[inne ] Wymiana uszczelniaczy w ASN 3.0 A4
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
a na które 4.2 byś chciał przekładać ? w budzie B6 było S4 4.2 , czy jakiś inny ?
Ostatnio zmieniony 17 wrz 2015, 13:29 przez michalwruszak, łącznie zmieniany 1 raz.
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
B6 czyli S4 a nie S6michalwruszak pisze:a na które 4.2 byś chciał przekładać ? w budzie B6 było S6 4.2 , czy jakiś inny ?
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Fakt błąd literowy
Poprawione
Poprawione
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
Że co trwałością do abzta się nie umywa ? Po co pisać o silnikach z którymi nie ma się kontaktu...
2.7 często w setach po 300KM z przebiega mi +300 jeżdżą jeżdżą i jeżdżą. Mało na seryjnych silnikach robi się po 500KM i tez jeżdżą. Jest to technologicznie taki sam silnik z tym ze ma 2 turbiny i często używany do sportu, a posiada status bardzo trwałego.
2.7 często w setach po 300KM z przebiega mi +300 jeżdżą jeżdżą i jeżdżą. Mało na seryjnych silnikach robi się po 500KM i tez jeżdżą. Jest to technologicznie taki sam silnik z tym ze ma 2 turbiny i często używany do sportu, a posiada status bardzo trwałego.
Ten 2.7 to dobry silnik, ale eksploatacyjne części do niego drogie i strasznie upierdliwy serwis jest (do wymiany turbin silnik trzeba wywalac). Najgorsze są sondy EGT w tych silnikach. Pali się moduł sterujący sondą (zintegrowany z sondą na jednym kablu) a taka sonda tylko w ASO dostępna za ileś tam tysięcy (a są dwie). Turbiny sa bezproblemowe, ale przy uzywanym samochodzie to zawsze ryzyko, nie wiadomo czy poprzedni wlasciciel należycie je traktował, czy był kretynem. Jak był kretynem to za dwie turbiny zapłacimy więcej niz za kompletnego ABZ-ta ........
Reasumując - jak bym miał iść w 2.7BiT to tylko z pewnego źródła i od właściciela którego bym znał ......
Swapy z tego samego modelu kompletny setów to nie problem i każdy rozgarnięty mechanik to ogarnie (z naciskiem na ogarniętego w zakresie rozumienia schematów elektrycznych, rozkładu wiązek i biegłego posługiwania się Vagiem)
Swapy silników z innych modeli to w większości przypadków rzeźnia i miliony przeróbek ślusarsko-spawalniczych. Raczej nikt kto sie mechanika na codzień zajmuje nie zrobi Ci czegos takiego, bo prawdopodobnie nie będziesz chciał zapłacić za czas potrzebny na wszystkie "indywidualne" modyfikacje.
Reasumując - jak bym miał iść w 2.7BiT to tylko z pewnego źródła i od właściciela którego bym znał ......
Swapy z tego samego modelu kompletny setów to nie problem i każdy rozgarnięty mechanik to ogarnie (z naciskiem na ogarniętego w zakresie rozumienia schematów elektrycznych, rozkładu wiązek i biegłego posługiwania się Vagiem)
Swapy silników z innych modeli to w większości przypadków rzeźnia i miliony przeróbek ślusarsko-spawalniczych. Raczej nikt kto sie mechanika na codzień zajmuje nie zrobi Ci czegos takiego, bo prawdopodobnie nie będziesz chciał zapłacić za czas potrzebny na wszystkie "indywidualne" modyfikacje.
Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"