02
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: aro51 » 17 wrz 2015, 20:30

Że co trwałością do abzta się nie umywa ? Po co pisać o silnikach z którymi nie ma się kontaktu...

2.7 często w setach po 300KM z przebiega mi +300 jeżdżą jeżdżą i jeżdżą. Mało na seryjnych silnikach robi się po 500KM i tez jeżdżą. Jest to technologicznie taki sam silnik z tym ze ma 2 turbiny i często używany do sportu, a posiada status bardzo trwałego.

Gość

Post autor: Gość » 17 wrz 2015, 20:33

W ostatnich 3latach widziałem w warsztacie u kumpla przynajmniej nascie takich-juz ich dośc mają. Awarie przerożne i kilka się zapaliło :D

A kiedys mi sam doradzał kup se takie :)

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 17 wrz 2015, 22:21

bi turbo <brawo>
zamienił stryjek ,,,

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 18 wrz 2015, 08:45

Ten 2.7 to dobry silnik, ale eksploatacyjne części do niego drogie i strasznie upierdliwy serwis jest (do wymiany turbin silnik trzeba wywalac). Najgorsze są sondy EGT w tych silnikach. Pali się moduł sterujący sondą (zintegrowany z sondą na jednym kablu) a taka sonda tylko w ASO dostępna za ileś tam tysięcy (a są dwie). Turbiny sa bezproblemowe, ale przy uzywanym samochodzie to zawsze ryzyko, nie wiadomo czy poprzedni wlasciciel należycie je traktował, czy był kretynem. Jak był kretynem to za dwie turbiny zapłacimy więcej niz za kompletnego ABZ-ta ........

Reasumując - jak bym miał iść w 2.7BiT to tylko z pewnego źródła i od właściciela którego bym znał ......

Swapy z tego samego modelu kompletny setów to nie problem i każdy rozgarnięty mechanik to ogarnie (z naciskiem na ogarniętego w zakresie rozumienia schematów elektrycznych, rozkładu wiązek i biegłego posługiwania się Vagiem)

Swapy silników z innych modeli to w większości przypadków rzeźnia i miliony przeróbek ślusarsko-spawalniczych. Raczej nikt kto sie mechanika na codzień zajmuje nie zrobi Ci czegos takiego, bo prawdopodobnie nie będziesz chciał zapłacić za czas potrzebny na wszystkie "indywidualne" modyfikacje.
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne ogólne”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl