[ - ] RS8 D3 - projekt czas zacząć
Gdybym miał więcej cierpliwości to pewnie bym odłozył i porobił cos z jakąś D3 ale poprzestane na D2. Ten sam gośc bedzie mi robił patenty i o powyższych z nim tez rozmawiałem i nie sa to tak nierealne projekty jak wrzucenie do dużego fiata silnika VR6
Panton D3 i D3 więc jak może byc nierealne przekładanie czegos miedzy tymi samymi modelami aut tylko inne zasilanie ?? Mogł byś się zastanawiać nad skrzynia z dodga rama w D3 ale nie z D3 do D3
Panton D3 i D3 więc jak może byc nierealne przekładanie czegos miedzy tymi samymi modelami aut tylko inne zasilanie ?? Mogł byś się zastanawiać nad skrzynia z dodga rama w D3 ale nie z D3 do D3
Wiem jaka kwestia jest ale uwierz mi że sie da. Smigaja po kraju mocne maszynki z dosłownie dorabianymi jak u rzeźbiarza flanszami,łapami i inne.
Kolejny projekt jaki urywa cyce to stara cordoba z lat 90tych silnik r36 i skrzynka DSG I to jeździ.
A co do samych skrzyń to dieslowska ma z pewnościa dłuższe górne biegi-trza by obadac jak z dolnymi które sa przecie do rozpędzania. Jakies dopiecowane V8 w PB nie powinno miec problemu z bujaniem sie na takiej skrzynce-kwestia tylko wystrojenia by np nie krecił sie za wysoko,by generował moc i moment w okreslonych zakresach uzytkowych danej skrzyni.
W D3 na pewno najwięcej niutonów znosi z 4,2 tdi bo nie rzadko po wirusie smigaja nadal bez problemów.
Mnie doradzono skrzynke która ma 1,2,3 dośc krótkie jak w RS4 4bieg optymalny a 5i6 długie. Dokładnie o to mi chodziło i ona bedzie własnie z diesla(ale manual) Sprzegło z RS4 zniesie wiele więcej niz daje ABZ więc bedzie opcja na potem.
Także jak juz cos robic to zaczac od papieru i sensownych wyliczeń a potem do dzieła.
Kolejny projekt jaki urywa cyce to stara cordoba z lat 90tych silnik r36 i skrzynka DSG I to jeździ.
A co do samych skrzyń to dieslowska ma z pewnościa dłuższe górne biegi-trza by obadac jak z dolnymi które sa przecie do rozpędzania. Jakies dopiecowane V8 w PB nie powinno miec problemu z bujaniem sie na takiej skrzynce-kwestia tylko wystrojenia by np nie krecił sie za wysoko,by generował moc i moment w okreslonych zakresach uzytkowych danej skrzyni.
W D3 na pewno najwięcej niutonów znosi z 4,2 tdi bo nie rzadko po wirusie smigaja nadal bez problemów.
Mnie doradzono skrzynke która ma 1,2,3 dośc krótkie jak w RS4 4bieg optymalny a 5i6 długie. Dokładnie o to mi chodziło i ona bedzie własnie z diesla(ale manual) Sprzegło z RS4 zniesie wiele więcej niz daje ABZ więc bedzie opcja na potem.
Także jak juz cos robic to zaczac od papieru i sensownych wyliczeń a potem do dzieła.
Odświeżę trochę kotleta bo wbrew pozorom projekt nadal jest realizowany. Już na końcowej prostej.
Wrzucam kilka fotek.
Aktualnie silnik siedzi w budzie i rozrusznik kręci.
Zostało pomontować osprzęt, pociągnąć wiązki i zrobić dolot.
Udało się wszystko bez restrykcji, nie tak jak poprzednio gdzie średnica rur od turbin musiała być zwężana i sklepywana na jajo. Tym razem idzie pełną parą
Wszystko wskazuje na to, że aktualnie elementem najsłabszym będą wtryski od rs6 c5 (wytrzymują lekko ponad 500hp).
Wrzucam kilka fotek.
Aktualnie silnik siedzi w budzie i rozrusznik kręci.
Zostało pomontować osprzęt, pociągnąć wiązki i zrobić dolot.
Udało się wszystko bez restrykcji, nie tak jak poprzednio gdzie średnica rur od turbin musiała być zwężana i sklepywana na jajo. Tym razem idzie pełną parą
Wszystko wskazuje na to, że aktualnie elementem najsłabszym będą wtryski od rs6 c5 (wytrzymują lekko ponad 500hp).
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...
turbina trochę mało elegancko pyknięta ale koniec końców to ma być brutal
Czekam z niecierpliwością na filmik z testów tej maszyny
Czekam z niecierpliwością na filmik z testów tej maszyny
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG